قیمت دمنوش مصفی خون بیز برای پاکسازی کبد چرب/09109483228

این چای موثرتر است با مصرف هر دارو و هر فرآورده ای باید عادات غذایی و عادات روزانه معتادان را تغییر داد و در

توسط NEWSWORLDS در 30 مهر 1401

این چای موثرتر است

با مصرف هر دارو و هر فرآورده ای باید عادات غذایی و عادات روزانه معتادان را تغییر داد و در این صورت باید از خوردن برخی غذاها نیز پرهیز کرد و عادات خاصی را انجام داد. بر روی بسته بندی این چای نکاتی در مورد نحوه نگهداری این محصول نوشته شده است و همچنین بروشور داخل آن جهت اطلاع مصرف کنندگان از این محصول درج شده است. با مطالعه این جزوه به راحتی می توانید اثر این دارو را احساس کنید، آن را بنوشید و به تاثیر آن پی ببرید. در این زمینه مشاوران و راهنماهایی هستند که می توانند به سوالات شما پاسخ دهند و شما را راهنمایی کنند

 

این دارو که تصفیه کننده خون است باید روزی دو بار مصرف شود تا اثربخشی آن مشاهده شود و در صورت مصرف در دوران شیردهی و زایمان می تواند اثرات منفی و همچنین برای نوجوانان به ویژه افراد زیر دوازده سال داشته باشد. مصرف این دارو ممنوع است و افراد دارای پوست حساس باید از ادامه مصرف آن به شدت خودداری کنند. همچنین مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین ممنوع است و داروهایی که باعث آریتمی و نارسایی قلبی می شوند در صورت اجازه پزشک بیمار مجاز است.

 

فرمولاسیون چای دکتر بیز

ترکیب استفاده شده در این دارو بسیار مورد توجه قرار گرفت و توانست تعداد زیادی از بیماران مبتلا به بیماری کبد چرب را درمان کند. به همین دلیل مجوز اخذ شده توسط این شرکت داروسازی و تولید دمنوش گیاهی بسیار معتبر است و می توان با خیال راحت از این دمنوش گیاهی استفاده کرد.

 

موارد منع مصرف چای دکتر بیز برای تصفیه خون چیست؟

نوجوانان و به خصوص افراد زیر 12 سال و همچنین زنان باردار و شیرده و افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند نباید از این چای استفاده کنند.

 

شرایط نگهداری چای تصفیه کننده خون

چای مصفی خون بیز شرایط نگهداری خاص و خاصی دارد که باید به آن توجه کرد تا از کیفیت این محصول کاسته نشود. این دارو باید در شرایط خشک و خنک و در دمای اتاق ترجیحاً 30 درجه نگهداری شود. در ادامه باید نکاتی را بیان کنیم و رژیم غذایی و عادات روزانه خود را مرور کنیم.

 

برای اینکه تاثیر این چای را سریعتر ببینید باید چند نکته مهم را برجسته کنیم. از مصرف الکل و مواد مخدر و همچنین غذاهای بسیار شور خودداری کنید. خوردن شیرینی جات و شیرینی های مصنوعی نیز می تواند برای کبد مضر باشد. مواد فیبری و همچنین میوه های خانواده مرکبات نیز می توانند برای کبد بسیار مفید باشند. برخی از مواردی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از هویج، انواع توت ها، کلم، آووکادو، پرتقال، نارنگی و کلم بروکلی.

 

قیمت دمنوش مصفی خون بیز

آخرین مطالب