ساندویچ های وگان Bodega که اریک آدامز می خواهد در جهان ببیند

[ad_1] صبح روز بعد از پیروزی در رقابت شهرداری نیویورک در ماه نوامبر، اریک آدامز برای صرف صبحانه در غذاخوری Ma

توسط NEWSWORLDS در 20 آذر 1400
[ad_1]

صبح روز بعد از پیروزی در رقابت شهرداری نیویورک در ماه نوامبر، اریک آدامز برای صرف صبحانه در غذاخوری Marinello's Gourmet Deli در بوشویک، بروکلین توقف کرد. آدامز اولین شهردار وگان شهر خواهد بود. سال گذشته، او کتاب "بالاخره سالم" را منتشر کرد، کتابی درباره رژیم غذایی سخت گیاهی خود، که تغییر در تشخیص دیابت خود را به پلتفرم کمپین خود در سال 2016، که بر امنیت عمومی و ترس از جرم تمرکز دارد، نسبت داد. پیشنهادهایی برای دسترسی به غذا و عدالت که به نظر او از مسائل بهداشت عمومی است. یک ساندویچ وگان مخصوص تهیه شده در بوشویک منتظر او بود: اسفناج، پیاز قرمز، آووکادو، جایگزین تخم مرغ و سس بر پایه سیب زمینی، همه در تورتیلا پیچیده شده بود. آدامز که تا دیروقت با جا رول و اریک اشمیت در یک منهتن فقط تا آخر شب بیدار بود، گفت: «شنیده‌ام که @eatplantega مأموریت دارد غذای سالم را به جوامع بیشتری در نیویورک بیاورد و آنها به افتخار من لفافی درست کردند. شب باشگاهی صفر باند، توییت. "[S]طبیعتاً، من مجبور شدم چهارشنبه می‌رفتم و پوسته شهردار را امتحان می‌کردم و پس از یک کمپین طولانی سوخت‌گیری می‌کردم!»

این فریاد یک کودتا برای پلانتگا بود، یک شرکت ساندویچی وگان که منوی آن در حال حاضر در چهارده بودگا در اطراف شهر موجود است. به گفته مدیر عامل پلانتگا، نیل زاخاریاس، نیویورک بین 8000 تا 14000 ویترین فروشگاه دارد که به طور مستقل اداره می شوند، دیر باز می شوند و اکثراً به آنها مراجعه می کنند. زکریا گفت: «آنها زیرساخت های حیاتی هستند. Marinello's، یک فروشگاه بزرگ گوشه ای در بلوک شلوغ روبروی مرکز پزشکی Wyckoff Heights، دارای موجودی معمولی است. Plantega در تلاش است تا پیشنهادات پیشخوان ظرافت خود را گسترش دهد. داخل پنجره، کتلت‌های مرغ نان‌شده و تکه‌های پروولون کنار بشقاب‌های تخم‌مرغ سبزیجات، سوسیس و جایگزین‌های ماهی قرار داشت. زهاریاس که در بمبئی به دنیا آمده است، یک وکیل و بازاریاب دیجیتال چهل و چهار ساله است. او یازده سال پیش پس از مصرف رژیم غذایی گیاهی، کار در زمینه مواد غذایی را آغاز کرد و دوست دارد بگوید که شرکتش یک «منوی گیاهی در جعبه» را برای مغازه های روزمره که مردم عادی در آن خرید می کنند، ارائه می دهد. او گفت: "نمی توان کسی را مجبور کرد که از خوردن سوسیس با تخم مرغ و پنیر به خوردن سالاد کلم روی آورد." "همه چیز در مورد تغییر محیطی است که مردم در آن غذا مصرف می کنند، به جای اینکه آنها را مجبور به تغییر عادات خود کنیم."

منوی رنگارنگ پلانتگا زیر پوستری با سر گراز آویزان بود. تحت حمایت یک "انکوباتور تاثیر اجتماعی" به نام راه اندازی شد اثر Partners که در مینیاپولیس مستقر است، پلانتگا نوعی واسطه است. این غذای گیاهی را از تولیدکنندگان سرتاسر جهان تهیه می‌کند، دستور العمل‌هایی را ایجاد می‌کند که از غذاهای خوشمزه تقلید می‌کنند، و سپس از صاحبان ویترین مغازه‌ها دعوت می‌کند تا منوی خود را در پیشخوان ظرافت‌های موجود بگنجانند - ارائه آموزش کارکنان، هماهنگی تامین و کمک به بازاریابی. زکریا هنگام صحبت با صاحبان فروشگاه گفت: «این یک تجربه تحقیرآمیز است. "اگر آنها ویترین خوبی هستند، مالک آنجا کار می کند و زمانی برای صحبت با شما وجود ندارد - بزرگترین چالش جلب توجه آنهاست." او گفت: بیانیه او ساده است: آیا گزینه های گیاهخواری دارید؟ و سوال دوم این است که "آیا مشتریان این را می پرسند؟" و پاسخ، نه از هر ده، بله است، بسیاری از آنها آن را می خواهند. و سپس این یک پیش نیاز خوب برای من است تا منوی خود را به آنها نشان دهم. معمولاً قبل از موافقت آنها چند تلاش لازم است زیرا آنها بسیار بدبین هستند."

هشت ساندویچ Plantega در منوی مارینلو وجود داشت که هر کدام کمتر از 10 دلار قیمت داشتند، شامل سوسیس تخم مرغ و پنیر تهیه شده با Beyond Sausage، Just Egg، Follow Your Heart - "محصول شاخص ما" Zacharias گفت. نفتی که زکریا آن را «نیویورک کلاسیک» می داند. دو ساندویچ - یک برگر ماهی تهیه شده با فیله ماهی Good Catch نان شده و یک ساندویچ گوشت خوک کباب شده با نوارهای گوشت خوک جایگزین ساخته شده توسط یک شرکت هنگ کنگی به نام Omni - در منو جدید بودند. زکریا گفت: «این دو یا سه سال پیش ممکن نبود. زیرا محصولاتی که برای ایجاد این امکان نیاز داریم وجود نداشتند."

من سوسیس پلانتگا با تخم مرغ و پنیر را از یکی از بچه های گریل مارینلو به نام لئو ویوار مارتینز سفارش دادم. ویوار مارتینز گفت: "شما باید مراقب طرز تهیه آن باشید." من سعی می‌کنم فضای روی کباب‌پز را فقط برای محصولات وگان نگه دارم.» پنیر مخصوصاً سخت است. زکریا به من گفت: "اگر آن را خیلی داغ کنید، تبدیل به کره می شود." چون از کره درست شده است. به گفته Vivar Martinez، Marinello's حدود چهل ساندویچ Plantega در روز می فروشد. بوشویک یک محله نجیب با تعداد فزاینده ای از گیاهخواران است. اما غیر گیاهخواران نیز ساندویچ سفارش دادند، از جمله پرستاران از بیمارستان آن طرف خیابان. زکریا به من گفت: «می‌دانی، این گیاه دارای هاله‌ای از سلامتی است. اغلب از ما این سوال پرسیده می شود که آیا واقعا سالم تر است؟ و این بستگی به این دارد که شما آن را با چه چیزی مقایسه می کنید، درست است؟ از نقطه نظر مطلق، میوه ها و سبزیجات - غذای واقعی - سالم ترین چیزها برای خوردن هستند. اما، به طور نسبی، ما قطعا سالم تر هستیم. برای من این یک درجه از سلامتی است.»

وقتی ساندویچ من آماده شد، من و زکریا به پیاده‌رو رفتیم، جایی که سه کارمند پلانتگا نمونه‌هایی از برگر ماهی و ساندویچ گوشت خوک را در یک کباب به عابران ارائه کردند. از ساندویچ صبحانه کمی خوردم و بقیه را امتحان کردم. آوا نادل، یکی از کارمندان، گفت: برگر ماهی "بر پایه پروتئین سویا و برخی ادویه های دیگر بود." "من فکر می کنم آنها از مخلوطی از اومامی و ایزوله های مختلف برای ترکیب طعم غذاهای دریایی استفاده می کنند.

زکریا افزود: احتمالاً جلبک در آن وجود دارد. (Good Catch، سازنده برگر، مواد تشکیل دهنده آن را به عنوان "ترکیبی از شش نخود، نخود، عدس، سویا، لوبیا فاوا و لوبیا دریایی، طعم‌های طبیعی ماهی وگان مشتق شده از جلبک دریایی و مخلوطی از ادویه‌ها" فهرست می‌کند.)

مانند ساندویچ های سنتی بودگا، ساندویچ های پلانتگا بر تضاد طعم و بافت متکی هستند تا بیشتر از مجموع اجزای خود شوند. ساندویچ صبحانه گرم، جویدنی، نمکی و غنی بود. ساندویچ کباب خوک شیرین، شور و به طرز دلپذیری کثیف بود. بسیاری از لذت های ساندویچ لذیذ از قبل گیاهی هستند: روشی که رول قیصر داغ وقتی در فویل پیچیده می شود بخار می شود و نرم می شود، ترد با طراوت کاهوی رنده شده و پیاز خرد شده با نمک و خامه. افرادی که نمونه ها را امتحان کردند به نظر می رسید آنها را دوست داشتند. "آیا می توانید آنها را بیست و چهار ساعت دریافت کنید؟" مردی بعد از اینکه به او گفتند داخل آن ها فروخته می شود پرسید. مردی به نام ریچارد توماس، در راه رفتن به وقت دکتر، یک ساندویچ گوشت خوک را گاز گرفت و متفکرانه گفت: «من قبلاً یک ساندویچ گیاهی نخورده‌ام. من علاقه مندم." فتح چیما، دانشجوی سال چهارم پزشکی در Wyckoff، هنگام جویدن یک همبرگر ماهی، مودبانه دستش را روی دهانش گرفت. "این یک ماهی است؟" او درخواست کرد. «در واقع بافت و حس مرغ را دارد. من می گویم خیلی خوب است."

پلانتگا در بازار ساندویچ وگان تنها نیست. Gregorys Coffee، یک زنجیره محلی با سی و شش مکان، شروع به ارائه یک ساندویچ صبحانه گیاهی کرده است. Vodega، یک فروشگاه استیتن آیلند، نسخه مخصوص خود را از ساندویچ های خوشمزه سبزیجات ارائه می دهد. زکریا گفت که پیوستن زنجیره‌های ملی بزرگ به این روند «فقط موضوع زمان» است. وی گفت: در ابتدا خیلی توضیح دادیم. «ما به مردم می گفتیم که چرا باید این محصولات را بخورید. و ما متوجه شدیم که این رویکرد درستی نبود. رویکرد درست این است که آن را جذاب کنید، آن را سرگرم کنید و مردم را تشویق کنید که تلاش کنند و فقط به این دلیل که عالی به نظر می رسد و شاید اگر تلاش کنند، به آن برسند.

آخر هفته گذشته، اریک آدامز از تیم انتقالی برای تاون هال جدید خود رونمایی کرد. زکریا به عنوان یکی از اعضای تیم سیاست غذایی معرفی شد. به عنوان رئیس بروکلین، آدامز خواستار ممنوعیت بولونیا و سایر گوشت های فرآوری شده در منوی ناهار مدرسه شد - او گفت: "مطمئناً دلیلی وجود ندارد که به سلامت کودکانمان با غذاهای فرآوری شده مسموم کنیم" - و دستور داد تا دستگاه های خودپرداز Borough Hall استفاده شود. مملو از آجیل و میله های پروتئینی او گفت که به عنوان شهردار، بودجه دفتر سیاست غذایی را افزایش خواهد داد و از قدرت شهر برای تامین غذا استفاده خواهد کرد تا "به سمت یک سیستم غذایی سالم تر، پایدارتر، عادلانه تر و انسانی تر حرکت کند". Zacharias در واقع برای اولین بار با شهردار منتخب در سال 2018 ملاقات کرد، زمانی که او برای مصاحبه با آدامز در مورد پادکستی به نام Eat for the Planet به سالن بروکلین بروکلین رفت. زکریا به یاد می آورد: «وقتی به آنجا رفتم، او در حال پختن نان بود. و من با او نشستم و با خود گفتم خوب، او تظاهر نمی کند.


موارد دلخواه در نیویورکر


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن