مثبت COVID موارد یافت در هشت خانه های سالمندان در شهرستان سانتا باربارا

پرستاری ماهر امکانات قفل شده است و ساکنان خود را — به طور داوطلبانه در ساکنان' بخش — برای محافظت از آنها را از

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

پرستاری ماهر امکانات قفل شده است و ساکنان خود را — به طور داوطلبانه در ساکنان' بخش — برای محافظت از آنها را از COVID-19. تقریبا همه آنها یا در معرض خطر و افراد مسن طبقه بندی و یا دارای شرایط بهداشتی است که همچنین باعث می شود مردم طعمه به یک مورد بد از شدت بیماری مسری. اما کارکنان و سرپرستان و کارکنان استخدام شده از اشخاص ثالث باید روزانه برای مراقبت از ساکنان ساختمان و محوطه. جدید COVID-19 عفونت فنر در هر دو ساکنان و کارکنان در میان هشت امکانات در سانتا ماریا لامپوک و سانتا باربارا.

مقامات بهداشت عمومی خبرنگاران به دولت پایگاه داده آنلاین که لیست 14 ماهر خانه های سالمندان در شهرستان است که تا به حال COVID-19 مورد در برخی از نقطه در زمان. ترین بازگشت های تماس و ایمیل به منظور بررسی فعال و غیر فعال موارد است. بهداشت عمومی احتمالا دست خود را کامل است و می تواند با ارائه چند پاسخ. این چیزی است که ما می دانیم:

Casa Dorinda معتبر ترین و گران قیمت در میان شهرستان خانه های بازنشستگی یکی بود خصوصی-وظیفه پرستار که تست مثبت حدود 13 ژوئن گفت: Brian McCague, مدیر اجرایی, برای تسهیلات در منتکیتو. از آن تاریخ به فردی که مشغول به کار برای یک شرکت شخص ثالث و نه Casa Dorinda نشده است بازگشت. هیچ مورد در میان ساکنان و یا کارگران باید بریدن از این بدون علامت کارگر چپ زمین و McCague احساس حاصل کنید که او ساکنان و کارکنان تا به حال با موفقیت گذشت 10 روز دوره کمون.

McCague می خواستم به اشاره است که یک کارمند به حال آزمایش مثبت حدود یک ماه قبل است. دو بعدی آزمایشات منفی بود, او گفت:, و برای اولین بار تست شد و تلقی عامه به غلط مثبت است. در آن زمان کل آسایشگاه مورد آزمایش قرار گرفت — ساکنان و کارکنان به طور یکسان — "آنها همه پاک" McCague گفت. بهداشت عمومی سخنگوی جکی رویز گفت: بخشی از این پروتکل است که برای تست مثبت بیمار هر هفت روز تا زمانی که آنها دریافت دو منفی در یک ردیف. بیمار است و سپس تلفظ سالم است.

دولت نیاز دارد که بر اساس بارگیری در این هفته تمام پرستاری ماهر امکانات تست یک چهارم از کارکنان خود را "از اینجا تا ابدیت" McCague گفت: با rueful خنده "یا تا این رفته است," او اضافه شده بیشتر به طور جدی. ظرف یک ماه زمان همه کارکنان خواهد بود تست شده است. در میان چند صد نفر از ساکنان و کارکنان هیچ عفونت های دیگر یافت شده است.

هفتگی آزمایش کشف یک مثبت بهداشت و درمان-مراقبت کارمند در سمرقند در حدود 20 ژوئن. تری Cunliffe, مدیر عامل شرکت سمرقند شرکت مادر پیمان زندگی جوامع به طور داوطلبانه افشا اطلاعات در عهد وب سایت. شیدا Eilts عهد و پیمان را مدیر بازاریابی گفت: هر کس در سمرقند مراقبت های بهداشتی و امکانات مورد آزمایش قرار گرفت. همه کارکنان و قرارداد کارگران باید از پوشیدن دنده محافظ Eilts گفت و دیگران نشان داده اند COVID علائم.

کشور اوکس مرکز مراقبت در ادامه به تحمل فشار از شهرستان را زمان شیوع بیماری با یک کارمند بیشتر تست مثبت این هفته است. این است که در علاوه بر این به حدود 50 نفر که تست مثبت هفته گذشته است. در این شب نهم مرگ اعلام شد در آسایشگاه در سانتا ماریا. COVID آغاز تست وجود دارد در آغاز ماه ژوئن رویز گفت و آنها در دور چهارم از آزمایشات است.

در لامپوک ماهر پرستاری و مرکز توانبخشی اظهار داشت: آنها تا به حال هیچ مورد اخیر. چهار نفر تایید شده است امتیاز مثبت چند هفته پیش یکی بود درگذشت. سه کارمند مثبت بوده است و بهبود یافته اند.

سانتا ماریا مرکز مراقبت ذکر شده است با کمتر از 11 مراقبت های بهداشتی کارگران در مجموع که می خواهم آزمایش مثبت امروز — 11 به نظر می رسد به طور پیش فرض مقدار در دولت پایگاه داده. تماس با تلفن مرکز نماینده تنها اطلاعات گزارش به بهداشت عمومی و نمی خواهم به بحث در مورد آن را با هر کس دیگری.

در سراسر خیابان را از ماریان مرکز پزشکی منطقه ای در سانتا ماریا بیمارستان مراقبت طولانی مرکز به صورت مختصر "DP/SNF" در پایگاه داده دولت. مرگ و میر در میان هر دو ساکنان و مراقبت های بهداشتی کارگران اشاره کرد — کمتر از 11 می گوید حمایت گراها — به عنوان به خوبی به عنوان کمتر از 11 که تست مثبت است. ماریان بازگشت نیست تماس و یا ایمیل در مورد آنچه به نظر می رسد برای اولین بار شناخته شده در مراقبت های بهداشتی کارگر مرگ در این شهرستان است.

پس از همه گیر وارد در شهرستان سانتا باربارا در اواسط ماه مارس 135 پزشکی کارگران قراردادی این بیماری با توجه به وضعيت سلامت عمومی گزارش از 2,446 دفاع کرد گرفته شد در مجموع مثبت. گزارش نه صفحه نمایش حرفه ای از کسانی که فوت کرده اند اما آن را تبدیل به خوبی قابل درک است که پزشکی کارگران باید آستین ، نزدیکی به بیمارانی که به شدت بیمار با به راحتی گسترش COVID-19 ویروس.

این مستقل قادر به رسیدن به دو سانتا باربارا امکانات در دولت لیست و یا دریافت تاییدیه از بهداشت عمومی در مورد موارد در آنها. یکی واله ورد, دیگر, Buena Vista, مرکز مراقبت. هر دو گزارش نشان داد کمتر از 11 ساکنان و کارگران مراقبت های بهداشتی که آزمایش مثبت اما دقیقا زمانی که این موارد داشت و نامشخص است. هیچ مرگ و میر گزارش شده در هر مرکز.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب