"ما هنوز هم در اینجا': Pa. بیمارستان شروع به بازسازی پس از coronavirus زیان

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 6:03 PM EDT 28 مه سال 2020بیمارستان ها در حال از سرگیری عملیات که ق

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

بیمارستان ها در حال از سرگیری عملیات که قرار شد در انتظار نگه داشته در اوایل هفته از coronavirus در پنسیلوانیا اما پزشکان می گویند که آنها در حال درمان جدید بیماری همه گیر — ترس.

"ما در حال تلاش برای رسیدن به جامعه به اجازه دهید آنها را می دانم که ما هنوز در اینجا" گفت: صدفی باک رئيس جمهور از خط اصلی بهداشت معما بیمارستان. "آخرین چیزی که ما می خواهم برای دیدن است برای مردمی برای به تاخیر انداختن هر گونه مراقبت از خود را به دلیل ترس از COVID."

به عنوان معما انتقال از درمان کمتر coronavirus بیماران باک مواجه است با یک چالش است که بسیاری از مدیران بیمارستان در سراسر پنسیلوانیا در حال تلاش به نشانی: تعداد فزاینده ای از بیماران که از ترس به درمان برای علائم تهدید کننده زندگی در طول بیماری همه گیر.

از اواخر ماه مارس است که در مورد زمان رژیم صهیونیستی است. تام ولف دستور ایالت خاموش کردن همه غیر ضروری کسب و کار WellSpan Health دیدم 50 درصد کاهش در بیماران به دنبال مراقبت در آن شش بیمارستان بخش اورژانس در سراسر southcentral پنسیلوانیا از جمله کسانی که نادیده گرفته علائم هشدار دهنده زود هنگام از مسائل مانند حمله قلبی یا سکته مغزی.

خانه های پرستاری: Pa. خانه سالمندان مرگ و میر سنبله 550 درصد در یک ماه به عنوان چهره دولت فدرال دعوی

COVID-19: است, پنسیلوانیا آماده برای موج دوم coronavirus در پاییز ؟

"وقتی که می آید به سکته مغزی, مراقبت از ما می گویند زمان مغز است. چگونه به سرعت بیماران دریافت درمان مهم است," دکتر گفت: اعطای Sorkin یک جراح مغز و اعصاب و جراحی مدیر جامع سکته مغزی در مرکز WellSpan بیمارستان نیویورک. "ما در زمانه مرکز ما قادر به تشخیص و درمان بیماران به سرعت در حال, اما تنها اگر بیمار عمل می کند در اوایل علائم هشدار دهنده. این می تواند صرفه جویی در زندگی حرکت می کند زمانی که تعداد ثانیه."

WellSpan می خواهد بیماران بالقوه از امکانات آن در Adams, Cumberland, فرانکلین, Lancaster, لبنان و نیویورک شهرستان به دانستن آن ارائه دهندگان خدمات پزشکی می تواند در درمان آنها را با خیال راحت در طول coronavirus.

"در شرایط اضطراری و ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما می بینیم بیماران ما به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است برای تعیین بهترین راه برای درمان آنها را هنگامی که زمان بسیار مهم است" گفت: دکتر مارک Goedecker معاون رئیس جمهور و پزشکی منطقه ای مدیر WellSpan گروه پزشکی.

بازگشایی Pa: Central Pa. شروع به شورش علیه رژیم صهیونیستی است. گرگ خاموش شدن سفارشات

بازیابی: 'در آستانه مرگ': بیمارستان نیویورک را بسیار 1st COVID-19 بیمار را نجات داد ECMO درمان

پنسیلوانیا بیمارستان اختصاص داده اند زمینه را برای COVID-19 بیماران و غربالگری قبل از ورود به بیمارستان و محدود بازدید کنندگان و کارکنان پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی تا این بیماری است نه قرارداد و یا گسترش به سایر بیماران است.

"ما همچنین در نظر گرفتن تعدادی از مراحل را به اطمینان حاصل شود که امکانات ما امن هستند, کارکنان, بررسی و آماده ارائه در فرد مراقبت به بیماران گفت:" دکتر جان گلدمن متخصص بیماری های عفونی در UPMC اوج.

توقف اعمال جراحی الکتیو می تواند باعث Pa. بیمارستان ها به از دست دادن میلیاردها

به عنوان UPMC رزومه اعمال جراحی الکتیو آن است که تست تمام بیمارانی که به بیمارستان برای عمل جراحی و روش به "قرار دادن ذهن خود را در حالت استراحت کاهش نگرانی ما در خط مقدم کارکنان و به ما اجازه می دهد برای توصیف بهتر این استخر از مردم در جوامع ما که عفونت بدون علائم," او گفت:.

از سرگیری اعمال جراحی الکتیو حیاتی برای بیمارستان ها به دلیل آنها را تا 80 درصد از بودجه خود را با توجه به بیمارستان و Healthsystem انجمن پنسیلوانیا است.

پنسیلوانیا بیمارستان از دست داده و بیش از 1.5 میلیارد دلار در طول نزدیک به دو ماه اعمال جراحی الکتیو بودند متوقف در دولت و ضرر و زیان می تواند در نهایت بیش از 10 میلیارد دلار تجارت سازمان گزارش شده است.

اما به این بیمارستان سر اعمال جراحی الکتیو, پنسیلوانیا, وزیر بهداشت دکتر راشل لوین گفت: آنها را نمی توان دریافت هر گونه تجهیزات بیشتری از دولت ذخایر. بیمارستان ها باید به اندازه کافی از منابع خود را به طور موثر درمان COVID-19 بيمار و با خیال راحت سر اعمال جراحی الکتیو ،

مدیران بیمارستان گفت: آنها در حال تعادل جدید جراحی با موجود COVID موارد است.

"(UPMC) خواهد شد به طور مداوم ارزیابی اینکه آیا COVID-19 عفونت و بستری شدن در بیمارستان در منطقه ما باقی می ماند در یک سطح پایدار و ما در حال آماده به کاهش خدمات دیگر اگر یک سنبله در COVID-19 موارد رخ می دهد" گلدمن گفت.

Penn State بهداشت در حال توسعه برنامه ای برای بازگشت به ظرفیت کامل در یک رویکرد مرحله به مرحله است که اولویت دادن به بیمار و ارائه دهنده خدمات ایمنی سخنگوی باربارا Schindo گفت.

سلامت سیستم اولویت بندی بیماران که سلامت می تواند منفی نهفته تاخیر بیشتر است و رسیدن به بیماران "به آدرس هر مجزا نیاز و یا سوالات آنها ممکن است در بازگشت به ما بیمارستان ها و درمانگاه," او گفت:.

پزشکی قهرمانان در محل کار: عکاسی نگاه در داخل COVID-19 واحد در هرشی مرکز پزشکی

کارکنان مراقبت های بهداشتی: پرستار ICU در خطوط مقدم: "من نمی روم شما

"هر گونه تغییر در زمان عمل است که نمی توان به آرامی" Schindo گفت. "ما هوشیار باقی می ماند در مورد پتانسیل برای ادامه یا تجدید حیات در COVID-19 عفونت در سراسر منطقه ما است. ما برنامه ای برای راه اندازی مجدد بالینی فعالیت خواهد شد را به حساب نیاز به صرفه جویی در لوازم و تجهیزات حفاظتی و نگه داشتن بیماران و کارکنان مراقبت های بهداشتی امن است."

Geisinger نیز توقف تدریجی در مراقبت که مربوط به کوروناویروس.

"بازگشت به زندگی به عنوان ما آن را می دانستند قبل از COVID مختل زندگی ما, اقتصاد و واقعا یک تلنگر از سوئیچ. این بیشتر از یک دیمر رویکرد" دکتر گفت: Edward J. Hartle معاون اجرایی رئیس جمهور و افسر ارشد پزشکی برای Geisinger.

Geisinger رویکرد داده است رانندگی و ایمنی آن جوامع در مقدم او گفت:.

بازسازی بیمارستان ها پس از coronavirus خواهد بود هیچ تلاش کوچک با توجه به ریک Pollack, رئيس جمهور و مدیر عامل انجمن بیمارستان های آمریکا.

بیمارستان ها باید به راه اندازی مجدد خدمات است که متوقف به مبارزه با ویروس ادامه مجازی بازدیدکننده داشته است به منظور بهبود دسترسی به مراقبت و کاهش هزینه ها و reimagine چه سیستم مراقبت های بهداشتی را مانند نگاه در یک پست-COVID جهان, او گفت:.

"این COVID-19 همه گیر را تغییر جامعه ما و سیستم مراقبت های بهداشتی برای همیشه" پولاک گفت.

چگونه برای محافظت از خودتان:

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن