چرا شما باید به موسیقی متن گوش دادن در حالی که شما مطالعه

ترم جدیدی از این هفته آغاز می شود که به این معنی است که به سخنرانی ها، مشق ها و امتحانات برمی گردد. به احتمال

توسط NEWSWORLDS در 4 شهریور 1399

ترم جدیدی از این هفته آغاز می شود که به این معنی است که به سخنرانی ها، مشق ها و امتحانات برمی گردد. به احتمال زیاد، امتحانات آخرین چیزی است که می خواهید در ابتدای سال مدرسه به آن فکر کنید. هر چه زودتر شروع به آماده سازی کنید، با این حال، بهتر است یک بار فصل میان دوره ای آغاز شود. بنابراین، واقع بینانه، در حال حاضر زمان شروع به فکر کردن در مورد مطالعه و تشکیل عادات مطالعه جدید است. یکی از عادت هایی که ممکن است برای شما مفید باشد گوش دادن به موسیقی متن در حالی است که شما مطالعه می کنید.

در اینجا برخی از مزایای گوش دادن به موسیقی متن فیلم یا تلویزیون در حالی که شما مطالعه.

می تواند انگیزه بخش باشد

گاهی سخت ترین بخش مطالعه انگیزه ماندن است. این فقط شما، یادداشت های خود را و متدولوژی مطالعه شخصی خود را. تمام درایو برای ادامه رفتن در این راه اندازی مطالعه باید از شما آمده است. اضافه کردن موسیقی متن به جلسه مطالعه شما ممکن است راه خوبی برای تزریق برخی از انگیزه های خارج باشد. به عنوان مثال، تورم یک ارکستر می تواند خواندن را از طریق یک سخنرانی احساس می کند که اگر شما در حال غلبه بر شانس باور نکردنی است. درام و شدت آرام بسیاری از موسیقی متن واقعا می تواند کمک کند اگر شما مبارزه برای ماندن با انگیزه. صداهای غنی اساسا به عنوان یک نمره برای موفقیت مطالعه خود را عمل می کنند.

کمتر حواسش پرت کننده است نسبت به انواع دیگر موسیقی

داشتن کسی که درست در گوش هایتان آواز می خواند (از طریق هدفون هایتان) می تواند حواستان را پرت کند اگر سعی می کنید مطالعه کنید. این تمایل به یک مشکل در هنگام گوش دادن به اکثر ژانرهای موسیقی در حالی که شما مطالعه. این یک مشکل نیست، هر چند، با اکثر موسیقی متن. نمرات فیلم به ندرت، اگر همیشه، آواز خواندن، و اگر آنها، شانس خوبی وجود دارد شما هیچ تصوری از آنچه که در حال خواندن به هر حال وجود دارد. این بدان معنی است که موسیقی متن می تواند به شما سود گوش دادن به موسیقی در حالی که شما مطالعه اما بدون حواس پرتی از اشعار. دادن موسیقی متن شانس اگر شما لذت بردن از گوش دادن به موسیقی به عنوان شما در حال حاضر مطالعه.

شما می توانید یک جلسه مطالعه در اطراف آن ساختار

مسئله ای با جلسات مطالعه این است که آنها می توانند تا زمانی که شما می خواهید یا کوتاه باشد. اغلب هیچ زمان توقف تعریف شده ای وجود ندارد. اگر شما می خواهید برای مبارزه با این, چرا اجازه نمی دهد طول جلسه مطالعه خود را با طول موسیقی متن تصمیم گیری? موسیقی متن می تواند یک معیار بزرگ برای زمانی که شما می خواهید به صرف مطالعه. هیچ کدام کوتاه نیست، بنابراین شما مقدار زیادی از تحصیل در دریافت کنید، اما هیچ کدام به طرز مسخره ای طولانی است. با گوش دادن به یک یا دو موسیقی متن، می توانید برای یک دوره زمانی ساخت یافته مطالعه کنید. شما حتی ممکن است در نظر حرکت بر روی یک موضوع جدید هر بار که آهنگ تغییر می کند، به عنوان برخی از موسیقی متن از چند آهنگ بسیار طولانی ساخته شده است. این می تواند شما را در حال حرکت از طریق مواد در حالی که اختصاص زمان برای هر موضوع نگه دارید. فقط یک موسیقی متن پیدا کنید که برای شما کار می کند و شما را به مطالعه می رسد.

می تواند حواس پرتی های دیگر را غرق کند

این ترم همان طور که بسیاری از ما می دانیم و احساس می کنیم، چالش های ویژه خود را در مقایسه با ترم های قبلی دارد. یکی از آن ها این است که بسیاری از شما ممکن است ترم را با خانواده تان در خانه ب گذرانده باشید. این ممکن است به این معنی است که شما عملا به مدرسه در همان زمان پدر و مادر خود را در حال رفتن به کار عملا. شما حتی ممکن است خواهر و برادر که همچنین در مدرسه از راه دور حضور داشته باشد. کار کردن در فضای مثل آن ممکن است سر و صدا و حواس پرتی زیادی در خانه شما ایجاد کند. همه کسانی که صحبت کردن با صفحه نمایش کامپیوتر خود را ممکن است بیش از حد از حواس پرتی برای شما به مطالعه. حتی اگر به برکلی برگردید، ممکن است هم اتاقی هایی داشته باشد که فضا را با آن به اشتراک می گذارید که ممکن است حواس پرتی برای شما ایجاد کند. موسیقی متن پخش شده به اندازه کافی بلند (از طریق برخی از هدفون) یک راه خوب برای شما برای حذف آن حواس پرتی و تنها با مواد و موسیقی است.

موسیقی متن قطعا می تواند یک دوست مطالعه بزرگ است. این توانایی را دارد که شما را در مسیر و انگیزه نگه دارد و حتی ممکن است به شما کمک کند تا از حواس پرتی جلوگیری کنید. list اگر شما در گوش دادن به موسیقی متن به عنوان مطالعه برنامه ریزی, چرا این لیست از برخی از بهترین موسیقی متن برای مطالعه به بررسی نیست?

ما امیدواریم که شما پیدا کردن راه هایی برای لذت بردن و با موفقیت حرکت ترم مجازی -- مطالعه شاد!

تماس با زکریا نش در [ایمیل محافظت شده] .

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب