اذعان می کند به تکان دادن او 15 ماه-جوان درگذشت یکشنبه, پلیس می گویند

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 12:32 PM EDT Jun 4, 2020یک Tyrone Township, زن گفته اعتراف کرد به

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

یک Tyrone Township, زن گفته اعتراف کرد به تکان دادن او 15-ماه-پیر دختر که روز شنبه با توجه به انتشار اخبار از ایالتی پنسیلوانیا ،

در حدود 8:50 a. m. on May 29, Felisha لین الیس, 26, به نام 911 و اعلام کرد که او تا به حال کاهش یافته است دختر او بود که نفس نمی کشد, به گفته پلیس.

اورژانس خدمات پزشکی در پاسخ به این صحنه در 1000 بلوک از بالا Bermudian جاده ها است. 15-ماه-پیر شد, پرواز به هرشی مرکز پزشکی که در آن پزشکان دریافتند او "متعدد آسیب های بسیار جدی که سازگار نیست با یک روش ساده می گیرند."

بیشتر: هانوفر مرد سعی در قربانی حمله با کارد بزرگ و سنگین, پلیس می گویند

بیشتر: مرد اذعان به تجاوز جنسی به دو دختر در پن, شهرستان, پلیس می گویند

الیس گفت: پلیس او را نا امید و ناراحت به طوری که او را تکان داد این کودک بارها و بارها. او گفت که او تا به حال تنها بدست حضانت فرزندان او در ماه فوریه است.

15-ماه-پیر مرده در مه 31.

الیس بازداشت شده است و برگزار خواهد شد در Adams County زندان با توجه به PSP سپاهی مگان Ammerman. الیس خواهد بود با اتهام جنایی, قتل با توجه به PSP انتشار اخبار اما اتهامات واصل شده اند که از 12:30 بعد از ظهر پنج شنبه.

بررسی برای به روز رسانی در این انتظار داستان.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب