چرا میزان مشارکت در مرکزی, Pa. پایین بود به صورت اولیه; چه انتظار می رود در ماه نوامبر

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 5:31 PM EDT Jul 9, 2020کمتر رای دهندگان بازیگران برگه های رای در پنسیل

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

کمتر رای دهندگان بازیگران برگه های رای در پنسیلوانیا اولیه در ماه گذشته نسبت به طول اولیه ریاست جمهوری چهار سال پیش.

که تعجب آور نیست به چند دلیل از جمله coronavirus بیماری همه گیر در حال حاضر بلامنازع انتخابات ریاست جمهوری و چند پایین-رای گیری مسابقات ایالتی و محلی انتخابات مقامات می گویند.

ایالت رای دهندگان هنوز در دسترس نیست اما Adams, Franklin, لبنان و نیویورک شهرستانهای همه شاهد کاهش نسبت به سال 2016 اولیه زمانی که انتخابات ریاست جمهوری بود و هنوز رقابت در هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه بلیط.

در حالی که میزان مشارکت ماند در و یا بالاتر از 40 درصد در سال 2016 آن را در یا زیر 40 درصد در سال 2020 است.

در این سال وقت جمهوری خواه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به دنبال انتخاب مجدد و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن است presumptive دموکراتیک نامزد. این مسابقه تا حد زیادی تصمیم پس از گزارش ایسنا ، برنی ساندرز معلق خود را دموکراتیک مبارزات انتخاباتی در ماه آوریل است. پنسیلوانیا اولیه به تعویق افتاد تا ژوئن 2 به دلیل بیماری همه گیر.

"در حالی که این بیماری همه گیر به احتمال زیاد بخشی از مردم در انتخابات نیز وجود دارد که یک رییس جمهور و یک, اما از پیش تعیین نامزد ریاست جمهوری در کنگره حزب" نیویورک شهرستان, سخنگوی علامت والترز گفت. "علاوه بر این وجود هنوز بسیاری از پایین-رای گیری مسابقات در این سال اولیه که به احتمال زیاد منجر به کاهش مشارکت مردم در این زمان در اطراف."

جدید پست الکترونیکی-در رای گیری گزینه کمک به نگه داشتن مردم در انتخابات و نزدیک به 40 درصد این بهار, Lebanon County انتخابات مدیر Michael L. اندرسون گفت. در غیر این صورت مردم در انتخابات "احتمالا می شده اند و راه را به پایین."

دفتر خود را برآورد دریافت 7,000 10,000 پست الکترونیکی-در برنامه های کاربردی قبل از coronavirus همه گیر رسید. معلوم شد که در مورد 15,500 و او انتظار دارد که این تعداد به دو برابر برای انتخابات عمومی.

در فرانکلین کانتی در فرد مردم در انتخابات بالاتر از آنچه مقامات انتخابات پیش بینی مدیر Jennie Ailes گفت. "ما غافلگیر شد."

بیشتر: Pa. اولیه: مشاهده زنده نتایج انتخابات ریاست جمهوری, محلی, مسابقات

بیشتر: ریاست جمهوری نتایج اولیه: بایدن تهمت پیروزی نامزد از Pa.

منتطر Nov. 3-انتخابات

منتهی به انتخابات عمومی پنسیلوانیا وزارت امور خارجه برنامه ای برای ادامه برای اطلاع رسانی عمومی در مورد هیچ بهانه ای پست الکترونیکی-در رای گیری گزینه سخنگوی واندا Murren گفت. نزدیک به 1.5 میلیون رای دهندگان تصمیم به رأی گیری در این راه و در اصلی.

در این بخش کار کرده است با 67 شهرستان و همچنین کشورهای دیگر' رئیس انتخابات برای به اشتراک گذاشتن موثر جدول زمانی بهترین شیوه های تجهیزات و سایر توصیه ها و آموزش Murren نوشت.

استان ها که کافی نیست تجهیزات سفارش بیشتر, او گفت:. آنها همچنین در حال بررسی فرآیندهای دیگر و فروشندگان که مفید بود در جاهای دیگر.

بخش انتخابات تیم در حال توسعه یک جدول زمانی برای شهرستان برای کمک به آنها رسیدگی افزایش پست الکترونیکی-در انتخابات و درخواست برای ماندن در مسیر با انتخابات فرآیندهای Murren نوشت. جدول زمانی ارائه خواهد شد و تاریخ مانند زمانی که شروع به پستی برگه های رای برای رای دهندگان.

مقامات همچنین به دنبال تغییرات قانونی مانند اجازه می دهد استان ها برای شروع قبل از canvassing رای گیری در هفته قبل از روز انتخابات.

"ما امیدواریم قوه مقننه سهام ضرورت این تغییر حمایت هر دو شهرستان و بخش و تصویب خواهد شد این در ماه های آینده" Murren نوشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب