ایجاد احساس عشق و ناز در احساس چت

حتی اگر سوپرمن هم نباشید ، باید بتوانید به شوهر خود اطمینان دهید که همه چیز تحت کنترل است و تا زمانی که در کنا

توسط NEWSWORLDS در 7 آذر 1399

حتی اگر سوپرمن هم نباشید ، باید بتوانید به شوهر خود اطمینان دهید که همه چیز تحت کنترل است و تا زمانی که در کنارش هستید ، اجازه نمی دهید چیزی زندگی شما را به خطر بیندازد. اگرچه باید با رفتار خود به او اطمینان دهید ، اما باید از این عبارت جادویی استفاده کنید و در لحظاتی که از قلب ناراحت و مضطرب است ، به او اطمینان دهید. اگر فکر می کنید فراهم آوردن فرصت های زندگی برای خوشبخت کردن شوهرتان کافی است ، در اشتباه هستید. ایجاد احساس آرامش و اعتماد به نفس و گاهی گفتن این جملات او را بسیار آرامتر می کند و اعتماد به نفس شما را در زندگی مشترک افزایش می دهد.

اگر شوهر شما مدتی ناراحت یا ناراحت است ، اما این موضوع را برای شما توضیح نمی دهد ، باید خود ابتکار عمل را بر عهده بگیرید. شاید او یک مشکل بزرگ در چت داشته باشد که گفتن آن برای او آسان نیست و شاید او منتظر جرقه ای از شما باشد. به یاد داشته باشید که هیچ غم و اندوهی منطقی نیست و نادیده گرفتن این نگرانی ها و جدی نگرفتن آنها باعث ناراحتی همسرتان بیش از او می شود و حتی گاهی زندگی مشترک شما را زیر سوال می برد. بنابراین پس از هرگونه دلخوری که بین شما اتفاق می افتد یا حتی وقتی می بینید رفتار همسرتان تغییر کرده است اما دلیل آن را نمی دانید ، پیشنهاد صحبت با او را بدهید و حتی اگر او از این گفتگو پرهیز کرد ، برای او توضیح دهید که وقتی کلمات را می شنوید و چقدر احساسات او برای شما مهم است و چقدر مشتاق بهبود زندگی مشترک خود هستید.

زنان می گویند مغز مردان یک بعدی است ، اما زنان می توانند در یک لحظه به چیزهای بی شماری فکر کنند. محققان این گفته را تأیید می کنند و می گویند توانایی زنان در کنترل استرس به آنها اجازه می دهد چندین هندوانه را با یک دست بچینند. محققان معتقدند زنان طبیعتی آرام دارند.

محققان همچنین نشان می دهند که استروژن به زنان کمک می کند تا تأثیرات احساسات منفی را بر مغز خود کاهش دهند. از طرف دیگر ، زنان ممکن است در لحظه فاجعه به دنبال راهی برای خلاص شدن از آن باشند ، در حالی که مردان در مشکلات غرق می شوند و قدرت از دست دادن درست از آن را در لحظات حساس زندگی خود از دست می دهند. .

مطمئناً شما را به زن بودن در خیابان های شهر متهم کرده اند و به دلیل فشار رانندگان مرد توانایی پارک در خیابان های شلوغ را ندارید. اما محققان می گویند وقتی با چنین فشاری روبرو می شوید ، بهتر است از توانایی قبلی خود برای كنترل استرس و نادیده گرفتن این دیدگاه ها استفاده كنید. زیرا تحقیقات نشان می دهد که زنان حداقل در محدوده شهر "رانندگان بهتری" هستند. طبق گزارش امروز نیوز ، محققان می گویند زنان ، به ویژه کسانی که از 17 تا 25 سالگی وارد دنیای رانندگان می شوند ، بیشتر از مردان راننده سر و گردن هستند ، رانندگی سریع تر اما ایمن تری دارند ، آدرس را بیشتر می یابند خوب و در موقعیت های ناگهانی ، به موقع متوقف شوید. بنابراین به رانندگی خود اعتماد کنید و از تمسخر مردان اطراف خود نهراسید.

در حالی که بسیاری از سازمان ها محدودیت هایی برای استخدام کارمندان زن دارند ، محققان می گویند این محدودیت ها دلیل شکست شرکت های مردسالار است. زیرا طبق یافته های آنها ، زنان بهتر از مردان قادر به اداره مشاغل هستند.


 


به گفته فوربس ، محققان می گویند زنان از قسمتهای بیشتری از مغز خود استفاده می كنند و انعطاف پذیرتر از مردان در همان شرایط می اندیشند. ایران ناز ، اگرچه آمارها و مطالعات مختلف نشان می دهد زنان با تجربه 50 تا 70 ساله مدیران بهتری هستند ، اما محققان به صاحبان مشاغل توصیه می كنند كه هر دو جنس را در تیم خود داشته باشند و زنان خلاق و چند بعدی مدیریت این نیروها.


 


توانایی زنان به رهبری محدود نمی شود. محققان می گویند علاوه بر نشان دادن مسیر درست در دنیای اقتصاد ، زنان ، حتی در خیابان ، بهترین و کوتاهترین مسیر را برای گمشدگان معرفی می کنند. در حالی که مردان هنگام پاسخ دادن به رهگذران گمشده گیج می شوند و بلافاصله اولین باری که به ذهن شما خطور می کند را بیان می کنند ، زنان پس از شنیدن چنین سوالاتی ، کمی فکر می کنند و با کمک ذهن تحلیلگر خود ، بهترین آدرس را می دهند. با گمشده ها ملاقات کنید.

از شوهر خود بخواهید بیانیه محققان را بخواند: "زنان بندرت آنچه را می بینند و می شنوند فراموش می کنند." اگرچه حافظه بهتر مزیت زن است ، اما چنین توانایی گاهی می تواند اختلافات زناشویی به ظاهر پایان یافته را به بحران های ابدی تبدیل کند.


 


به گفته نازوب ، محققان می گویند زنان نه تنها صورت 5 درصد بهتر از مردان را به یاد می آورند ، بلکه 5.9 برابر کمتر از مردان در به خاطر سپردن اطلاعات اشتباه می کنند. محققان می گویند حافظه جادویی زنان باعث می شود که در مقایسه با همسران فراموش شده یا حداقل دیرتر به بیماری آلزایمر مبتلا شوند. شاید به همین دلیل است که مردان همسر خود را به کینه متهم می کنند و انتظار دارند پس از استرس زندگی مشترک به همان اندازه فراموشکار باشند.

آیا در مورد رنگ پیراهن با همسرتان موافق هستید؟ خوب ، خود را سرزنش نکنید.

مطالعات نشان می دهد که مردان رنگ ها را به خوبی نمی بینند. محققان در این باورند .

اگر با شوهر خود مشکلی دارید و به دنبال یک مرد قابل اعتماد برای قضاوت هستید ، چنین راه حلی را در بین زنان پیدا کنید. زیرا طبق ساینس دیلی ، محققان ثابت کرده اند که زنان قضاوت منصفانه تری نسبت به مردان دارند.


 

تحقیقات محققان نشان می دهد که مردان بیشتر به قوانین ، مقررات و روشهای ارزیابی سنتی متوسل می شوند. به شرطی که زنان خود را محدود به این کلیشه ها نکنند و در هر شرایطی قضاوت و تصمیم بگیرند ، بسته به شرایطی که در آن قرار دارند. ایران شیرین ، پس از یک مرد ، انتظار نداشته باشید که او فرضیات ثابت ذهن خود را کنار بگذارد و مشکل خاص شما را با یک راه حل جدید حل کند.

بیشتر ما فکر می کنیم که مردان بهتر می توانند درد را تحمل کنند و برای حفظ ظاهر قوی خود باعث درد نمی شوند. اما محققان در تحقیقات خود خلاف این را ثابت کرده اند. به گفته وب ام دی ، آنها می گویند فقط زنی می تواند از روزی که دندان هایش را جراحی می کند از بچه ها مراقبت کند و علی رغم درد جسمی پس از زایمان از فرزندش مراقبت کند. محققان می گویند زنان در برابر درد تحمل بیشتری دارند یا حداقل در برهه ای از زندگی توانایی کنترل درد خود را بیشتر دارند.


 


البته توانایی های استثنایی زنان فقط به تحمل درد جسمی محدود نمی شود بلکه درد عشق را نیز به راحتی تحمل می کنند. در حالی که زنان تصور می کنند با مردان آهن و بی حساسیت سر و کار دارند ، محققان نظر دیگری دارند.


 


آنها معتقدند که مردان روزهای عاشقانه را فراموش می کنند و بعداً با آسیب روحی روبرو می شوند. به گفته محققان ، مردان پس از طلاق به راحتی نمی توانند زندگی زن را بازیابی کنند و شاید به همین دلیل است که آنها سعی دارند با عجله در ازدواج دوم درد خود را تسکین دهند.

محققان دانشگاه منچستر می گویند زنان دوستی دیرینه و روابط عمیق تری دارند. مطالعات نشان می دهد که زنان بهتر از دوستانشان حمایت می کنند و در روزهای شاد و ناخوشایند در کنار آنها می مانند. به گفته محققان ، جنسیت در روابط زن و مرد کاملا متفاوت است و نه تنها عمیق تر ، بلکه منطقی تر نیز است.


 


برای زنان مهم نیست که آنها در یک شهر کوچک با دوستانشان زندگی می کنند یا مایل ها با آنها فاصله دارند ، اما آنها در هر زمان و هر مکان با دوستان خود وفادار می مانند و با آنها ارتباط برقرار می کنند.

اگر با زنی رابطه داشته باشم ، اگر برنامه ای تنظیم کنم و بگویم: امروز من محلی کمتری انجام می دهم ، و فردا بیشتر محلی را پر می کنم و برنامه ای می کشم و سیاست می کنم و سیاست خواهم ساخت تا این زن جذب من شود یا عکس این خانم می خواهد با سیاسی کاری و نقاشی کاری کند که این آقا را به خود جلب کند ، این اصلاً عادلانه نیست! به سیاست با توجه به اصل رابطه ، یعنی دوست داشتن دو نفر ، نگاه کنید ، هیچ سیاسی وجود ندارد. از آنجا که اصل رابطه بر اساس عشق و این واقعیت است که دو نفر واقعاً یکدیگر را می خوانند ، بنابراین بدون هیچ کاری بدن باید بدون هیچ پوسته پیله خوانده شود و دوست داشته شود و دوست داشته شود تا در کنار هم باشند و خوشحالم که انجام می دهم شاید در این مثال من متوجه نشدم که تأثیر اشتباه بر روی دختر در رابطه ، روابط را بدتر می کند و نه باعث بهبود آن می شود. این باعث می شود این خانم سعی کند انتقام بگیرد ، دیگر عاشق من نشود.


 


اکنون ما یک سری سیاست های دیگر داریم که نمی توان آنها را سیاست نامید ، یک سری تکنیک ها ، یک سری کارها برای انجام کاری که می توانیم انجام دهیم تا بانک عشق خود را افزایش دهیم. روش های زیادی برای تعجب ، هدیه دادن و لذت بردن و غافلگیری عاشقانه وجود دارد. اینها دیگر سیاست هایی نیستند که زمینه ساز رابطه هستند. و اینگونه نیست که من سیاست و طرحی را طراحی کنم که مورد توجه من قرار گیرد. این جذابیت دو طرف با یکدیگر باید به طور پیش فرض اتفاق بیفتد و سپس برای بهبود رابطه ، تکنیک هایی است که مردم استفاده می کنند. مثلاً خرید هدایا و ... یا روشهای مدیریت خانواده. ارتباط با والدین ، پرونده ها و مهمانان ...


و مدیریت آنها دیگر سیاستی نیست که به خود رابطه مربوط باشد. اینها تکنیکها و مهارتهایی است که طرفین برای هدایت مناسب روابط خود به آنها احتیاج دارند. اکنون این داستانی است که می گوید: اگر بومی سازی کمتری انجام دهید ، جذابیت بیشتری خواهید داشت ، اشتیاق زیادی از خود نشان ندهید! آیا می دانید اینها از کجا آمده اند؟ ما یک اصل مشترک داریم که درست است: اگر شخصی از عزت نفس بسیار خوبی برخوردار است ، باید همانطور که هست پذیرفته شود ، همانطور که هست و مورد علاقه قرار گیرد.


داشتن این خصوصیات در همه باعث جذابیت این فرد برای جنس مخالف می شود. یعنی مهمانی ها همیشه شخصی را دوست دارند که خودش را دوست داشته باشد. با فرض اینکه یک زن می خواهد با یک مرد رابطه برقرار کند ، می بیند که این مرد اینقدر به تغذیه خود اهمیت می دهد ، به نظم ، ورزش و ساعت کاری خود اهمیت می دهد و همه چیز را برای خودش تنظیم کرده است که نشان می دهد او خودش را خیلی دوست دارد. و در بعضی جاها به رفتار مرد اعتماد می شود. به عنوان مثال ، اگر اعتماد به نفس وجود نداشته باشد ، این اتفاق می افتد که فرد در یک حالت ناامید باشد. شرایط این است که هرچه او می گوید ، باید گوش دهد. در هر صورت است .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن