چرا همه ما باید حرکت با خیال راحت در طول COVID-19

در حال حرکت از محل خانه با شما تماس می تواند استرس زا باشد در هر شرایطی. اما با انتقال ناگهانی به کلاس های آنل

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

در حال حرکت از محل خانه با شما تماس می تواند استرس زا باشد در هر شرایطی. اما با انتقال ناگهانی به کلاس های آنلاین بسیاری از دانش آموزان مجبور به ترک برکلی و چپ وسایل خود را پشت سر گذاشت. در طول این همه گیر دانش آموزان باید اقدامات احتیاطی اضافی برای نگه داشتن ساکنان در برکلی امن به عنوان بسیاری از بازگشت به حرکت در خارج از آپارتمان و شروع جدید اجاره.

به عنوان یک رهبر دانشجویی — که خواهد شد در حال حرکت از خودم این ممکن است — من تشخیص ایمنی و پایداری جامعه ما به عنوان یک اولویت در طول این زمان. من امیدوارم که برای ترویج امن و هوشمند و پایدار حرکت کردن با ارائه اطلاعات به راحتی در دسترس به دانش آموزان است. ما به عنوان یک جامعه کاملا نمی توانیم اجازه ناامن تصمیم گیری در این لحظه به سازش تلاش های اجتماعی فاصله و پناهگاه در محل سفارشات.

در زیر دستورالعمل های مهم وارد شده در همکاری با دانشگاه و کارکنان شهرستان به دنبال به عنوان شما حرکت می کند از این مه یا ژوئن. بازدید کال حرکت کردن در وب سایت ساخته شده برای دانش آموزان توسط دانش آموزان اگر سؤال دیگری دارید و یا نیاز به منابع اضافی. اگر شما انتخاب می کنید برای بازگشت به برکلی لطفا بررسی آخرین اطلاعات در شهر برکلی و دانشگاه برکلی پاسخ به coronavirus — در این زمان هر کس در برکلی است که نیاز به پوشیدن ماسک در هنگام خارج است.

مطمئن شوید که به یک طرح خود را با مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از بازگشت شما به طوری که هر کس می تواند به ایمن ماندن. برخی از گروه زندگی مزارع (به عنوان مثال sororities co-ops و غیره.) در حال برنامه ریزی حرکت خود را-outs در شیفت برای حفظ موثر اجتماعی فاصله. رسیدن به خود را مالک یا اجاره خدمات مورد مبهوت حرکت کردن قرار ملاقات. در نظر گرفتن برنامه ریزی زمان اسلات برای هر یک از هم اتاقی های خود را و یا مشاوره ازدواج و به حرکت خود همه چیز را به طور جداگانه. یک برنامه را برای آنچه شما انجام خواهد داد خود را با مبلمان و آیتم های ناخواسته قبل از اینکه شما بازگشت و یا قبل از اجاره نامه رهبر انقلاب — چه می شود که با قرار دادن آنها در ذخیره سازی فروش آنها را مصرف آنها را با شما و یا دفع آنها.

هر گونه مواد شما دیگر نمی خواهید نمی تواند در سمت چپ بر روی محدود کردن. در طول این همه گیر جهانی, رها کردن مواد در خیابان های برکلی قرار می دهد همه به خصوص جمعیت های آسیب پذیر و در معرض خطر. این شامل افراد بی خانمان و بهداشت کارگران است و کارگران مسن تر همسایه ها و کسانی که با بیماری های زمینه ای. با توجه به برکلی شهری کد فصل 12.40 آن را غیر قانونی است به تخلیه مواد ناخواسته منظقه و متخلفان می تواند به زندانی یا جریمه تا 1000 $در هر روز است. لطفا تماس بگیرید 311 مرکز خدمات مشتریان اگر شما هر گونه غیر قانونی میکنند.

شهر است اما به طور موقت اجازه می دهد ساکنان برای قرار دادن یک کمی اضافی در کیسه های زباله در محل اقامت بدون پرداخت هزینه. کیسه های اضافی در دسترس هستند برای فروش در انتقال ایستگاه.

مطمئن شوید که به درستی مرتب کردن بر اساس هر گونه مواد شما از دور به درست سطل زباله. نگاهی به محیط زیست, مرکز مرتب سازی راهنمای اگر شما مطمئن نیستید که در آن موارد خاص باید بروید. اگر شما دسترسی به یک وسیله نقلیه شما می توانید از مواد به طور مستقیم به برکلی مرکز بازیافت از جمله کاغذ و مقوا و قوطی فلزی و فویل و بطری های شیشه ای و شیشه و انواع خاصی از پلاستیک در پخت و پز, روغن, لامپ فلورسنت, نوار و سی دی و کتاب و باتری.

شما همچنین می توانید رها کردن دو تشک futons یا جعبه چشمه و دو دستگاه های الکترونیکی در انتقال ایستگاه به صورت رایگان! انتقال ایستگاه را نیز قبول یخچال و وسایل اضافی دفن زباله برای هزینه. اضافی زباله های الکترونیکی را می توان کاهش یافته در کامپیوتر و فناوری مرکز منابع. اگر شما انتظار می رود خانواده خود را به تولید مقدار زیادی از زباله, شما می توانید اجاره رول کردن ظروف و کمپکتر.

برای حفظ منظقه بازیافت به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است لطفا دنبال این توصیه ها از مرکز اکولوژی. این دستورالعمل شامل ادامه به مرتب کردن بر اساس خود را بازیافت (بدون فوم, پلاستیک, کیسه, کیسه و یا انعطاف پذیر فیلم). در این پارک وسایل نقلیه خود را به محدود کردن و رعایت بهداشت مناسب در هنگام دست زدن به چرخ دستی. حفظ اجتماعی فاصله حداقل 6 فوت هنگامی که رانندگان کامیون رویکرد است. صاف خود را از مقوا و نمی گوه آن را به چرخ دستی; یک بار در هر هفته شما می توانید ترک یک نوار یا ریسمان امن بسته نرم افزاری تا 3 پا 3 پا با 1 پا در کنار سبد خرید خود را و یا مجموعه است.

بسیاری از مکان های که به طور منظم به قبول کمک های مالی دیگر جمع آوری. درخواست خود را مالک و یا ورودی ساکنان اگر آنها علاقه مند هستند در خرید مبلمان خود را. اگر شما علاقه مند در کمک مواد دیدن لیست ما از سازمان ما می دانیم به پذیرش کمک های مالی. این RecycleWhere وب سایت ممکن است لیست سازمان های اضافی پذیرش کالا را برای بازیافت یا استفاده مجدد.

هر uneaten, nonperishable مواد غذایی و کمک های مالی می توان به کارگردانی دانشگاه برکلی Food Pantry. به nonexpired, کمک های مالی, ایمیل [email protected].

اگر شما ترجیح می دهند به فروشگاه چیزهایی در برکلی شما می توانید اجاره یک واحد ذخیره سازی برای هزینه ماهانه. هر آیتم شما نمی خواهید برای اهدای فروش و یا دور — اما نمی تواند با شما — را می توان ذخیره می شود. نوسان قیمت ها بر اساس میزان فضای مورد نیاز, با شروع در $40. در اینجا یک لیست از نزدیک واحدهای ذخیره سازی و هزینه های خود را.

توان ارتباطی خود را با صاحبخانه در مورد طرح خود را به حرکت و هرگونه نیاز شما ممکن است داشته باشد. UC برکلی و اجاره اجاره موافقت نامه های نکته ورق و شهر برکلی اجاره تثبیت هیئت مدیره صفحه ممکن است مفید به شما به عنوان حرکت به این گفتگو.

به عنوان یک دانش آموز من تشخیص دشوار است که چگونه این زمان بوده است و من می خواهم تا مطمئن شوید که در حال حرکت است که به عنوان امن و تمیز که ممکن است برای همه. در حالی که بهداشت عمومی اولویت است, آن است که هنوز هم مهم است که ما جلوگیری از تحت اللفظی تن مواد از ریخته شدن در خیابان و یا پایان در محل های دفن زباله.

به عنوان سازگار با محیط زیست آگاهانه اعضای برکلی جامعه همه ما باید از این پتانسیل برای منحرف کردن بسیاری از این مواد توسط تصمیم گیری آگاهانه هنگامی که ما حرکت تا حد زیادی تحت تأثیر جامعه ما و سیاره ما است. دریغ نکنید برای رسیدن به اگر شما سوال و یا راهنمایی های اضافی برای دانش آموزان در حال حرکت در این بهار! لطفا کمک به حفاظت از شهر که ما عشق را در حال امن و هوشمند است که شما بسته تا اموال خود را.

من می خواهم برای تشکر از اعضای 2020 دانشجو حرکت ائتلاف برای مصرف سرب در حرکت کردن تلاش های این سال است. 2020 دانشجو ائتلاف شامل نمایندگانی از ضایعات صفر ائتلاف دفتر ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور Varsha Sarveshwar این Panhellenic شورای برکلی دانشجو تعاونی و Interfraternity شورای. یک تشکر بزرگ به آنا ویتنی لورل Halvorson, الا گریفیث, تنها, لوی, سامانتا Lubow و شهرستان برکلی Councilmember Rigel رابینسون دفتر خود را برای همکاری و مشارکت در تدوین منابع و تایید اطلاعات برای اطمینان از برکلی جامعه باقی می ماند به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است در حالی که در حال حرکت در این بهار.

جولیا شرمن یک دانشگاه برکلی صفر زباله رهبر ائتلاف که در این مقاله نوشته شده به عنوان بخشی از 2020 دانشجو حرکت ائتلاف.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن