نشست جهانی دموکراسی بایدن یک سوال ناخوشایند را مطرح می کند: آیا اجلاس ما می تواند زنده بماند؟

[ad_1] در ماه مارس، نه پس از به دست گرفتن ریاست جمهوری جو بایدن، خانه آزادی، یک گروه نظارت بر دموکراسی، وضعیت

توسط NEWSWORLDS در 9 آذر 1400
[ad_1]

در ماه مارس، نه پس از به دست گرفتن ریاست جمهوری جو بایدن، خانه آزادی، یک گروه نظارت بر دموکراسی، وضعیت دموکراسی در ایالات متحده را بسیار پایین تر از شیلی، کاستاریکا و اسلواکی ارزیابی کرد و به دستکاری، تأثیر پول در سیاست اشاره کرد. و بی‌حقوقی در میان سیاه‌پوستان از دلایل عملکرد ضعیف است. «تغییر رئیس جمهور منجر نخواهد شد [these issues] سارا رپوچی، معاون تحقیق و تجزیه و تحلیل، گفت: این کار در حال انجام است. نگهبان به هنگام. در واقع، در ماه‌های پس از روی کار آمدن بایدن، چشم‌انداز بهبود دموکراسی آمریکا به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. 19 ایالت سی و سه قانون را تصویب کرده اند که رای دادن را برای شهروندان دشوار می کند. تعدادی از ایالت ها ایدئولوگ های حزبی را جایگزین مدیران انتخاباتی غیرحزبی کرده اند. و مجالس قانونگذار جمهوری خواه در ایالت هایی که شروع به روی آوردن به دموکرات ها کردند، مانند کارولینای شمالی و تگزاس، نقشه های انتخاباتی را به نفع جمهوری خواهان ترسیم کردند و عملاً جوامع رنگین پوست را از حقوق خود محروم کردند. با توجه به ترکیب محافظه کارانه دادگاه های فدرال، چالش های قانونی علیه کارت های جدید احتمالاً شکست خواهند خورد.

در مقابل این پس زمینه تلخ، دولت بایدن میزبان یک نشست مجازی دموکراسی در اوایل دسامبر با دعوت بیش از صد کشور خواهد بود. زمانی که بایدن در ماه اوت اجلاس سران را اعلام کرد، به نظر می‌رسید هدف بازگرداندن موقعیت آمریکا در جهان از طریق حمایت از حقوق بشر و شیوه‌های دموکراتیک در نتیجه سیاست خارجی واپس‌گرایانه دولت ترامپ بود. بایدن در ماه فوریه گفت: «دموکراسی تصادفی به وجود نمی آید. ما باید از آن دفاع کنیم، برای آن بجنگیم، تقویتش کنیم، تجدیدش کنیم. دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان به زودی HR 1، قانون خلق، فهرست جامعی از اصلاحات انتخاباتی را که برای تقویت دموکراسی از طریق گسترش حقوق رای، تغییر قوانین مالی مبارزات انتخاباتی برای کاهش تأثیر پول بر سیاست، حذف جنایات چریک‌ها، افزایش امنیت طراحی شده است، تصویب کردند. انتخابات و تقویت الزامات اخلاقی مقامات فدرال. این اساساً شبیه‌سازی لایحه قبلی بود که HR 1 نیز نامیده می‌شد، که در سال 2019 در مجلس نمایندگان معرفی شد، زمانی که دموکرات‌ها اکثریت را به دست گرفتند. مانند این لایحه، احیا شده HR 1 توسط جمهوری خواهان در سنا متوقف شد و رای به عدم ارائه آن برای بحث به صحن علنی شد. همان سرنوشتی برای قانون جان آر. لوئیس در مورد ارتقای حقوق رای، تصحیح قانونی بالقوه حکم دادگاه عالی در سال 2013 در مورد کانتی شلبی علیه هولدر، که قانون حقوق رای 1965 را لغو کرد و در را به روی سرکوب بسیاری از رای دهندگان باز کرد، گرفت. قوانینی که از آن زمان تصویب شده است.

در ماه سپتامبر، برخی از سناتورهای دموکرات، به رهبری گروهی از جمله امی کلوبوچار و جو مانچین، لایحه جدیدی را در رابطه با انتخابات به نام قانون آزادی رأی ارائه کردند. این قانون تعدادی مقررات جدید برای حمایت از کارگران رای دهندگان دارد، و همچنین شامل موارد دیگری است که در قانون مردم وجود داشت، مانند ثبت نام رای دهندگان در همان روز، ممنوعیت تقلب چریکی، و بازگرداندن حقوق رای مجرمان سابق. (این شامل مقررات دیگری نیست که در HR 1 آمده است - مانند جنبه های خاص اصلاحات کلی در امور مالی مبارزات انتخاباتی و امکان برای رای دهندگانی که کارت شناسایی رسمی ندارند، به طور منظم به جای موقت رای دهند - که مغایر با مانچین، که نفوذ سیاسی عظیمش به خودی خود شکست دموکراسی آمریکایی است.) اما پس از پیشنهاد قانون آزادی رأی، رهبر اقلیت، میچ مک کانل، آن را خارج از کنترل رد کرد و گفت که امیدوار است هیچ جمهوری خواه از آن حمایت نکند. او در ماه اکتبر به آرزویش رسید. تا زمانی که این طرح پابرجاست، این احتمالاً سرنوشت همه قوانین مرتبط با انتخابات است که توسط دموکرات‌ها پیشنهاد می‌شود. سناتورهای مانچین و کرستن سینما، دموکرات هایی که اکنون مورد علاقه اهداکنندگان جمهوری خواه هستند، مانند بار اعلام کرد که با هر گونه تغییر در قانون فیلیباستر مخالفت خواهند کرد و این نشان می دهد که وفاداری آنها به قانون سنا بیشتر از دموکراسی است. (در مقابل، پس از شکست لایحه آزادی رأی، سناتور آنگوس کینگ، نماینده مستقل مین، که با دموکرات‌ها دیدار می‌کند و قبلاً درخواست‌ها برای اصلاح این قانون را رد کرده بود، به نظر می‌رسد نظر خود را تغییر داده است. دموکراسی خود مهم‌تر است. بیش از هر قانون سنا، "او گفت.)

دموکراسی ممکن است دین مدنی ما باشد، اما همیشه بر اساس اسطوره ها معامله زیادی کرده است. حکومتی که به عنوان یک درمان برای مردان ثروتمند سفیدپوست آغاز شد، نیازمند اصلاحات قانون اساسی و اقدامات کنگره بود که در طول قرن ها به سختی به دست آمد تا کشور توسط مردم، برای و توسط مردم به دولت لینکلن نزدیکتر شود. اما با فراگیرتر شدن این امتیاز، بسیاری از استراتژیست های جمهوری خواه متقاعد شده اند که این روند برای حزب آنها ویرانگر خواهد بود. انتخابات 2020 درستی آنها را ثابت کرد: رای دهندگان به تعداد زیادی شرکت کردند و رئیس جمهور و کنگره دموکرات را در واشنگتن بازگرداندند. هیچ کس - به ویژه بایدن و اعضای دولت او - نباید از زمانی که جمهوری خواهان تلاش های خود را برای ترسیم مجدد کارت های انتخاباتی و سخت تر کردن رای دادن به کسانی که معتقدند دموکرات ها را انتخاب می کنند، شگفت زده می کردند.

میزبانی یک نشست دموکراسی در سرتاسر جهان، زمانی که اجلاس ما در بهترین حالت سردرگم است، بسیار مطلوب است. یکی از پیش‌شرط‌های اصلی انحصار آمریکا این باور است که با وجود همه چیز، دموکراسی ما دوام خواهد آورد و «از روی زمین از بین نخواهد رفت». با این حال، پارادوکس زیربنای همه دموکراسی ها این است که می توان آنها را از نظر قانونی خاتمه داد. جنبش ضد دموکراتیک که حول اصرار ترامپ مبنی بر اینکه او برنده قانونی در نوامبر گذشته است متحد شده است، با برکت تعدادی از جمهوری خواهان در کنگره ادامه می یابد تا مشروعیت روند انتخابات را زیر سوال ببرد. او در تمام تلاش های قانونگذاری مجالس ایالتی جمهوری خواه برای تضعیف انتخابات آینده شریک است.

نظرسنجی اخیر NPR نشان داد که تنها سی و سه درصد از جمهوریخواهان معتقدند که انتخابات 2024 منصفانه خواهد بود. این احساس منجر به ایجاد خط‌مشی‌ها و قوانینی برای تضمین انصاف نمی‌شود، مانند ثبت نام رأی‌دهندگان در همان روز، بازگرداندن حق رأی پس از وقوع جرم، یا نیاز به برگه‌های رأی کاغذی علامت‌گذاری‌شده به‌صورت دستی و بازرسی‌های محدودکننده خطر. بلکه منجر به چالش‌های انتخاباتی جعلی‌تر مانند چالش آریزونا خواهد شد. علاوه بر این، به طور بالقوه تخلفات بیشتری در شبکه های انتخاباتی وجود خواهد داشت، مانند مواردی که بهار گذشته در اوهایو و کلرادو رخ داد. در این موارد، احتمالاً با کمک مقامات محلی، به هوشیاران متقلب امکان دسترسی به سیستم های انتخاباتی ایالتی داده شد. اطلاعاتی که آنها پس گرفتند سپس در یک سمپوزیوم سایبری که در اوت گذشته توسط مایک لیندل، قهرمان توطئه های انتخاباتی برگزار شد، پخش شد. FBI در حال حاضر در حال تحقیق است.

در این ماه، برای اولین بار، مؤسسه بین المللی دموکراسی و کمک به انتخابات، یک اندیشکده مستقر در استکهلم، ایالات متحده را به فهرست دموکراسی های «عقب افتاده» خود اضافه کرد. بر اساس گزارشی که این گروه منتشر کرد، ایالات متحده این نام را تا حدی به دلیل اصرار ترامپ بر تقلبی بودن انتخابات 2020 دریافت کرد. «وخامت آشکار دموکراسی در ایالات متحده، همانطور که در روند رو به رشد برای به چالش کشیدن نتایج معتبر انتخابات، تلاش‌ها برای سرکوب مشارکت (در انتخابات) و دو قطبی‌سازی بی‌پایان دیده می‌شود. . . کوین کاساس زامورا، دبیرکل این گروه گفت که یکی از نگران کننده ترین تحولات است. وی همچنین خاطرنشان کرد که "مقابله های خشونت آمیز انتخابات 2020 بدون هیچ گونه شواهدی دال بر تقلب به روش های مختلف در مکان هایی مانند میانمار، پرو و ​​اسرائیل بازتولید شده است."

این، البته، آن نوع اشتراک گذاری نیست که توسط معماران اجلاس دموکراسی بایدن تصور می شود. در بیانیه‌ای از وب‌سایت وزارت امور خارجه آمده است که آنها «به‌دنبال نشان دادن این هستند که چگونه دموکراسی‌ها می‌توانند به موضوعاتی که برای مردم مهم‌تر است، بپردازند: تقویت حکمرانی خوب، گسترش فرصت‌های اقتصادی، حمایت از حقوق بشر و حقوق اساسی، آزادی‌ها و تضمین یک زندگی با عزت». وی ادامه می دهد: دولت آمریکا در زمینه هایی مانند تقویت رسانه های آزاد و مستقل تعهدات خود را اعلام خواهد کرد. مبارزه با فساد؛ حفاظت از انتخابات آزاد و منصفانه؛ تقویت ظرفیت مدنی؛ ارتقای رهبری مدنی و سیاسی زنان، دختران و اعضای به حاشیه رانده شده جامعه؛ و استفاده از فن آوری ها برای نوسازی دموکراتیک. ایالات متحده نیز برای این تعهدات در صحنه عمومی جهانی پاسخگو خواهد بود.»

اگر دولت جدی باشد، رئیس‌جمهور و حامیانش در کنگره اکنون باید حفاظت کافی از هنجارهای دموکراتیک برای مقابله با دسیسه‌های ضد دموکراتیک جمهوری‌خواهان ایجاد کنند. در غیر این صورت یک سال دیگر این مرحله تاریک می شود.


موارد دلخواه در نیویورکر


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن