چه آینده ای برای دولت خیابان گردشگاه?

یک کنسرسیوم از سانتا باربارا معماران جمع آوری افکار خود را در مرکز شهر سانتا باربارا و جدید گردشگاه در امتداد

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399

یک کنسرسیوم از سانتا باربارا معماران جمع آوری افکار خود را در مرکز شهر سانتا باربارا و جدید گردشگاه در امتداد خیابان دولت, و آنها علاقه مند به شنیدن از جامعه به عنوان آنها reimagine مرکز شهر راهرو.

یک نظرسنجی در زبان انگلیسی و اسپانیایی — توسط سانتا باربارا فصل از موسسه معماری آمریکا — می پرسد جامعه برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را در مورد شهر و آنچه که آنها می خواهم برای دیدن در آینده از جمله اینکه آیا آنها احساس خیابان دولت باید بیشتر در راستای پیاده و دوچرخه سواران به جای وسیله نقلیه ترافیک.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در یک گردهمایی به نام 2020 Design Charrette داوطلب معماران منظر معماران و طراحان و مهندسین و کارشناسان دیگر تشکیل خواهد شد با هدف پیدا کردن راه هایی برای "تجدید, دوباره, reimagine و repurpose ما در مرکز شهر مسکن و انرژی و زندگی" با توجه به آزادی مطبوعات از S. B. AIA. این برنامه به طور خاص با هدف در منطقه مرکز شهر پوشا از Sola خیابان به اتوبان و از چپلا خیابان به Anacapa اما آنها را به جای تاکید بر خیابان دولت تفرجگاه.

یکی از تیم طراحی اضافی تمرکز بر ساخت مسکن بیشتر در دسترس از طریق استفاده مجدد و بازسازی ساختمان های موجود و همچنین تعیین می کند که ساختارهای جدید و فضاهای باز نگه دارید فرصت را به عنوان بالقوه مسکن در سایت.

اعضای جامعه باید با پر کردن نظرسنجی در ماه اوت 2. با توجه به جدول زمانی در AIA وب سایت تیم طراحی را ارائه یافته های خود را به سانتا باربارا شورای شهر در تاریخ 18 اوت و نگاهی به نهایی کردن این برنامه در مدت کوتاهی پس از آن.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب