انتخاب خود بستنی

میان همیشه در حال تغییر وزوز سانتا باربارا آشپزی صحنه انتخاب خود را پر رونق است در آن 32 سال به عنوان شلوغ رست

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

میان همیشه در حال تغییر وزوز سانتا باربارا آشپزی صحنه انتخاب خود را پر رونق است در آن 32 سال به عنوان شلوغ رستوران تایلندی در بالا خیابان دولت. تاسیس در سال 1989 توسط شوهر و همسر Aungkoon و Sukanya Sukavivatanachai در آنچه که قبلا یک رستوران مکزیکی به نام مایا — و قبل از آن کارل Steakhouse — خانواده گیر به محل حداقلی و دنج طراحی به منظور تمرکز بر روی چیزی مهم تر: مواد غذایی خود را.

در حال حاضر در حال شارژ است Piti Sukavivatanachai که چپ بالقوه خود حرفه پزشکی در سال 2012 به تمرکز بر رستوران با همسرش کتی دائو. چه آغاز شده با "کمک کردن" خانواده خود را به سرعت تبدیل به وارث رستوران. پس از تغلیظ منو او شروع به نوآوری خود بستنی انتخاب شد که در اصل توسعه یافته توسط خود را در اواخر مادر Sukanya که در ماه اوت درگذشت 2017.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


با خاطرات کمک به او را به بستنی از ابتدا Piti تحقیقات و آزمایش منجر به گزینه های خلاق است که فراسوی مادرش کلاسیک نارگیل. "دستور او گذاشته پایه و اساس تمام طعم های دیگر," او گفت و توضیح داد که در حال گسترش منو در زمان تست و مزه با بستنی ساز. نتایج در حال حاضر فروخته شده تحت نام تجاری تایلندی-الهام طعم به نام Creaminal.

بستنی خود را انتخاب

انتخاب خود را Creaminal بستنی هزینه 4 دلار برای یک حرکت شبیه چمچه زنی و 9 دلار برای یک پاینت. در اینجا پنج مورد علاقه های شما.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدCreaminal

تایلند چای Oreo: این محبوب ترین طعم دهنده تاریخ و اصالت خود را انتخاب کنید. با پررنگ تایلند چای پایه است که بسیار قوی با بیت ترد Oreo مخلوط در, Piti توضیح داد: "آزمون و خطا پرداخته است." او بیشتر افتخار چگونه برجسته تایلند چای در مقایسه با عطر و طعم ظریف در صورت تجاری در دسترس نسخه. ارائه یک ترد شکستن از شیرین کرم چای Oreos این Piti ایده از کوکی ها 'n' کرم.

ویتنامی, قهوه, گل, پای: ویتنامی قهوه منسجم دسته کوچک موسیقی جاز از تلخ و شیرین است که چه Piti تلاش در اینجا با شروع قوی تاریک پایه که تلخ اما سپس برش با شیرین Oreos و تراشه های شکلات. شیر تغلیظ شده باقی می ماند درست به سنتی ویتنامی قهوه ایجاد انتقال صاف بین تلخ و شیرین است.

کلاسیک نارگیل: این وگان گزینه با توجه به Piti است که "در آغاز همه آنها را." نارگیل-شیر پایه شبیه خامه بافت های لبنی پایه هر چند Piti اذعان می کند این عامل بیشتر به چالش کشیدن به کامل است. اما با مادر خود بنیاد و خود را آزمایش این است که اکثر نوستالژیک و سنتی عطر و طعم خود را انتخاب کنید.

ریحان و نعناع تراشه: این تفسیر سنتی نعناع-تراشه بستنی با استفاده از یک شیر پایه با رایحه برگ نعناع تازه و خام به ارمغان می آورد عطر و طعم خود را پر مخاطره ترین علاوه بر این: تایلندی برگ ریحان. Piti فکر کردم از این به یاد ماندنی با همکاری همسرش کتی "در حالی که رانندگی به عقب و جلو در سراسر سانتا باربارا."

انبه: Piti ترین شخصی, طعم, با, خامه, شیر, پایه و فصلی شامپاین انبه ادای احترام به او در اواخر مادر استفاده می شود که او را در خانه انبه بستنی به عنوان یک کودک و یک یادآوری چگونگی کمک به او را انتخاب کنید. در حال حاضر که او در سمت چپ با رستوران به اجرای او بیشتر با انگیزه با کلمات: "فقط طعم و تنظیم کنید."

3404 دولت سنت; (805) 569-3730; yourchoicerestaurant.com


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب