نیویورک Revs به ارائه پنبه حلاجی تمرین برای پدر در روز پدر

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 5:18 PM EDT Jun 11, 2020نیویورک انقلاب هنوز به بازی یک بازی در این سال

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

نیویورک انقلاب هنوز به بازی یک بازی در این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

اما این تیم همچنان درگیر در جامعه و برنامه ریزی شده اند چیزی ویژه برای پدران است.

در روز پنج شنبه این تیم اعلام کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی که پدران در این منطقه دعوت به عمل پنبه حلاجی شده در PeoplesBank در روز پدر.

برای فقط 20 دلار (5 دلار از آن اهدا خواهد شد به جامعه پیشرفت شورا) مادران و کودکان و نوجوانان می تواند در درمان پدر به یک فرصت برای راه رفتن بر روی زمینه در PeoplesBank پارک و 10 رزین از hurlers از جمله انقلاب manager علامت ماسون.

بیشتر: نیویورک انقلاب به سالمندان یک شانس برای بازی در PeoplesBank پارک

"به عنوان یک پدر خودم می دانم که چگونه لحظات مهم مانند این ها به پدران و بچه های خود را" میسون گفت. "من امیدوارم که این فرصت را در PeoplesBank پارک ایجاد برخی از خاطرات بزرگ برای همه کسانی که شرکت کردن."

انقلاب روز پدر BP ارائه شده توسط شیپلی انرژی ویژگی های اسلات 10 مورد در هر ساعت از ظهر تا 4 بعد از ظهر روز یکشنبه 21 ژوئن.

رزرو برای کسانی که اسلات در دسترس هستند www.yorkrevolution.com/dad-bp.

طرفداران خوش آمدید به حضور و دیده بان از پشت محافظ صفحه نمایش در صفحه اصلی و اگر زمان اجازه می دهد تا کودکان و نوجوانان ممکن است قادر به ضربه زدن به یک توپ را روی گوه در صفحه اصلی به عنوان به خوبی.

پس از شرکت در پنبه حلاجی تمرین هر یک از پدر دریافت خواهد کرد یک مقام رسمی اطلس لیگ بیس بال و یک مکعب است که در آن به صفحه نمایش آن است. خود را در حضور طرفداران را تشویق به تولدش توپ را به کمک علامت گذاری به عنوان جشن منحصر به فرد هر یک از پدر و روز.

بیشتر: نیویورک انقلاب میزبان درایو-از طریق خدمات در ازای 2020 خانه, درب بازکن, در PeoplesBank پارک

مواد غذایی نیز در دسترس خواهد بود در طول تمرین پنبه حلاجی شده. همه آمریکایی پنجره مشبک در مرکز میدان باز خواهد شد به خدمت مناقصه مرغ, هات داگ سیب زمینی سرخ کرده و مارتین پاپ کورن و همچنین نوشابه, آب, انتخاب و داخلی و هنر و صنعت آبجو.

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب