استقبال summer solstice: دلایل برای جشن

تابستان انقلاب نعمت های فصل تابستان است و در نهایت نزدیک شدن و ما با تشکر از شما, انقلاب تابستانی, برای احترا

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

تابستان انقلاب

نعمت های فصل تابستان است و در نهایت نزدیک شدن و ما با تشکر از شما, انقلاب تابستانی, برای احتراما ما در اینجا در نیمکره شمالی. ما در مسدود استقبال فصل تابستان و سپاسگزار برای ورود خود را.

ورود خود نشده اند می تواند به موقع تر برای کسانی از ما که به دنبال شده است و اشتیاق برای یک دلیل برای آفتابی و جشن می گیرند با خلوص و صداقت. این طولانی ترین روز سال است که به ما می گوید که ما وارد یک مرحله جدید از سال — بخشی از سال که تمایل به ایجاد و به یاد ماندنی گرم و لحظات حساس به لمس. شاید من مغرضانه چون تابستان است و فصل مورد علاقه من, اما آمده در تابستان است که واقعا یک زمان از سال است. در طول این زمان از سال ما احساس تابشی خورشید را برای حضور اکثر روز ما است. آن را واقعا می تواند بسیار داغتر از آن است!

اما به شما Summer Solstice. شما تصور برای ما یک زمان به جشن شما و زیر فصل تابستان است. بسیاری از مردم خود را جشن گرفته اند شما برای نسل های از جشن مانند تابستان بعد به محلی رژه در خیابان های, Santa Barbara, همه در نام خود را!

همه چیز کمی متفاوت در این سال هر چند Solsti! در حالی که بسیاری از مردم در سراسر جهان و یا در بسیار از جوامع محلی ممکن است بخواهید به جمع خود را برای جشن ورود و صرف تمام روز طولانی در خارج با یک دیگر ما باید کمی بیشتر فکر در جشن شما این زمان در اطراف. البته ما هنوز هم شما را ستایش. ما باید — به خصوص آن دسته از ما که به دنبال سالم و بی خطر جشن در میان از همه چیز که در جریان است.

خوشبختانه راه های مختلف وجود دارد که ما می توانیم جشن شما, و یا حداقل فعال با روز. از مصرف طولانی عمدی خارج از راه رفتن به صرف روز basking در آفتاب picnicking و گوش دادن به مورد علاقه ما تابستان آهنگ ما هنوز هم می توانید انتخاب کنید برای ایجاد یک جشن از ورود خود را. آن را ندارد به هر چیزی بیش از حد تصور و یا اضافی که در قلب ما می دانیم که ما در حال گرفتن روز به شما افتخار و شاید حتی به یاد داشته باشید لذت از گذشته تابستان ما را تجربه کرده اند.

شخصا, من فکر می کنم که من را در روز برای خوردن برخی از مواد غذایی خوب خارج است. Hmm شاید من که جالب, فصل تابستان, caprese salad که گذشته Clogger به دستور. من شما را برخی از زمان برای گوش دادن به مورد علاقه من تابستان مربا و من احتمالا باید یک لیوان لیموناد. در حالی که ممکن است به نظر می رسد دقیقه شما به ما تابستان-عشق به مردم دلیلی برای استراحت به یاد داشته باشید و جشن برای شما graced ما با خورشید بوسید فصل است.

 پس Solsti که ما شادی خود را در ورود و در طول روز خود را! ما جشن شما!

 آفتابی و شکلک

 تابستان-loving روزانه Clogger

تماس با Gina رایت [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب