ترفند 22 برخورد با امنیت انتخابات

[ad_1] اوایل این ماه، زمانی که دیوید پردو، سناتور سابق ایالات متحده از جورجیا برای بررسی برگه های رأی غایب سا

توسط NEWSWORLDS در 29 آذر 1400
[ad_1]

اوایل این ماه، زمانی که دیوید پردو، سناتور سابق ایالات متحده از جورجیا برای بررسی برگه های رأی غایب سال گذشته در شهرستان فولتون، بزرگترین حوزه انتخابیه ایالت، شکایت کرد، او آخرین جمهوری خواه شد که لفاظی های بدبینانه تقلب در انتخابات مورد حمایت دونالد را دنبال کرد. تنها چند روز قبل، پردو، که در دور دوم ژانویه در انتخابات مجدد به رقیب دموکرات خود، جان اوسوف شکست خورد، نه تنها قصد خود را برای مخالفت با فرماندار فعلی جمهوری خواه، برایان کمپ در انتخابات مقدماتی سال 2022 اعلام کرد، بلکه اعلام کرد که در صورت قبولی در انتخابات. فرماندار در سال 2020، او نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تایید نمی کند. جای تعجب نیست که ترامپ از پردو حمایت کرد. (کمپ که برای انتخابات فرمانداری جمهوری خواه در سال 2018 به عنوان دستیار ترامپ نامزد می شود، سریعاً در یک سخنگوی به این موضوع اشاره کرد که "دیوید پردو به قدری نگران تقلب در انتخابات است که یک سال صبر کرد تا شکایت کند.")

بعید است که پرونده پردو موفقیت آمیزتر از پرونده مشابهی باشد که توسط 9 رأی دهنده در گرجستان ثبت شده بود که در ماه اکتبر رد شد. اما راه های دیگری نیز برای برنده شدن وجود دارد. بر اساس نظرسنجی مرکز نوآوری و تحقیقات انتخاباتی، بیش از 60 درصد جمهوری خواهان اکنون معتقدند که انتخابات ممکن است به سرقت رفته باشد. این روایت ممکن است در باطل کردن انتخابات 2020 موفق نبوده باشد، اما انتخابات آینده را تضعیف می کند و تردیدهای گسترده ای را در مورد مشروعیت روند دموکراتیک ایجاد می کند. به عنوان مثال، پردو ادعا می کند که شانزده نفر از مقامات انتخاباتی شهرستان فولتون که او آنها را با نام شناسایی کرده بود، «صفحه های رأی غایب جعلی غیرقانونی» را شمارش و تأیید کردند. او بدین ترتیب به روند نگران کننده باج گیری از مدیران انتخاباتی به دلیل عدم واگذاری ریاست جمهوری ترامپ پیوست. (تحقیق اخیر رویترز بیش از 100 تهدید به مرگ و سایر اعمال خشونت آمیز علیه مقامات انتخاباتی را شناسایی کرده است.) اصلاحی که شامل حفاظت از رای دهندگان و برگه های رای کاغذی قابل تایید توسط رای دهندگان است - به نظر می رسد که در انگور فیلیباستر خشک شود.

سناتور ران وایدن، دموکرات اورگان و حامی حفاظت از انتخابات گفت: «اگر جمهوری‌خواهان در مورد حفاظت از انتخابات جدی بودند، لوایحی را که به ممیزی با کیفیت بالا و استانداردهای امنیتی قوی در دو سال گذشته نیاز داشته‌اند، مسدود نمی‌کردند. رأی‌های آمریکایی و قانون حمایت از انتخابات 2019، که نیازمند برگه‌های رأی کاغذی علامت‌گذاری شده به صورت دستی و ممیزی‌های آماری دقیق پس از انتخابات است، در ایمیلی به من گفته شد. در عوض، آنها بر ممیزی های ساختگی و توطئه های وحشیانه متمرکز هستند.» ویدن گفت، کاری که او انجام داد این بود که «تقریباً بحث صادقانه درباره امنیت انتخابات را غیرممکن کرد».

به گفته داگلاس دبلیو جونز، استاد افتخاری علوم کامپیوتر در دانشگاه آیووا که بیش از دو دهه در مورد امنیت انتخابات مطالعه کرده و نوشته است: در مورد انتخاباتی که من را به این سمت منصوب کرد. با این حال، این بار، سیاستمداران با معضل متفاوت و کمتر جالبی روبرو می شوند: اگر شناسایی نقص ها و عدم قطعیت های احتمالی به داستان تقلب در انتخابات دامن بزند، چه؟ خود جونز در پاییز گذشته متعجب شد که به گفته او، دو تماس از سوی افرادی دریافت کرد که مدعی نمایندگی دونالد ترامپ بودند و از او خواستند موارد مختلف تقلب در رأی‌دهندگان را بررسی کند. "من بلافاصله تعجب کردم که چرا این افراد مرا صدا می کنند و شروع به جستجو در گوگل کردم و تصویر عجیبی پیدا کردم که من و لیست کوتاهی از سایرین را به عنوان افرادی که تضمین می کنند در دادگاه عالی شهادت دهند که سیستم رای گیری کامل است، لیست شده است. و پر از نقص، "او گفت. (او افزود:" می دانم که دارم چیزی را می خوانم که توسط شخصی نادان نوشته شده است، زیرا دادگاه عالی شهادت را قبول نمی کند. ") جونز این پیشنهادها را رد کرد.

بتونه ای که جونز به آن اشاره می کند نامه ای سرگشاده به وکلای ترامپ و «سایر مبارزان آزادی» است که توسط یک نامزد ناموفق ناموفق در کنگره اوهایو و یک یهودی ستیز شناخته شده به نام جیم کاندیت جونیور به صورت آنلاین منتشر شده است. امنیت انتخابات، Condit روایت انتخابات تقلبی را توسعه می دهد، در حالی که از استفاده از برگه های رای کاغذی علامت گذاری شده با دست حمایت می کند - همانطور که بسیاری از مدافعان یکپارچگی انتخابات انجام می دهند - تا اطمینان حاصل شود که یک پرونده فیزیکی از قصد رای دهنده وجود دارد. (برخلاف این مدافعان، او با رای گیری پستی و سایر روش های تسهیل رای گیری مخالف است.) فهرست کوتاه جونز درج نام Condit در یادداشت خود با نام و اعتبار اعضای هیئت مدیره است. مدیران و مشاوران Verified Voting که مورد احترام است سازمان غیر حزبی طرفدار دموکراسی که استفاده مسئولانه از فناوری انتخابات را ترویج می کند. مشاوران او شامل بسیاری از دانشمندان و دانشمندان برجسته رایانه هستند. جی. الکس هالدرمن، استاد علوم و مهندسی کامپیوتر در دانشگاه میشیگان، یکی از آنهاست.

برای سال‌ها، هالدرمن توجه را به آسیب‌پذیری‌های احتمالی سیستم‌های انتخاباتی رایانه‌ای جلب کرده است. او حتی تظاهرات عملی برای یک بار ویدئو و کنوانسیون هک Defcon برای نشان دادن اینکه چگونه برخی از ماشین‌های رای‌دهی می‌توانند به راحتی دستکاری شوند تا آرا را تغییر دهند. در گذشته، وقتی از هالدرمن پرسیده شد که آیا نگران است که ممکن است به هکرها ابزاری برای تضعیف انتخابات بدهد، او گفت که چیزی را فاش نمی‌کند که یک هکر ماهر دیگر نمی‌داند چگونه انجام دهد. اما زمانی که اخیراً با او صحبت کردم، او ابراز نگرانی کرد که دستگاه‌های رأی‌دهی نیز ممکن است به طور فزاینده‌ای در برابر حملات داخلی آسیب‌پذیر باشند. او گفت: «در طول سال گذشته، افراد واجد شرایط فنی که با تیم‌های حسابرسی مختلف جناح راست و پرونده‌های قضایی مختلف کار می‌کنند، به تجهیزات انتخاباتی از مقامات محلی انتخابات دسترسی پیدا کرده‌اند که مایل بودند به آنها دسترسی انحصاری بدهند.» "این به آنها اجازه می دهد تا در مورد مسائل امنیتی واقعی سیستم هایی که می توانند برای بهره برداری از آنها استفاده شوند، یاد بگیرند."

واقعیت این است که علیرغم دستاوردهای واقعی در چند سال اخیر در تقویت امنیت سیستم های انتخاباتی در تعدادی از کشورها - با افزایش آموزش امنیت سایبری برای مقامات انتخاباتی، معرفی ممیزی های کاهش خطر و حذف ماشین های رای گیری با صفحه نمایش لمسی - بسیاری از کشورها این سیستم ها همچنان دارای نقاط ضعفی هستند که ممکن است آنها را برای حمله باز بگذارد. برخی هنوز به اینترنت متصل هستند یا انتخاب های رأی دهندگان را در بارکدهایی که برای چشم انسان ناخوانا هستند یا ردیابی کاغذی ارائه نمی دهند، رمزگذاری می کنند. علاوه بر این، همه سیستم‌های ثبت نام رأی‌دهندگان پشت دیوار آتش محافظت نمی‌شوند یا مجهز به مانیتورهایی نیستند که مدیران را در مورد تخلفات هشدار می‌دهند. کتاب‌های الکترونیکی نظرسنجی که برای تأیید حق رأی استفاده می‌شوند، در برابر حملات بدافزار و هک از راه دور آسیب‌پذیر هستند. بر اساس رأی تأیید شده، نزدیک به هفتاد و پنج درصد از رأی دهندگان ثبت نام شده اکنون در حوزه های قضایی زندگی می کنند که از کتاب های نظرسنجی الکترونیکی استفاده می کنند. نظارت یا تنظیم کمی بر نظرسنجی های الکترونیکی یا به طور کلی تر، فروشندگان انتخابات وجود دارد.

برای روشن بودن، شناخت این آسیب‌پذیری‌ها به معنای تصدیق این نیست که از آنها برای تغییر نتیجه انتخابات استفاده شده است. یا، همانطور که جونز به من گفت، "حتی اگر قفل در انبار باز باشد، به این معنی نیست که کسی وارد شده و آن را دزدیده است." هالدرمن یک مطالعه 12 هفته ای از دستگاه های جدید رای گیری جورجیا برای علامت گذاری برگه های رای انجام داد، که از چندین ماه قبل از برگزاری انتخابات آغاز شد. انتخابات نوامبر 2020، و تعدادی نقص امنیتی، مانند احتمال نصب یک بازیگر مخرب نرم افزاری که می تواند صداها را تغییر دهد، آشکار کرد. اما او همچنین از فروشنده آن ماشین‌ها، Dominion Voting Systems، در مقابل ادعاهای نادرست سیدنی پاول و رودی جولیانی وکلای سابق ترامپ مبنی بر اینکه این شرکت با فیس‌بوک برای جعل انتخابات جو بایدن توطئه می‌کرد، دفاع کرد. (در ماه ژوئیه، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، ایمی تاتنبرگ، گزارش هالدرمن را منتشر کرد، احتمالاً از ترس اینکه از آن برای تقویت ادعاها مبنی بر سرقت انتخابات ریاست جمهوری 2020 استفاده شود. او همچنین دسترسی Dominion به این گزارش را رد کرد تا یافته ها در این گزارش فاش نشود. شکایت علیه شرکت.)


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب