شهرستان نیویورک می تواند به توقف کار خوب آن را انجام می دهند در برابر COVID-19

نظردکتر متی Howie کمیسر جولی ویلر و پزشکی قانونی, Pam, گی منتشر شده 5:05 PM EDT Jun 25, 2020وقتی که می آید به

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

نظر

وقتی که می آید به COVID-19 در نیویورک شهرستان ما در یک مقطع بحرانی.

از یک سو وجود دارد دلیلی برای خوشبینی محتاطانه در نیویورک. تعداد عفونت های جدید به صورت محلی بهبود یافته بیش از گذشته هفته ها و ماه. نسبتا کم تعداد عفونت نسبت به برخی از ما همکار شهرستانهای عهد به انتخاب های دشوار و قربانی از شهروندان ما.

از سوی دیگر COVID-19 همچنان به صورت بسیار واقعی و در حال حاضر تهدید به شهرستان ما. چگونه ما به عنوان یک جامعه به جلو رفتن را تعیین خواهد کرد اگر ما قربانی ادامه خواهد داد و اجازه می دهد تا نیویورک به آب و طوفان همه گیر.

به عنوان یک پزشک, پزشکی قانونی, و بهداشت سابق اجرایی و در حال حاضر شهرستان کمیسر ما هر کدام یک قوی میل داده و آن را به اطلاع تصمیم گیری های ما را. این یک خطر شغلی در هر یک از ما در زمینه های مربوطه. همانطور که اشاره شد این اطلاعات مربوط به COVID-19 می کند و نشان می دهد پیشرفت است. اما پس از بازرسی دقیق تر داده ها همچنین به ما می گوید چیزهای دیگر که به عنوان اطمینان بخش است.

سه حوزه نظارت به طور فزاینده تقاضا توجه ما به عنوان رهبران در جامعه مداوم تعداد COVID-19 بيمار در بيمارستان افزایش تعداد موارد ما در خانه های سالمندان و همچنین به عنوان تعدادی از COVID-19 مربوط به مرگ و میر.

بیشتر: پرش ناگهانی در مثبت COVID-19 موارد نمی خواهد حرکت نیویورک به زرد

بیشتر: دهه از عشق: زن و شوهر جشن 74 سال از ازدواج در COVID قرنطینه

در پاسخ به این رمان coronavirus در نیویورک شهرستان ما هر کار با York County دفتر مدیریت اضطراری برای پیگیری COVID-19 در ما مراقبت حاد امکانات در شهرستان ما. با همکاری بهداشت و درمان محلی سیستم های Wellspan و UPMC ما نظارت بر بستری شدن در بیمارستان, تخت, ظرفیت هواکش و بحرانی دیگر لوازم در شهرستان ما بیمارستان. به دنبال پذیرش برای COVID-19 معلوم می شود این بیماری همه گیر است که به مراتب بیش از.

شده است وجود دارد هیچ کاهش در کسانی که نیاز به بستری به بیمارستان های ما برای مراقبت ويژه مانند ورود به بخش مراقبت ويژه با امکان تهویه مکانیکی. در واقع تعداد موارد در و یا بالاتر از سطح ما در روزهای اولیه از Coronavirus گسترش در مارس و آوریل. برای بیماران در بیمارستان های محلی با COVID-19 و خانواده ویروس است که بسیار واقعی و مداوم تهدید.

شبیه به بیمارستان مراقبت حاد ما خانه های پرستاری نیز در حال ظهور در مقابل ما نبرد در برابر ویروس. طول اولیه افزایش ویروس, Lancaster County دیدم بسیاری از COVID-19 موارد و مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از امکانات (LTCF). نیویورک خانه های پرستاری شد تا حد زیادی در امان طول اولیه این ماه از این بیماری همه گیر.

این است که دیگر مورد.

چند LTCF در نیویورک فقط به عنوان در لنکستر در حال حاضر مبارزه با گسترش ویروس در امکانات است. در گفتگو با خانه های پرستاری آن را به نظر می رسد بهترین شیوه در حال پایبند به منظور محدود کردن گسترش COVID-19. ساکنان در حال دریافت مراقبت های لازم.

ما نباید فراموش کنیم که مراحل دشوار همه ما ساخته شده برای محافظت از جامعه ما از اولیه افزایش عفونت موثر بوده است. فوری بسته شدن مدارس تصویب ماندن در خانه سفارشات اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک را تا حد زیادی در امان نیویورک افزایش سریع موارد دیده می شود در مناطق دیگر کشور است.

در حالی که ما نمی توانیم از همه جلوگیری از عفونت با رمان coronavirus تلاش های ما به تاریخ مسطح منحنی و جلوگیری قاطع از محلی ما مراقبت حاد بیمارستان. و جان خود را در امان است و مهم سلامت منابع حفظ شده است.

به خوبی انجام می شود, شهرستان نیویورک.

اما ما باید به یاد داشته باشید که ما در پایان COVID-19 در جامعه ما است. نه ما شاید در پایان از آغاز. چگونه این بیماری همه گیر در نهایت نقش را در southcentral پنسیلوانیا است که هنوز هم بسیار در دست ما است. این مهم است که ما را رها نمی بسیار شیوه که ما را به نقطه که در آن ما اقتصاد محلی به دست آورد برخی از کمک.

در واقع شیوه های اجتماعی فاصله پوشیدن یک ماسک اجتناب از اجتماعات بزرگ و توجه به شستن دست های ضروری برای حفظ پیشرفت ما را ساخته اند برای محافظت از همسایگان ما و خودمان. اثبات سلامت عمومی روش های محافظت از خانواده های ما, دوستان ما و کسانی که آسیب پذیر ترین در میان ما. آن است که این عناصر به عمد ما تعبیه شده به طور منظم در زندگی روزمره و همراه با ملاحظه تصمیم گیری در سیاست است که اجازه می دهد تا ما را به ادامه به پیشرفت با خیال راحت به ما طبیعی است.

متی Howie MD مدیر پزشکی برای شهر نیویورک اداره بهداشت و رئیس بهداشت و درمان استراتژیست برای York County است. جولی ویلر رئیس جمهور کمیسر York County Commisioners. Pam, گی, RN, نیویورک شهرستان, پزشکی قانونی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن