"من خوش شانس ترین مرد:' سابق و جدید آکسفورد hoops مربی اضافه شده به Penn State women's کارکنان

مت Allibone York Daily Recordانتشار: 10:36 PM EDT Jul 30, 2020یک سال پیش شان Bair شد اعتماد به نفس در مورد دو

توسط NEWSWORLDS در 10 مرداد 1399

یک سال پیش شان Bair شد اعتماد به نفس در مورد دو چیز است.

او خوش شانس ترین مرد در جهان است. و او می خواست به پایین مسیر خسته کننده از کار در بسکتبال تمام وقت.

پس از یک فصل را صرف یادگیری طناب از NCAA بخش بسکتبال در SEC او هنوز هم با اعتماد به نفس در مورد کسانی که همه چیز.

و آماده برای یک فرصت جدید به خانه در ده.

سابق جدید آکسفورد پسران بسکتبال مربی استخدام شده توسط Penn State women's basketball تیم به عنوان مدیر تصویری و تجزیه و تحلیل. تیم خود را اعلام کرد استخدام پنج شنبه بعد از ظهر.

"من واقعا احساس خوش شانس ترین مرد چون هنوز بسیاری از مردم در حال گرفتن شانس در دبیرستان بچه ها این روزها" Bair در یک مصاحبه تلفنی پنج شنبه. "من بیشترین حمایتی که نقل مکان کرد و در هوی و هوس به من اجازه رفتن پس از آن. که واقعا مهم است زیرا خرد کردن می تواند به مقدار زیادی.

"ما هر دو پمپ می شود و نزدیک به خانه و قادر به دیدن خانواده های ما کمی بیشتر."

بیشتر: جدید آکسفورد پسران بسکتبال مربی ترک برای ثانیه زمان 'هیچ کلید های میانبر'

بیشتر: "او فقط نقش خیلی سخت': Gettysburg, ستاره گارد نقطه میدارد دسته اول پیشنهاد من

29-در سال Bair صرف در فصل گذشته به عنوان دستیار فارغ التحصیل با دانشگاه آرکانزاس برنامه یک جهش بزرگ بعد از شش فصل جدید در آکسفورد. او یک شانس در این فرصت از طریق مربیگری ارتباط می دانستند که Razorbacks مربی nest.

2008 Gettysburg دبیرستان فارغ التحصیل Bair بازی بسکتبال در کالج دیکنسون و یک سال را صرف آموزش و مربیگری در یک دبیرستان در شهر اوکلاهما قبل از استخدام به عنوان سر مربی جدید آکسفورد در سال 2013. تنها 22 در زمان Bair شروع به ساخت یک برنامه بود که پایین فیدر در نیویورک-Adams لیگ.

این مستعمراتی رفت فقط 9-35 او دو فصل اول.

اما Bair و جدید آکسفورد تبدیل چیزهایی که در اطراف و برتر منطقه 3 پلی آف سه بار و در دولت های حذفی دو بار در فینال سه سال با این تیم است. او هدایت مستعمراتی به YAIAA عنوان بازی در سال 2019 جایی که آنها از دست داده 54-50 به لود نیویورک بالا تیم ملی.

خود در اثر جدید آکسفورد بود و هنوز هم مشهود در طول این فصل است. این مستعمراتی رفت 26-5 رسیده لیگ عنوان بازی و دولت یک چهارم نهایی قبل از فصل لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. این مستعمراتی بودند به رهبری ارشد کلاس که tutored توسط Bair و بازیکنان مانند Brayden و Abdul Janneh — و در حال حاضر مربی Nate مایرز — اغلب قدردانی از مربی سابق برای ایجاد یک برنده فرهنگ در Adams County مدرسه.

"شان به ارمغان می آورد ثروت از تجربه از سطوح مختلف مربیگری" پن استیت سر مربی کارولین Kieger در بیانیه ای گفت. "او پنسیلوانیا بسکتبال روابط عمیق اجرا. ما می دانیم که او خواهد بود یک دارایی بزرگ برای برنامه های ما. لطفا کمک به ما خوش آمد او و همسرش الکس به خانواده ما است."

یک سال از یادگیری

در پایان این فصل Bair دیدم که Penn State women's زمان تصویری هماهنگ کننده ترک برای یک کار جدید است. او فرستاده Kieger می گویند او علاقه مند بود در موقعیت و فرستاده او برخی از تصویری کار او انجام داده بود در آرکانزاس است.

او مطمئن بود که اگر یک سر مربی خواهد حتی باز کردن این نوع ایمیل چه رسد به نقد و بررسی کار خود را, اما Kieger با او تماس در مورد مصاحبه برای موقعیت و او در نهایت ارائه شد ،

Bair او عاشق کار در آرکانزاس و این فرصت را به ماندن بود اما وسوسه فرصتی برای مربی در پن استیت. او گفت که قادر به حرکت و نزدیک به خانواده اش در Gettysburg شد یک عامل در تصمیم گیری.

"اگر من تا به حال بسیاری از گزینه های است که می توانست عامل تصمیم گیری او گفت:" در مورد حرکت بازگشت به پنسیلوانیا مرکزی. "من به دنبال برداشتن قدم بعدی و نگاهی به برخی از چیزهایی که من خوب تنظیم در آرکانزاس و پیدا کردن یک نقش بزرگتر در کارکنان.

"این یک فرصت باور نکردنی به عنوان بخشی از بازسازی و این واقعیت است که آن را Penn State واقعا انگیزه من برای رفتن پس از آن."

سال گذشته در آرکانزاس Bair آموخته است که چگونه سخت NCAA بخش مربیگری کارکنان کار روزانه.

و او یاد گرفته که فارغ التحصیل دستیاران باید یک طیف گسترده ای از مسئولیت هایی است که می تواند روز از ایجاد بسته های تصویری به کار با تعیین بازیکنان که می خواهید برای دریافت در یک پس از نیمه شب تمرین.

"بهترین گراد دستیاران در حال خدا را شکر برای هر فرصت که آیا آن را در حال اجرا به خارج و یا تعمیر دستگاه کپی, چرا که آن را از تونر" Bair. "ما از بازگشت از فلوریدا و یکی از بچه ها می خواهد به گرفتن عکس در ساعت 1 صبح شما جالب است که طول می کشد مراقبت از آن را. آن را هر چه مورد نیاز است. آن را به من آموخت که چگونه به یک حرفه ای در این صنعت است."

Bair او آموخته زیادی در مورد مربیگری و برداشت برخی از فلسفه جدید در حالی که کار تحت Musselman بود که در اولین سال رهبری Razorbacks. Musselman بود نانامی به بازی به عنوان سرمربی طلایی رزمندگان امور خارجه و ساکرامنتو کینگز و پیشرو در دانشگاه نوادا قبل از آمدن به آرکانزاس است.

این Razorbacks رفت 20-12 در این فصل قبل از مسابقات کنفرانس لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"من می دانم که هر کس مذاکرات در مورد چگونه کارکنان خود را با این نسخهها کار, اما من فکر نمی کنم هر کسی است که مشکلات ناسازگار بودن این ساعت Musselman است مشکلات ناسازگار بودن" گفت: Bair. "او می تواند خواستار و من حتی بیشتر-keeled بنابراین او به من آموخت که ارزش آوردن انرژی که از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر در هر روز است.

"من در معرض بسیاری از بیشتر (بسکتبال) مفاهیم. و سطح سازمان باور نکردنی بود. ما شوخی که وجود دارد یک راهنمای همه چیز را به آنچه که مدیران باید انجام دهند."

یک نقش جدید

Bair در حال حاضر می پیوندد Penn State تیم آینده یک 7-23 فصل در Kieger اول سال با این تیم است. Kieger بود سر مربی در مارکیوت برای پنج سال و رهبری عقاب طلایی به مسابقات NCAA سه بار قبل از آمدن به پن استیت.

Penn State گذشته رسیده مسابقات NCAA در سال 2014 زمانی که Nittany Lions ساخته شده آن را به شانزده شیرین.

Bair نقش خود را با Nittany Lions شامل ارزیابی و بررسی فیلم تا این تیم بازیکنان و مربیان به عنوان مطلع به عنوان امکان پذیر است. اگر کسی می خواهد برای دیدن چیزی از یک بازی و یا یک عمل او مسئول خواهید بود برای کشیدن و شکستن کلیپ.

یکی از این مطلب تحلیلی-فکر مربیان در طول زمان خود را در YAIAA, Bair نیز به دنبال به جلو به این جنبه از کار جدید خود را.

"که تجزیه و تحلیل در بخش ساخت حس از اطلاعات و پیدا کردن هر گونه استفاده از روند را در استخدام به فهرستی ساخت و ساز," او گفت:. "بسیاری از تیم ها بدانند اگر شما نمره یک در اختیار داشتن بیشتر و دریافت بیشتر از شما چهار امتیاز بهتر است. که می تواند تفاوت بین نهم-بهترین تیم در ده و چهارم بهترین تیم. حاشیه کوچک هستند."

و در حالی که او استفاده می شود به مربیگری بسکتبال مردان او فکر نمی کند که انتقال به زنان بازی دشوار خواهد بود.

Bair خانواده زندگی می کردند در کالج ایالتی برای چند سال زمانی که او بچه بود و با حضور برخی از Penn State women's بازی. او همچنین دارای مقدار زیادی از اتصالات محلی به دختران بسکتبال. پدرش جف است girls' سر مربی در Gettysburg و خواهر خود الن است girls' سر مربی در لیندن سالن.

و جوانترین خواهر خود را, آن است که یک نقطه ستاره گارد برای Gettysburg و حاکم YAIAA Girls' بازیکن بسکتبال از سال است. او به تازگی موفق به دریافت اولین بخش من را از سیهنا.

"من صحبت کردن با پدر و برادر در مورد مربیگری دارد اما در کمتر تفاوت از مردم آن را به" Bair از مردان و زنان در بسکتبال. "من هر کسی را تشویق به خواندن این مقاله به تماشای WNBA. این همان الگوهای ضربه کوتاه رول و اضافی برای عبور 3-اشاره گر. این همان بازی است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن