پلیس ایالتی بررسی برخورد بین شهر نیویورک آتش کامیون و موتور سیکلت

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 7:38 PM EDT Jul 6, 2020پس از چند شب آتش بازی رفتن در شهر رالف Serpe شد با بهر

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

پس از چند شب آتش بازی رفتن در شهر رالف Serpe شد با بهره گیری کمی آرام اواخر یکشنبه شب به عنوان او آماده برای هفته آینده در خانه اش در 300 بلوک شرق بازار و خیابان است.

این بود که آرام ساخته شده است که آنچه که او شنیده ام درست قبل از نیمه شب همه بیشتر نامطلوب.

در Serpe لانه دوربین فیلمبرداری — زمان-مهر-11:50 p. m. — یک York City Department of Fire/خدمات امداد و نجات کامیون دیده می شود ورود این قاب.

سپس یک دوم پس از کامیون خارج-از-نظر برخورد شنیده تاثیر آن طنين انداز کردن ساختمان های مجاور.

Serpe گفت: برخورد در بازار شرق و شمال خیابان گسترده ای نشان می دهد آنچه که او متوجه است پس از زندگی در نزدیکی تقاطع برای 11 سال: آن است که یکی از خطرناک به خصوص در جهت این دو دستگاه خودرو در حال سفر بودند.

این موتور سیکلت سوار که نام منتشر شد, دچار آسیب های شدید پس از پرتاب شد و با پوشیدن یک کلاه. سوار شد و بستری در بیمارستان نیویورک برای درمان شهرستان انتشار اخبار گفت.

از بعد از ظهر دوشنبه پلیس ایالتی نیز تا به حال منتشر نشده نام راننده کامیون آتش. هیچ یک از این سه آتش نشانان در کامیون مجروح شدند, این شهرستان از انتشار گفت.

برخورد

با توجه به شهر نیویورک انتشار اخبار موتور 99-1 بود در راه خود را به یک ساختار مسکونی آتش سوزی در اولین بلوک از شمال خیابان دولت. پلیس ایالتی گفت که کامیون شد شرق به رهبری در بازار شرق و خیابان با آن چراغ های اضطراری و آژیر فعال می شود.

به عنوان کامیون با نزدیک شدن به تقاطع شمالی خیابان وسیع آن تا به حال یک نور قرمز و پس از آن آهسته به روشن تقاطع, دولت, پلیس گفت:.

در همان زمان یک موتور سیکلت به ریاست جنوبی در شمال خیابان وسیع بود که رانندگی را از طریق تقاطع. تاثیر رخ داده است که جلوی موتور سیکلت رخ داد آتش سوزی کامیون راننده-جانبی تایر با توجه به دولت ،

بیشتر: زن به اتهام جاسوسی به دادگاه که او را نگه داشته و مادر بزرگ باقی می ماند در یک فریزر در بهبهان.

بیشتر: زن سرپرست نسبت به محاکمه در قتل دختر در Gifford Pinchot State Park

پس از مشاهده و گوش دادن به این ویدئو چندین بار Serpe گفت که او معتقد است آتش سوزی کامیون ممکن است skidded به تقاطع اما skidded پس از ضربه.

"این یک تصادف و ترمز ندارد و ترمز ماشین (و سپس) تاثیر," او گفت:.

تقاطع

Serpe گفت وجود دارد بسیار محدود دید و شنوایی در جهت موتور سیکلت به رهبری بود.

به سمت جنوب در شمال خیابان وسیع به تقاطع با خیابان بازار شرق یک راننده باید سفر دشوار و با وجود ساختمان های مجاور که در حد شنیدن.

"شما نمی توانید از دیدن آن چراغ (از یک کامیون آتش) اگر شما در حال رفتن جنوبی در شمال گسترده," او گفت:. "شما نمی توانید از دیدن یا شنیدن چه چیزی پایین آمدن بازار شرق خیابان."

بیشتر: 'مجموعه ای بزرگ-بازگشت': ضد عفونی کننده تولید کننده رنج می برد از دست دادن در غرب منچستر Twp. آتش

بیشتر: دختر بچه 5 تقریبا غرق در Adams County, دوره نقاهت در هرشی مرکز پزشکی

حدود 8:30 صبح روز دوشنبه Serpe گفت: او را دیدم محققان در حال اجرا آزمون در آتش سوزی کامیون در تقاطع. او سپس به یک کپی از خود تصویری به دولت سپاهی.

این امید که این ویدئو ممکن است به محققان کمک به رسیدن به یک نتیجه گیری و احتمالا مشابه کاهش تصادفات در آینده است.

"این واقعا مهم برای آتش نشانی و پلیس به درک آنچه اتفاق افتاده است," او گفت:. "این آسیب زا و خطرناک برای مردم در جاده ها; این هم آسیب زا و خطرناک برای کسانی که رانندگی (آتش) کامیون."

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن