هر آنچه که باید در مورد تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه بدانید

چرا تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه؟امروزه برای تشخیص ترکیدگی لوله نمی توان از روش های قدیمی استفاده کرد زیرا کار

توسط NEWSWORLDS در 23 آذر 1399

چرا تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه؟

امروزه برای تشخیص ترکیدگی لوله نمی توان از روش های قدیمی استفاده کرد زیرا کار سختی شده است و هزینه و وقت زیادی میگیرد و نمیتوان بدون استفاده از ابزاری کار را انجام داد، روش های قدیمی باعث تخریب بخش هایی از بنا می شود و این راه مناسبی برای تشخیص ترکیدگی لوله نیست.

امروزه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه های کاملا حرفه ای و با افرادی که آموزش دیده اند انجام می شود و نیاز به تخصص و مهارت دارد، اگر برای حل نشتی دیر اقدام کنیم و آن را جدی نگیریم ممکن است منجر به بروز خسارات زیادی شود و از مهم ترین اثراتی که دارد این است که نم در سقف و دیوار و حمام به وجود می آید و باعث ایجاد هزینه های اضافی برای آثار آن می شود.

نشت یابی لوله را جدی بگیرید

یکی از بهترین روش ها برای تشخیص ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه است، تشخیص ترکیدگی لوله باید به موقع و در اسرع وقت انجام شود زیرا ممکن است صدمه جدی با ساختمان بزند درصورت نیاز به نشت یابی لوله با دستگاه لینک را کلیک کنید و از خدمات این سایت بهره ببرید.

نشت یابی لوله از قدیم تا به امروز

با گذشت زمان در ساختمان های قدیمی چون از سیستم لوله کشی آهنی استفاده شده است ممکن است پوسیده شود و باعث نشتی شود و از وجود رطوبت و نم و خرابی دیوار ها می توان فهمید که ترکیدگی لوله ایجاد شده است.

البته ترکیدگی ممکن است هیچ نشانه ای نداشته باشد و اگر لوله های زیر زمین دچار نشتی شده اند شما می توانید با این روش متوجه نشتی شوید، تمامی شیر های آب را ببندید و اگردرجه کنتور در حال چرخش بود یعنی نشتی وجود دارد.

از دلایلی که در تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه مشاهده می کنیم میتوانیم به وارد شدن فشار زیاد از طریق سیستم به لوله، ترکیدگی لوله به علت قدیمی بودن لوله یا وارد شدن آسیبی عمدی به لوله اشاره کرد که یکی از مهم ترین دلایل ترکیدگی لوله یخ زدگی لوله ها در شرایط آب و هوای سرد محیط است.

آموزش کار با دستگاه نشت یابی لوله

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله به این صورت کار می کند که امواج صورتی را دریافت می کنند و به همین خاطر محل دقیق نشتی آب پیدا می شود و کار آسان تر می شود به دنبال آموزش هستید آموزش تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه اینجا کلیک کنید.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه از روش های دیگر آسان تر است، اما به دلیل قیمت زیاد این دستگاه بسیاری از شرکت ها از این دستگاه استفاده نمی کنند و به همین دلیل باعث ایجاد خساراتی برای مشتری می شوند اما شرکت خدمات ساختمانی پارسیان با افتخار از این دستگاه استفاده می کند.

کار کرد دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی لوله با دستگاه چگونه است؟

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله به طور دقیق محل ترکیدگی را شناسایی می کند و نیازی به تخریب و کندن محل احتمالی که ترکیدگی ایجاد شده است نیست و در زمان کم انجام می شود که این بهترین راه است و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در هزینه و زمان صرفه جویی می کند.

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله بر اساس امواج کار میکند، دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله یا نشت یاب به کمک گیرنده ای قوی و حساسی که دارد حتی کوچک ترین امواجی بر اثر ترکیدگی لوله و یا نشت لوله ایجاد شده را دریافت کرده و شناسایی میکند و  نیازی به تخریب و بررسی مستقیم ترکیدگی لوله ها نیست به درستی شناسایی می کند و کار تعمیر آن را آسان تر می کند.

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله دو نوع است که با حرارت و امواج کار می کنند: دستگاه مادون قرمز، دستگاه حرارتی

از مزایای استفاده از دستگاه نشت یابی می توان به پیدا شدن محل نشتی بدون خراب و تخریب اشاره کرد، اگر ما از این دستگاه استفاده نکنیم باید برای پیدا کردن محل ترکیدگی لوله نقاطی از ساختمان را حفر کنیم تا محل پیدا شود در صورتیکه نم زدگی حاصل از ترکیدگی زود رفع نشود به خدمات ساختمانی دیگری نیاز پیدا می کنید مثل رفع نم ساختمان برای رفع نم اینجا کلیک کنید.

تشخیص ترکیدگی لوله بدون خرابی مطمئن ترین راه

ما با استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله به راحتی می توانیم محل نشتی را پیدا کنیم و از به وجود آمدن خسارت ها جلوگیری کنیم.

هزینه استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله زیاد است اما باید توجه داشته باشید که از هزینه های دیگر شما جلوگیری می کند، برای مثال شما برای پیدا کردن نشتی مجبور به تخریب نقاطی از ساختمان شده اید و ساختمان بعد از پیدا کردن نشتی به بازسازی نیاز پیدا می کند در این صورت شما باید هزینه ای برای بازسازی پرداخت کنید اما استفاده از این دستگاه از پرداخت هزینه اضافی شما جلوگیری می کند.

اقدام به موقع تشخیص ترکیدگی لوله در کمترین زمان

باید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر برای تعمیر نشتی دیر اقدام کنید ممکن است خسارات زیادی به بنا وارد کند و باعث شود شما هزینه های بیشتری برای پیدا کردن نشتی و تعمیر آن بپردازید.

بعد ازین اینکه محل نشتی پیدا شد شما باید قسمت سوراخ شده لوله را تعمیر کنید و یا لوله را تعویض کنید، شاید بشود چند سانتی متر از لوله را عوض کنید اما ممکن است مجبور به تعویض کل لوله های ساختمان شوید.

شاید برای شما اتفاق افتاده است که نشت یابی توسط فردی بی تجربه و بدون امکانات انجام شده است به همین خاطر هنگامی که برای تعمیر نشتی اقدام کنند باعث آسیب های بیشتری به بنا می شوند.

پس انتخاب شخص متخصص برای این کار از اهمیت بالایی برخوردار است تا آن شخص با کمترین آسیب و در سریع ترین زمان خرابی را برطرف می کنند.

تخصص و دانش در این کار بسیار مهم است افرادی که برای تشخیص و تعمیر اقدام می نمایند باید دوره دیده باشند و از تجربه زیادی برخوردار باشند.

مجموعه خدمات پارسیان با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه کار تشخیص ترکیدگی لوله، تعمیر و خدمات دیگر را به خوبی انجام می دهد و با استفاده از دستگاه به طور دقیق محل نشتی را سریع پیدا می کنند و به تعمیر آن می پردازند که این موضوع باعث جلب رضایت مشتریان عزیز می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن