بیشتر مانند ملی فوتبال زنان لیگ

از Fox Sports پمپاژ در صدای جمعیت در طول telecasts از بوندسلیگا, فوتبال, مسابقات بازی در خالی استادیوم به ESPN

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

از Fox Sports پمپاژ در صدای جمعیت در طول telecasts از بوندسلیگا, فوتبال, مسابقات بازی در خالی استادیوم به ESPN پخش Madden 20 esports مسابقات مانند ساعت, این هیچ راز آن است که ورزش جهان در مقیاس بزرگ است که به دنبال هر گونه ظاهر عادی در میان همه گیر و ناآرامی های مدنی.

آشکار است که ورزش برای بهتر یا بدتر به ما مناسب فرار از خطرات زندگی در آمریکای مدرن. این سازمان استخدام هزاران نفر از مردم و حمایت خود را از جوامع اطراف آن در راه بی اندازه و همچنین ارائه فرصت های شغلی برای روزنامه نگاران مثل خودم. به این دلیل ضروری است که ورزش به عنوان به زودی به عنوان آن را بی خطر است برای انجام این کار.

به عنوان ایالات متحده شروع به بازگشایی پس از ماه از مستند با توجه به COVID-19 گیر gatekeepers در حال ابداع راه خود را به ورزش بازگشت در حالی که اولویت ایمنی. با قابل برنامه ریزی, این لیگ باید آمد تا با راه های خلاقانه ای برای رسیدن به بالاترین سطح ایمنی اگر بازی بودند را از سر گرفت.

پیامد ناخواسته تامین ایمنی برای بازیکنان و کارکنان این بود که کسانی که مبارزه برای بازگشت به کار بود در مواجهه دوباره با قدرت تصور که ورزش لیگ هستند برای سود کسب و کار.

لیگ برتر فوتبال است رهبری برای یک تحریم تنها چند ماه پس از مذاکره جدید چندین ساله توافق مذاکرات دسته جمعی و یا CBA به عنوان لیگ در حال حاضر اعمال نفوذ جهانی همه گیر به فشار بازیکنان آن انجمن به مذاکره مجدد شرایط در CBA از جمله کاهش دستمزد و انگیزه برای بازیکنان و خانواده خود را.

لیگ اصلی بیس بال است به سمت همان مسیر به عنوان آن تیم شده اند furloughing کارکنان و برش جزئی بازیکنان لیگ برتر برای ماه, در حالی که پیشنهاد عظیم کاهش دستمزد.

در مقابل به NBA و NHL که به ظاهر از بازگشت به بازی در ماه های آینده بدون قابل توجهی مقاومت مواجه MLB و MLS در حال ایجاد عوارض قابل اجتناب است که به مراتب بیشتر از دوام بیاورید پاسخ به COVID-19. بدون در نظر گرفتن محدودیت و یا لیگ آرایش وجود دارد بهتر است کمتر مخل راه برای رفتن در مورد گرفتن در این زمینه است.

این آشکار است در چه ملی فوتبال زنان لیگ یا NWSL شده است قادر به انجام آن را به عنوان اولین تیم ورزشی در لیگ به بازگشت به بازی در ایالات متحده است. در ژوئن 27, the NWSL چالش های جام, یک monthlong مسابقات که برگزار خواهد شد در منطقه سالت لیک سیتی را جایگزین لیگ هشتم فصل به طور منظم بود که میله میله برای شروع مارس 18.

این مسابقات آغاز خواهد شد با دور مقدماتی شامل تمام نه تیم. بالای هشت باشگاه از آن دور خواهد وارد یک چهارم نهایی و بازی تا زمانی که یک قهرمان تاج در ورزشگاه ریو تینتو در ژوئیه 26 در CBS.

لیگ قصد دارد برای راه اندازی یک خود شامل محیط های مختلف در هتل ها در منطقه دریاچه نمک با به طور منظم COVID-19 روش های تست و امکانات رفاهی برای ورزشکاران اعضای خانواده که تصمیم به سفر.

قابل توجه است که NWSL بازیکنان انجمن قادر به مذاکره پرداخت کامل برای همه بازیکنان که آیا یا نه آنها تصمیم به بازی در این مسابقات بی سابقه ای از ویژگی های است که هیچ دیگر لیگ هنوز قادر به تکرار.

با دیگر مزایای سفر برای بازیکنان بین المللی و تغییر حکومت به جای تیم های از دست رفته بازیکنان به هر دلیلی NWSL ضربه اجرا خانه با برنامه های خود را برای بازگشایی شده است.

که سوال چرا نمی توانید لیگ های چنین به عنوان MLB و MLS تکرار آنچه انجام شده است در NWSL اما در یک مقیاس بزرگتر?

این لیگ به نظر می رسد تداوم این تصور که ارزش خود را از بازیکنان و کارکنان نمی کند و آنها را از نگرانی. اگر lockouts یا این پیشنهاد محدودیت ها آمده بودند تا به ثمر رسیدن آن می توان در هزینه همه درگیر. به نظر می رسد به عنوان هر چند حصول اطمینان از ایمنی از COVID-19 بود فقط نقطه اوج به عنوان لیگ مقامات و صاحبان در حال حاضر مجبور به انتخاب بین آنچه مهم تر سود یا مردم ؟

گزارش وزارت امور خارجه که از لیگ بازیکنان را به انجمن ارسال شده counteroffers به مذاکره عادلانه بازگشت اما لیگ گفت: اگر بازیکنان را قبول نمی کند در شرایط فعلی آنها خواهد شد قفل شده است. MLB بسیاری از ستاره ها از مایک ماهی قزل آلا به حداکثر Scherzer را علنا محکوم لیگ به صورت ناعادلانه مذاکرات است.

از ناامیدی بازیکنان MLB — در میان خود مذاکرات — شروع به تشکیل ائتلاف به صندوق 400 دلار حق الزحمه اختصاص داده شده به بازیکنان در سازمان لیگ کوچک سیستم.

با توجه به لیگ MLB می ایستد به از دست دادن 4 میلیارد دلار اگر آن را به بازی نمی کند در سال 2020 است. MLB بازیکنان در انجمن بحث شده است به شدت در برابر آن شکل و سهم من از همین روحیه است.

درآمد تولید شده از بلیط و امتیازات محدودتر نسبت به رسانه های صدور مجوز و حمایت مالی می پردازد و این که ثابت شده است در وقت و زمان دوباره. حتی اگر MLB سازگار با آن زندگی می کنند بازی مانند NWSL است, رسانه های صدور مجوز و حمایت از معاملات هنوز هم می تواند باقی می ماند عمده جریان درآمد.

آیا MLB از صمیم قلب در مورد مراقبت از آن بازیکنان ؟ آن را درک پیامدهای بیگانه با ارزش ترین دارایی است ؟

بر خلاف MLB این NWSL نشان داده است آن را به یک درک بهتر از آن ورزشکاران ارزش به عنوان انسان است. این NWSL می داند که آن را بسیار بیشتر از یک ورزش, لیگ برتر. این مسئول رفاه از بازیکنان خود را به کارکنان خود و خانواده خود را.

به MLB MLS و هر ورزش دیگر لیگ که قصد دارد به دنبال رد پای خود را در: بیشتر مانند NWSL.

اسپنسر Golanka می نویسد: برای خرس بایت. تماس با او را در [email protected]. او را دنبال کنید در توییتر @sgolanka.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب