نیویورک و تاریخ اکسیژن در طب

نظرگوردون Freireich منتشر شده 11:19 AM EDT مارس 11 سال 2020در طول COVID-19 همه گیر که وقتی هواکش چنین حیاتی پز

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

نظر

در طول COVID-19 همه گیر که وقتی هواکش چنین حیاتی پزشکی ابزار آن را باید به یاد داشت که یک York پزشک نقش مهمی در ترویج و انتشار اکسیژن به عنوان یک درمان.

در حالی که یک دانش آموز در بللوو بیمارستان کالج پزشکی در شهر نیویورک یک جوان George E. Holtzapple در زمان شیمی دوره به عنوان انتخابی. یک سال پس از فارغ التحصیلی در سال 1884 و راه اندازی خود را در عمل در جامعه کوچک Loganville دکتر Holtzapple نامیده می شد به یک خانه رعیتی برای 16 سال بود که مبتلا به ذات الریه.

"نیویورک – داستان یک جامعه پویا" یک سال 1945 کتاب تاریخ میدارد روایت از وجود دارد.

"من نفس! به من نفس!" مرد جوان به دادگاه تجدید نظر به دکتر چهره خود را تبدیل آبی به عنوان او تلاش برای هوا.

اکسیژن! که این عنصر حیاتی در هوا که پسر باید اگر او بودند برای زنده ماندن. اطمینان گریان خانواده است که او می تواند دوباره به دکتر جوان با عجله به حشره دار شلاق اسب و سرعت برگشت به شهر.

دکتر Holtzapple بازگشت و با کلرات پتاس و سیاه و سفید اکسید منگنز, بزرگ, تست, لوله, با چوب پنبه بستن لوله های لاستیکی و یک لامپ روح.

کتاب تاریخ ادامه می دهد:

با دقت جوان, دکتر, مخلوط, مواد منفجره, مواد شیمیایی در ضمن دادن سریع جهت به اعضای خانواده به بهانه یک سطل آب و محل آن را در نزدیکی سر بیمار. ....دکتر تقلب کردن دستگاه و گرم از مواد شیمیایی بر روح لامپ. به عنوان اکسیژن سفر کرد تا لوله به سطل آب و حباب به سطح یکی از مردان حاضر دامن زد و آن را به صورت بیمار.

(که دراماتیک صحنه دستگیر شد در یک تصویر در کتاب و بعدها پایه ای برای یک نقاشی دیواری از نیویورک در یک ساختمان در S. دوک و E. فیلادلفیا خیابان.)

دکتر Holtzapple با او باقی مانده از ده صبح تا اواخر شب که تجویز اکسیژن هر چند ساعت و مرد جوان ساخته شده بسیار عالی بازیابی.

در این روش در نهایت منجر به توسعه از چادر اکسیژن.

از سال 1945 تاریخچه کتاب متحده آمریکا انجمن پزشکی و آمریکا درمانی جامعه اعتبار دکتر Holtzapple "به عنوان کاشف اکسیژن درمانی."

که ممکن است در سوال. او برای اولین بار به نوشتن و انتشار اکسیژن روش برای مبارزه با پنومونی در یک حرفه ای مجله.

بیشتر تحقیقات اخیر تلاش های تعیین New York, مجله پزشکی برای اولین بار به چاپ "گزارش يک مورد با استدلال توضیح فیزیولوژیکی از درمان با اکسیژن است. او (دکتر Holtzapple خبر) انتشار در نظر گرفته شده بود در کلمات خود به نفع متوسط کشور پزشکان " که تا به حال هیچ دیگر استفاده از یادگیری در مورد این ارزش درمانی است."

در سال 1893 دکتر Holtzapple نقل مکان کرد و عمل خود را از Loganville به 203 S. جورج سنت در نیویورک.

او خدمت در کارکنان در بیمارستان نیویورک برای بیش از 50 سال "را به عنوان مشاور و پزشک" تاریخ کتاب متحده است.

دکتر Holtzapple درگذشت Feb. 22 سال 1946.

گوردون Freireich توسط سردبیر سابق نیویورک یکشنبه ، ایمیل: gordonaf2805@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب