تلویزیون شیائومی 2023 بخریم یا نه؟

تلویزیون شیائومی 2023 بخریم یا نه؟ بیشتر مشخصات تلویزیون شبیه به اف 2 است اما تلویزیون MI A2 تنوع بیشتری دارد

توسط NEWSWORLDS در 16 بهمن 1401

تلویزیون شیائومی 2023 بخریم یا نه؟

xiaomi tvبیشتر مشخصات تلویزیون شبیه به اف 2 است اما تلویزیون MI A2 تنوع بیشتری دارد و دو طراحی متفاوت برای پایه در نظر گرفته است. سیستم عامل تلویزیون اندروید است و شاید همین یک تفاوت جزئی، نتایج مختلی در خرید کاربران ایجاد کند. تلویزیون شیائومی A2 دارای رزولوشن فورکی و فول اچ دی است و همین دست تان را برای انتخاب بازتر می کند. هر چند تلویزیونهای 2022 شیائومی جدیدترند و شاید منطقیتر باشد که مدلهای جدیدتر را بخرید اما همچنان تلویزیونهای 2021 شیائومی در بازار اعتبار بیشتری دارند و تا اینجای کار فروش بیشتری انجام دادهاند. به عنوان کلام پایانی باید کمی در مورد اینکه شیائومی برای چه کسانی مناسبتر است صحبت کنیم. اگر یک تلویزیون قیمت مناسب میخواهید، خیلی به عملکرد بهترین بودن و بالاترین کیفیت اهمیت نمیدهید، شیائومی مناسب شماست اما اگر در یکی از این گروهها قرار میگیرید، شیائومی خیلی نمیتواند نظرتان را جلب کند. به رفکت تصویر خیلی حساسید. کیفیت ساخت و قطعات برایتان مهم هستند. کنتراست و وضوح رنگی 100 درصدی میخواهید. بهترین عملکرد گیمینگ و سرعت عمل را می خواهید.

  • تلویزیون کابل
  • طراحی باریک و بدون حاشیه
  • مصرف برق حداقل : 54 وات
  • افرالند - 11 ماه پیش
  • خراب شدن ریموت کنترل
  • پردازنده گرافیکی Mali 470 با سرعت ۷۵۰ مگاهرتز

xiaomi tvسرعت نصب و اجرای برنامهها کاملاً رضایتبخش است و در هیچ قسمتی از رابط کاربری شاهد کندی یا لگ نیستیم. بنابراین سختافزار تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 شما را از اندروید باکس بینیاز میکند. طبیعتاً مهمترین موضوع در مورد انتخاب تلویزیون، کیفیت صدا و تصویر است. همانطور که گفتم تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 از پنل VA ساخت شرکت TCL با رزولوشن 4K UHD بهره میبرد. شاید از پنلهای VA انتظار کیفیت بالایی نداشته باشید ولی پنل مورد استفاده در این تلویزیون بسیار باکیفیت است و محتوا را بهشدت چشمنواز به تصویر میکشد. این تلویزیون دقت رنگ بسیار بالایی دارد و فضای رنگی وسیع DCI-P3 را تا ۹۴ kalinab درصد پوشش میدهد. HDR10 نیز پشتیبانی میکند. بنابراین تمام امکانات مورد نیاز برای تماش باکیفیتترین محتواهای ویدیویی روز دنیا را دارید، بهشرط اینکه به چنین ویدیوهایی دسترسی داشته باشید. من ویدیوهای مختلفی را روی این تلویزیون تماشا کردم؛ از ویدیوی اچدی استاندارد گرفته تا ویدیوی 4K HDR. طبیعتاً کیفیت تصویری که میبینید ارتباط مستقیمی با کیفیت ویدیوی منبع دارد.

تلویزیون شیاومی

این پلت فرم کاربردی امکان دسترسی به دنیای بیرون از تلویزیون را به کاربران می دهد. از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کند. تلویزیون 65 اینچ شیائومی P1E دارای طراحی خاص و بی نظیری است. صفحه نمایش تلویزیون هوشمند شیائومی P1E تخت و اندازه آن 65 اینچ است. این تلویزیون دارای دو پایه است که میتوان آن را تا اندازه 75 اینچ یا برای هر اندازه دیگری تنظیم کرد. شما میتوانید تلویزیون را توسط این پایهها روی میز تلویزیون قرار دهید و هممیتوانید آن را بر روی دیوار نصب کنید. این تلویزیون دارای طراحی بی نظیر و نازک است و از سه طرف حاشیه هایی یکپارچه و یکدست دارد که باعث شده کاربر بیشتر در تصویر غرق شود. این حاشیه های نازک جلوه زیبایی به تلویزیون میبخشد و هنگام دیدن فیلم، ورزش یا برنامه های دیگر تمرکز بیننده را به هم نمیزند. این تلویزیون فوقالعاده زیبا دارای یک ریموت هوشمند است که به صورت بی سیم به تلویزیون وصل میشود و این امکان را فراهم میکند که کاربران بتوانند برنامه ها و سرگرمیهای خود را کنترل کنند.

قیمت تلویزیون شیائومی

ضخامتی که این تلویزیون دارد، در ضخیم ترین قسمت آن حدود ۹ میلیمتر است، همچنین پایههای تلویزیون در دو طرفه صفحه نمایش قرار گرفته و کمی به سمت مرکز آن تمایل پیدا میکند. قابلیت اتصال تلویزیون به دیوار با استفاده از براکت وجود دارد که به راحتی میتوانیم پایههای لوکس را از آن جدا کرده و جهت ایجاد یک محیط مدرن تلویزیون را بر روی دیوار قرار داد. این سیستم عامل با ویژگیهای منحصر به فرد به یکی از بزرگترین پلتفرمها تبدیل شده که برای تمام دستگاهها قابل استفاده میباشد. به همین جهت این تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت و دسترسی به محتوای مورد علاقه افراد را فراهم میآورد. سیستم عامل جدید اندروید از دستیار صوتی گوگل برخوردار است که به راحتی به جای تایپهای زمان بر میتوان با کاراکترهای صوتی دستورات را به این سیستم عامل داد. با وجود سیستم عامل اندروید ۱۰ بسیاری از اپلیکیشنها و بازیهای اندرویدی بر روی این تلویزیون هوشمند نصب شده که موجب سرگرمی و بازیهای هیجان انگیز میگردد.

و به همین راحتی از دیدن برنامه دلخواهتون لذت ببرید.

شیائومی برای Mi TV 4S، اندروید 9 پای رو در نظر گرفته است . بنابراین، به گوگل پلی استور برای نصب اپلیکیشن های شخص ثالث دسترسی خواهید داشت . اگر مایل به پخش برنامه های گوشی، تبلت یا دیگر وسایل روی تلویزیون هستید . Mi TV 4S با قابلیت برقراری ارتباط وای فای 2.4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی این امکان رو به شما میدهد . سه پورت HDMI و سه پورت USB و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از دیگر قابلیت های این تلویزیون هوشمند است . کنترل تلویزیون 65 اینچ 4K شیائومی دارای میکروفون داخلی هست و به راحتی می تونید به اون دستور بدین که صدا رو کم یا زیاد کنه و یا کانال رو عوض کنه . تا براتون پخش بشه یا اینکه تم کلی ویدئوی مورد نظرتون رو از یوتیوب تقاضا کنید . و به همین راحتی از دیدن برنامه دلخواهتون لذت ببرید. همچنین، این ریموت کنترل دارای دکمه های اختصاصی برای Netflix و Prime Video هست . این تلویزیون می تونه به عنوان هاب خانگی هوشمند عمل کنه و این قابلیت، دقیقاً همون موضوع مورد علاقه شیائومی و مبحث مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاری ها هست . به گفته شیائومی، تلویزیون 65 اینچی Mi TV 4S، در ماه ژوئن با قیمت 597 دلار وارد بازار اروپا میشه .

xiaomi tvبا خرید این محصولات شما از سرویسهای خدماتی نظیر هوش مصنوعی Patch wall برخوردار خواهید شد. این ویژگی از کارهایی که کاربر به آن علاقه دارد، مطلع میشود. وجود انیمیشنها با فونتهای گوناگون سبب جذابیت بیشتر محصولات شیائومی شده است. از دیگر ویژگیهای پیشرفته تلویزیونهای این کمپانی میتوان به Voice Search، OK Google و Google Assistant اشاره کرد. این قابلیتها به شما اجازه میدهند که محتوا مورد نظر خود را از طریق صوت بیابید. همچنین بتوانید کانالها را تغییر داده و برنامهها را از طریق دستیار صوتی باز کنید. از دیگر قابلیتهای منحصربهفرد این تلویزیونها میتوان به بهرهگیری از اینترنت اشیا اشاره کرد. اینترنت اشیا به شما این اجازه را میدهد که وسایل هوشمند منزل را به وسیله تلویزیون مدیریت نمایید. با استفاده از اینترنت اشیا شما میتوانید بلندگوها را به وای فای وصل کنید. همچنین میتوانید دمای منزل خود را به وسیله تلویزیون کم یا زیاد نمایید. برای شما که به دنبال بهترین تلویزیون ال جی هستید. آیا با جدیدترین لباسشویی سامسونگ آشنا شدهاید؟

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvشیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد تا شما از تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرید. فناوری Dolby DTS صدا را به صورت یکپارچه در محیط انتشار به سمع شنوندگان می رساند. Dolby Audio نیز صدا را به صورت شفاف و طبیعی به صورت غنی منتشر می سازد. اگر سیستم صوتی و صدا برای تان در اولویت اول است حتماً همراه با این تلویزیون یک سیستم صوتی جداگانه ساندبار نیز خریداری نمایید تا در کیفیت صدای دریافتی ضعفی نداشته باشید. تلویزیون P1 شیائومی از سیستم عامل اندروید نسخه ی 10 پشتیبانی میکند. شیائومی با این سیستم عامل رابط کاربری راحت و روانی دارد، با داشتن ریموت کنترل جادویی و دکمه ی کار گذاشته شده می توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا نمایید. سیستم عامل اندروید با ویژگی های منحصر به فرد خود یکی از بزرگترین پلتفرم ها می باشد که برای تمام دستگاه ها قابل استفاده است. تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت امکان دسترسی به محتواهای مورد علاقه را برایتان فراهم می سازد.

IFrame

برخورداری تلویزیونهای شیائومی از بلوتوث ۴٫۲ باعث شده است در هنگام انتقال صدا از سایر دستگاهها به این تلویزیونها از طریق بلوتوث، صدا با بالاترین کیفیت منتقل و توسط تلویزیون پخش شود. همانطور که گفتیم تلویزیونهای LED شیائومی جزو تلویزیونهای اقتصادی و ارزانقیمت محسوب میشوند و نباید از آنها انتظار عملکرد بسیار خوب و برخورداری از امکانات تلویزیونهای ردهبالا را داشته باشیم. فرمت HEVC H.265 یکی از جدیدترین فرمتهای تصویری محسوب میشود که بهمنظور فشردهسازی و کاهش حجم فایلهای ویدیویی به میزان بیشتر ایجاد شده است. حجم فایلهای دارای این فرمت نسبت به فایلهای H.264 (نسل قبلی H.265) با کیفیت و بیتریت یکسان، به میزان قابلتوجهی کمتر است و کاهش حجم این فایلها اصلاً باعث کاهش کیفیت آنها نشده است. امروزه تعداد زیادی از محتوای ۴K با فرمت H.265 منتشر میشوند و عدم پشتیبانی تلویزیونهای هوشمند از این فرمت نقص بزرگی برای آنها محسوب میشود (امروزه تقریباً تمام تلویزیونهای اقتصادی از این فرمت پشتیبانی میکنند).

  • بهره گیری از فناوری AQUOS
  • زاویه دید نامناسب
  • دکمه های موجود بر روی بدنه تلویزیون
  • کیفیت تصویر زیبا
  • پورت HDMI با قابلیت HDMI-CEC

یکی از فاکتورهای حائز اهمیت در یک تلویزیون پس از کیفیت تصویر، توان و وضعیت سیستم صوتی آن میباشد. سیستم صوتی طراحی شده بر روی این مدل تلویزیون 2021 مانند بسیاری از محصولات مشابه و رقیب از توان کلی 20 وات برخوردار است. این میزان توان صوتی با حضور 2 اسپیکر مستقل و مدرن انتشار مییابد که هر کدام دارای قدرت صوتی 10 وات میباشند. برای بعضی از کاربرانی که زیاد موسیقی گوش میدهند، فیلمهای اکشن و وحشتناک میبینند و یا مشابه آنها هر چقدر صدا بیشتر باشد لذت بخشتر و هیجان انگیزتر است. کمپانی شیائومی برای این دسته از کاربران امکان اتصال بلندگوها و اسپیکرهای خارجی از طریق کابل و هم چنین بلوتوث را فراهم ساخته تا صدای دستگاه چندین برابر قدرتمندتر شود. همچنین جهت بهبود کیفیت صدا و حذف نویز یا خراش موجود در آن از تکنولوژیهای Dolby Audio و DTS-HD استفاده شده است. طی سالهای اخیر استفاده از گوشیهای هوشمند برای بازی کردن، تماشای فیلمهای مختلف، مسابقات ورزشی و دیدن عکسهای خاطره انگیز بسیار افزایش یافته است.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تلویزیون شیائومی 75 اینچ 4k لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن