ضد نژاد پرستی در فیزیک نیاز به بیش از افزایشی عمل

اخیر قتل Rayshard بروکس اولاد رياح میلتون دومینیک Fells تونی McDade, Breonna تیلور Regis Korchinski-Paquet جور

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

اخیر قتل Rayshard بروکس اولاد رياح میلتون دومینیک Fells تونی McDade, Breonna تیلور Regis Korchinski-Paquet جورج فلوید و Ahmaud Arbery دنبال یک سابقه طولانی در وزارت امور خارجه-تحریم های ضد, سیاه, خشونت در ایالات متحده است. در این میان در سراسر کشور تظاهرات هزاران نفر از فیزیکدانان و سایر دانشمندان پیوست اعتصاب برای زندگی در 10 ژوئن "برای ضربه زدن مکث به سیاه و دانشگاهیان و به دیگران فرصتی برای تأمل در خود و همدستی در ضد سیاه نژادپرستی در دانشگاه و محلی خود و جوامع جهانی است." شرکت دانشجویان و محققان از دانشگاه برکلی را گروه فیزیک سازمان حوادث متعدد در همبستگی از جمله مجازی تاون هال و آموزش-در تاریخ خشونت پلیس. این اقدام جمعی لازم بود اما کافی نیست. آن را به مراتب بیشتر از یک روز برای تبدیل وضعیت موجود.

نژاد پرستی است و نه یک نیروی خارج که impinges در آموزش عالی است. آن است که بومی به دانشگاه و تکثیر توسط دانشگاهیان. غربی دانشگاه نمی تواند untangled از نژادپرستانه و استعماری پایه های اروپایی عصر روشنگری. سیاه دانشگاهیان در ایالات متحده همچنان به صورت صریح و روشن تعصب و تبعیض در استخدام و, استخدام بیگانه دانشگاه فرهنگ و racialized زن ستیزی.

"من آمد به آکادمی برای ایجاد سیستم عامل برای تغییر" نوشت: ناشناس سیاه زن استاد برای Inside Higher Ed. "به جای من در بر داشت یک موسسه که در آن شک و تردید نفوذ بحث نابرابری و جهل عمدی از مخاطره اندازد شعارهای استمرار تبعیض است."

برای دریافت یک پایه حس چگونه ضد سیاهی سایه افکنده فیزیک به طور خاص می توان به سادگی با نگاه جمعیتی در این زمینه است. در ایالات متحده تنها 4 درصد از لیسانس گیرنده و 2 درصد از اعضای هیات علمی در فیزیک ، این underrepresentation است و حتی بیشتر شدید در اینجا در دانشگاه برکلی که در آن تنها 1 ٪ از پاسخ دهندگان در یک نظرسنجی به عنوان سیاه و سفید.

این فقط یک "خط لوله" موضوع: سفید برتری عمیقا تعبیه شده در تمرین و فرهنگ فیزیک است.

"سیاه و دانش آموزان باید ظرفیت خود را برای عینیت سوال به سادگی از آنجا که (از) خود را از نظر نژاد پرستی" می نویسد: Chanda Prescod-Weinstein سیاه استادیار فیزیک در دانشگاه نیوهمپشایر. "در نظریه ریسمان پیدا کنیم و به عنوان مثال در جایی بسیار نظری ایده هایی که نیاز به رها کردن empiricist هسته ای از روش علمی و هستند که تایید شده توسط دانشمندان صورت گرفته به طور جدی تر از این ایده که زنان صالح ناظران از تجربیات خود."

در این لحظه بحرانی که بسیاری از غیر سیاه فیزیکدانان در حال گالوانیزه به اقدام ضروری است که ما سعی کنید به دوباره اختراع ضد نژاد پرستی. ما لازم نیست به جای تعجب آنچه که ما باید انجام دهید برای درمان بی عدالتی در این زمینه ما; ما باید به جای پیروی از رهبری از دانشگاهیان که در حال حاضر انجام این کار.

نقشه کشی در پژوهش توسط فیزیکدانان و در تجارب دانشجويان از رنگ و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه برکلی فیزیک بخش توسعه بتن طرح اقدام برای کار به سمت عدالت در بخش ما است. همراه نامه منتشر شده Juneteenth تماس بر بخش رهبری را فوری و اساسی اقدام به استخدام اعتراف و استخدام بیشتر سیاه و دانش آموزان و دانشجویان مقطع فوق دکترا و هیات علمی; آدرس تبعیض در بخش; ایجاد اجباری ضد نژادپرستانه آموزش و ترکیب نژادی عدالت به موضوعات مورد نیاز درسی و پشتیبانی مردم سیاه و سفید و دیگر مردم از رنگ در بخش آکادمیک حرفه ای شخصی و مالی.

بسیار مهم است که این کار باقی می ماند مرکزی به ماموریت وزارت علوم به جای اینکه تنزل به یک کمیته به عنوان یک طرف مسئله است. به طور مشابه, آن ضروری است برای جلوگیری از بیش از حد معمول تمایل در آموزش عالی به ابراز تعهد به حقوق صاحبان سهام و ورود به عنوان یک شکل از خود absolution یا به پیشنهاد بی دندان "ورود به برنامه" در محل واقعی تغییر ساختاری. چنین اظهارات اغلب مرکز منافع به علم به جای تاثیر بر دانشمندان در مواجهه با بی عدالتی است.

"بحث از تنوع و شمول نیست در مورد ... تصدیق من انسانیت و حقوق بشر" را به یاد می آورد Prescod-Weinstein در انعکاس تجربه او به عنوان یک دانشجوی دکترا. "آنها در مورد تقاطع نیروی کار نگرانی های امنیت ملی ملاحظات; آنها در مورد ظاهر شده بودند که در مورد آموزش دانش آموزان سفید; و آنها در مورد چگونه تنوع و شمول در چشم های عمومی."

در نهایت آن را نیز لازم برای این کار باید پایدار و گسترده — فراتر از هر دو گروه فیزیک این دانشگاه. کسانی از ما که به همدستی در سفید برتری باید تمام مقابله با نژادپرستی در درون ما نهاد و همچنین در درون خودمان است. "برای جوامع مبارزان آزادی و سازمان مبارزه برای زندگی است میرسد نسل" نمایندگان از UC برکلی نجوم گروه به تازگی یادآوری جامعه خود. "بقیه از ما دیر است." اما حتی اگر در حال حاضر دیر است, آن است که تنها زمان ممکن برای شروع.

علم بخشی از مشترک ما ارث به عنوان انسان و هیچ یک از ما باید استراحت تا زمانی که عدالت و آزادی برای همه ما, هر دو در داخل و خارج از آموزش عالی است.

"زمانی که من یک کودک بود, من می خواستم به رشد برای به اشتراک گذاشتن زیبایی و هدیه از یک درک علمی از جهان با جهان" می نویسد: برایان Nord یک فیزیکدان در Fermilab و دانشگاه شیکاگو است. "چگونه بسیاری از به اشتراک گذاشته اند رویای من, اما هرگز, این, از, به دلیل علم جامعه همدستی طریق انفعال?"

سلب مسئولیت: گراهام سفید صحبت می کند به عنوان یک فرد حامی می کند و صحبت می کنند به نمایندگی از ذرات برای عدالت.

گراهام سفید یک پژوهشگر فوق دکترا در TRIUMF, کانادا شتاب دهنده ذرات ، الا Banyas مادلین Bernstein, Kayla Currier, Jeske Dioquino ماریو d'آندریا الیزابت Donoway دانیل Eilbott النور هال کتی Latimer Vikram Nagarajan و گرگوری Ottino در میان O(100) UC برکلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی که منجر به طرح اقدام برای گروه فیزیک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن