بازیابی اکانت دیسیبل شده اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام برگرداندن پیج دی اکتیو شده امروزه محبوبیت خاصی در بین کاربران دنیای مجازی و علی الخصوص

توسط NEWSWORLDS در 16 اسفند 1399

شبکه اجتماعی اینستاگرام برگرداندن پیج دی اکتیو شده امروزه محبوبیت خاصی در بین کاربران دنیای مجازی و علی الخصوص در کشور ما پیدا کرده که البته با وجود شبکه های اجتماعی گوناگون و مشغله های فکری فراوان امکان دارد گاهی اوقات رمز عبور حساب های خود را فراموش کنیم و در صورتی که ایمیل ، شماره تماس و … را در حساب خود ثبت نکرده باشیم ممکن است برای همیشه آن را از دست دهیم . در این مطلب به آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام (بازگرداندن رمز عبور حساب اینستاگرام) خواهیم پرداخت. با خرید فالوور اینستاگرام ما همراه باشید.

 

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام (بازیابی نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام)

قبل از شروع آموزش بهتر است ببینیم اگر نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کردیم در کل چند روش برای باز گرداندن اکانت خود داریم؟!

خب با توجه به تصویر پایین با ۳ روش میتوانید اکانت خود را بازیابی کنید:

  • Use Username Or Email : با استفاده از ایمیل و نام کاربری
  • Send an Sms : با استفاده از پیام و شماره موبایل
  • Log in with Facebook : با استفاده از حساب فیسبوک

نکته : بهتر است در حین آزمایش از نسخه اصلی اینستاگرام استفاده کنید و از نسخه های پلاس و مود شده استفاده نکنید.

پس نتیجه میگیریم با هر کدام از روشهای زیر که برایتان مقدور است میتوان اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کرد.

  • ایمیل ثبت شده و متصل به اکانت اینستاگرام خود را به یاد داشته و به آن دسترسی داشته باشید.
  • شماره تلفن متصل به اکانت اینستاگرام خود را به یاد داشته و به آن دسترسی داشته باشید.
  • اکانت اینستاگرام شما به اکانت فیسبوک‌تان متصل باشد و مشخصات اکانت فیسبوک‌تان را به خاطر داشته باشید.

https://parsinsta.ir/buy-instagram-page/


روش اول : بازیابی اکانت اینستاگرام با استفاده از ایمیل

اگر این شرط برایتان برقرار است، گزینه Use Username or Email  را انتخاب کنید و در صفحه بعد آدرس ایمیل متصل به اکانت اینستاگرامتان را وارد نمایید. سپس به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده و ایمیل دریافتی از سوی اینستاگرام را باز کنید.

در ابتدای ایمیل بازیابی رمز عبوری که از سوی اینستاگرام برایتان ارسال می‌شود، نام کاربری یا یوزرنیم اکانت اینستاگرام شما نوشته شده است. پس نام کاربری خود را دوباره پیدا کرده‌اید. حالا در ایمیل بر روی  گزینه با عنوان Reset Password یا لینک اختصاصی که ارائه شده است کلیک کنید. در این شرایط به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که حاوی دو فیلد است. پسورد جدیدی را در این دو فیلد وارد کنید و پروسه را تایید نمایید. به همین سادگی هم نام کاربری اکانت اینستاگرامتان و هم پسورد آن را بازیابی کردید.

نکته : همچنین اگر فقط نام کاربری خود را به خاطر دارید میتوانید در همان مرحله اول به جای وارد کردن ایمیل، یوزر نیم اکانت اینستاگرام خود را وارد کرده و مراحل بعدی را به همان صورت ادامه دهید.

اگر فقط شماره تلفنی که قبلا در اینستاگرام لاگین کرده اید را به خاطر دارید و در دسترستان است، باید گزینه With SMS را در بخش قبل انتخاب کنید. در این شرایط اینستاگرام مثل عکس فوق یک لینک را برای شماره تلفن شما پیامک می‌کند. پس وارد آن پیامک شوید و لینک دریافتی را انتخاب کنید. مشاهده خواهید کرد که صفحه‌ای مثل عکس زیر برایتان نمایش داده خواهد شد که در بخش فوقانی آن یوزرنیم شما نوشته شده است. در دو فیلد زیرین هم باید رمز عبور جدید مورد نظرتان را وارد کنید.

روش سوم : با استفاده از اکانت فیس بوک

اگر جزئیات اکانت فیس بوک تان را به خاطر می‌آورید، به راحتی با انتخابی گزینه With Facebook و وارد کردن مشخصات اکانت فسبوک‌تان قادر به لاگین شدن در اکانت اینستاگرام خود هم خواهید بود.

جالبه یه عده ادعای هک اینستاگرام میکنن و میگن با هک کردن پیج تون برمیگردونن!! بابا بخدا چیزی که به عنوان هک در اینستاگرام در ایران مطرح هست چیزی جز مکاتبه با اینستاگرام نیست!!! به راحتی اینجا میتونید آموزش بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام بخونید:
برای رفع دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام باید یه ریپورت ساده به اینستاگرام بزنید که پیج تون مجددا بررسی کنن.

به طور کلی سه روش برای بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام وجود داره:

تایید هویت با استفاده از مدارک اجتماعی مثل پاسپورت، گواهی نامه و …
تایید هویت با استفاده از عکس شخصی یا مدارک کاری
تایید هویت با بیان مشکل و با استفاده از متن

من چند تا لینک براتون میزارم که از هر کدوم ریپورت انجام بدید فرقی نداره اما لینک ۲ و ۳ از طریق فیسبوک انجام میشه و با توجه به اینکه فیسبوک فیلتر هست باید فیلتر از راه هایی که بلدید دور بزنید!

نکته مهمی که اخیرا شاهدش بودیم اینه که ریپورت هایی که با آی پی های ایرانی انجام میشه اصلا پاسخ داده نمیشه و اصلا دیگه پیج برنمیگردونن.

پس قند شکنتون! فعال باشه و حتما از همون گوشی که باهاش پیج تون لاگین میکردید برای این کار استفاده کنین.

نکته : امکان دارد در آینده روشهای دیگری نیز توسط اینستاگرام جهت بازیابی اکانت کاربران اضافه، حذف و یا حتی تغییر کند که در اینصورت در ادامه همین مبحث آموزش خواهیم داد.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن