زن اعتصاب بستگان با خودرو پس از اختلاف در cookout, پلیس می گویند

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 11:52 AM EDT 26 مه سال 2020یک York زن ضربه دو تن از اعضای خانواده با خ

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

یک York زن ضربه دو تن از اعضای خانواده با خودرو در شمال نیویورک پس از یک اختلاف در cookout بیش از آخر هفته با توجه به شمال نیویورک شهرستان پلیس منطقه ای است.

Sajai Lynette جکسون, 39, از 800 بلوک Tioga خیابانی در نیویورک با اتهام اقدام به قتل تشدید حمله جنایی فساد اموال آسیب terroristic تهدیدات بی پروا به خطر انداختن شخص دیگری ،

Quanisha Overmiller شد و گریه کرد زمانی که پلیس وارد صحنه در منطقه از 1000 بلوک از شمال خیابان جورج یکشنبه شب. او گرفته شده بود به بیمارستان نیویورک برای درمان است و انتظار می رود برای بازیابی تنها با جراحات جزئی استشهاد از علت احتمالی متحده است.

حساب دقیقا چه اتفاقی افتاده است متفاوت باشد با توجه به پلیس.

او شوهر, Bradley Overmiller گفت: پلیس که به او زده شد خودرو را به عنوان او تلاش برای فشار همسر خود را از راه آسیب است. او دچار یک بازوی خونین است اما درمان های پزشکی.

برادلی Overmiller پلیس گفت که همسر خود را به حال شده است در یک جمع خانوادگی در اوایل شب در Dallastown منطقه است. یکی دیگر از بستگان بعد از توصیف آن به پلیس به عنوان یک cookout.

همسر خود را به نام او برای او را انتخاب کنید تا پس از یک اختلاف استشهاد متحده است. در راه خود را به خانه او خواهر زاده Sajai Jackson به نام Quanisha Overmiller و گفت که او قرار بود به کسی که به او صدمه دیده است.

زمانی که Overmillers وارد خانه جکسون از وسیله نقلیه خود را. Quanisha Overmiller به او راه می رفت و دو شروع به گرفتن در هر یک از دیگر. برادلی Overmiller آنها را شکست تا استشهاد متحده است.

که زمانی که جکسون حمایت او نقلیه زاویه آن نسبت به زن و شوهر و revved موتور. برادلی Overmiller فریاد زد جکسون به انجام آن نیست. او سپس "floored ماشین آمد و به ما گفت:" پلیس.

برادلی Overmiller پلیس گفت که او تحت فشار قرار دادند همسر او را از راه و وسیله نقلیه رخ داد او استشهاد متحده است.

جکسون آمار گاز دوباره زده و Quanisha Overmiller سنجاق او بین خواهر زاده او و یکی دیگر از وسیله نقلیه پارک شده.

بیشتر: استدلال منجر به تیراندازی مرگبار در Adams County, پلیس ایالت

بیشتر: سومین عضو خانواده - کودک نو پا - می میرد از سقوط در Adams County بیش از آخر هفته

بیشتر: مرد متهم به قتل با خودرو در حالی که DUI در تصادف در بزرگراه بین ایالتی 83 در شهرستان نیویورک

شوهر گفت که او قادر به گرفتن همسر خود را از زیر خودرو و به نام 911. جکسون از ماشین خود و فرار به سمت شرق خیابان ششم. یکی دیگر از افسر پلیس در بر داشت جکسون و او را دستگیر.

شاهدان پلیس گفت که جکسون خودرو بود به قدم زدن در کوچه قبل از رویارویی و Overmillers زده بودند که استشهاد متحده است. دو ارائه شده پلیس با یک تصویری از این حادثه.

یک افسر بررسی تصویری. آن را نشان داد Bradley Overmiller جدا کردن همسر و خواهر زاده او. این Overmillers حمایت از خودرو و خودرو حمایت کردن و دوباره چرخاند به سمت زن و شوهر است. برادلی Overmiller فریاد زد جکسون را ترک کنند در حالی که موتور revved چندین بار.

این خودرو شتاب زده و سپس متوقف استشهاد متحده است. برادلی Overmiller ایستاد و خودرو شتاب دوباره هل دادن او و همسرش بیش از یک دیوار به بعد پارکینگ که در آن از آنها آمد به استراحت. یکی از شاهدان در پاسخ به این صحنه در حالی که در ادامه به فیلم.

برادلی Overmiller اقدام به کمک و او را از زیر خودرو, پلیس گفت:. او همچنین شنیده می شود فریاد جکسون به حرکت وسیله نقلیه را از عمه اش. موتور revved چند بار قبل از آن خاموش شد.

جکسون به صحبت کرد پلیس پس از خوانده شدن خود به حقوق میراندا. او گفت که پلیس این اختلاف در جمع خانواده ریشه از یک تماس از Quanisha Overmiller پسر استشهاد متحده است.

در طول بحث Quanisha Overmiller ضربه او در صورت Jackson پلیس گفت. اعضای خانواده از هم جدا شده است.

هنگامی که او رفت و به Overmiller خانه او گفته پلیس عمه استدلال با او برخورد و کشیده ، او به پلیس گفت که او پا تضعیف کردن ترمز در حالی که آن را در دنده و ماشین حرکت رو به جلو و ضربه زدن به عمه اش استشهاد متحده است.

جکسون متعهد شد به نیویورک شهرستان, زندان در ازای $250,000 وثیقه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب