راهنمای خرید بهترین مدل های کولر گازی توشیبا Toshiba

راهنمایی خرید بهترین کولر گازی توشیبا: برای این که یک پیش فرض از کولر گازی های ساخت توشیبا داشته باشید بهتر ا

توسط NEWSWORLDS در 26 دی 1401

راهنمایی خرید بهترین کولر گازی توشیبا:

برای این که یک پیش فرض از کولر گازی های ساخت توشیبا داشته باشید بهتر است از قبل با تاریخچه این کمپانی یک آشنایی مختصری داشته باشید.در سال 1875میلادی تاناکا هیساشیک اولین شرکت خود را در زمنه تلگراف و تجهیزات آن تاسیس کرد.

در سال 1890 این کمپانی به یکی از بزرگ ترین شرکت های ساخت لامپ های چراغ برق تبدیل شد.در سال 1393 این دو کمپانی با هم ادغام شده و در زمینه الکتریکی فعالیت خود را آغاز کرده و نام آن به نام کنونی(توشیبا) تغییر یافت. در سال 1930 اولین جارو برقی و یخچال ساخت ایسن کمپانی وارد بازار شد و همچنین در فاصله 20 سال بعد آن اولین تلوزیون این کمانی نیز روانه بازار شد.

کمپانی توشیبا یکی از معدود شرکت هایی است که در بیشترین تولیدات لوازم برقی فعالیت دادر به همین دلیل شاید عده ای بسیار کمی باشد که تا به حال اسم این کمپانی را نشنیده باشد. کولرگازی ها و سیستم های تهویه مطبوع ساخت این کمپانی به دلیل کمپرسورهای بسیار خوب و با کیفیت آن شناخته می شوند به همین دلیل همواره حس اعتماد زیادی در انتخاب و خرید کولر گازی های توشیبا ساخت این کمپانی دارند.

کولرگازی های شرکت توشیبا اگر چه مزایایی بسیاری دارند ولی خالی از عیب هم نیست به صورت مثال بیشتر انتقادی که کاربران و مصرف کنندگان دارند نبود آپشنها و ظاهر بسیار قدیمی و ساده آن است .به طور کلی در اینجا سعی می کنیم شمارا با کارایی و معایب و مزایایی کولرگازی های ساخت توشیبا آشنا کنیم تا شما را در انتخابی درست راهنمایی کنیم.

 

بهترین کولرگازی های توشیبا:

کوارگازی و اسپلیت های توشیبا عمدتا کولرگازی های با کیفیت و دیر خرابی هستند به همین دلیل بیشتر محصولات توشیبا نیازی خیلی کمی به سرویس دهی دارند.کولرگازی های توشیبا در توان های (10هزار/12هزار/19هزار/22هزار/24هزار/30هزار و 32هزار) عرضه شده اند.

بهترین مدل ساخت این کمپانی مدل آر آی اس است که این مدل و کد سریال دارای ویژگی های است که به شرح آن می پردازیم. گاز مبرد آر22 این گاز به دلیل سرمای فراوان می تواند خنک دهی بسیار عالی را برای کولرگازی فراهم کند به همین دلیل کولر گازی از قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی برخوردار است.

دارای قابلیت تغییر جهت باد: این قابلیت باعث می شود باد را در هر جهتی که می خواهید به وزش دربیاورید به همین دلیل قابلیت پوشش دهی بسیار خوبی را به کولرگازی می دهد و می تواند تمام محیط را به طور یک نواخت خنک کند.

فیلتر های تصفیه هوا: اینفلتر ها به دلیل چند لایه بودن آن امکان تصفیه هوا را تا 80درصد دارد و همین طور ذرات معلق گرد و غبار در هوا را به خود جذب می کند و هوایی سالم و تصفیه شده ای را به محیط می دهد.

دکمه مود پنج حالته تنظیم هوا: این قابلیت توانایی تنظیم باد خروجی را در پنج حالت سرد/گر/هوای شرجی/باد و چرخش را برای شما فراهم می کند.

رادیات طلایی: این قابلیت به صورت روکشی از مس و مواد ضد زنگ زدگی این ویژگی را فراهم می کند که کولرگازی را در انواع آب و هوا های شرجی و مرطوب مورد استفاده قرار داد و کولرگازی عمری مفید تر و طولانی تری را داشته باشد.

دارای قابلیت تایمر 24ساعته: این ویزگی اینامکان را برای مصرف کننده فرام می کند که در تایمی که خودش دوس دارد و تنظیم می کند کولرگازی را روشن یا خاموش کند و این آپشن بسیار کارامد برای کسانی است که می خواهند قبل از رسیدن به منزل هوا خنک شود.

بسیار کم صدا: کولرگازی های توشیبا عمدتا کولرگازی های کم صدایی هستند و صدایتولیدی آن هازیر 40 دی سی بل است به همین دلیل برای آپارتمان ها و کسانی به صدای زیاد کولرگازی حساسیت دارند می تواند گزینه بسیار خوی باشد.

مصرف برق بسیار پایین در نسخه اینورتر: کولر گازی توشبا نسخه اینوتر آن بسیار کم مصرف و در رده انرژی آ پلاس قرار می گیرد به همین دلیل علاوه بر قدرت زیاد از مصرف برق زیاد کولرگازی جلوگیری می کند و می توان به صورت مداوم  با حداقل مصرف برق از آن استفاده کرد.

به طور کلی کولرگازی و اسپلیت های ساخت کمپانی توشیبا علاوه بر کیفیت بسیار عالی کمپرسور از دوام و طول عمر فراوانی برخوردار است و از نظر قیمتی مقرون به صرفه بوده به همین دلیل توانایی رقابت بالایی در بازار دارد و مشتری های خاص خود را همیشه دارا بوده و سهم خوبی از فروش در خاورمیانه به خصوص ایران را دارد.

آشنایی با انواع کولر گازی ایستاده

جدید ترین کولرگازی توشیبا:

جدید ترین کولر گازی توشیبا اینورتر مدل هیت پامپ است.  این نوع از کولرگازی توشیبا برای آن دسته از عزیزان مناسب است که ضمن هزینه کمتر، انتظار کارایی مناسبی را از آن دارن.

این نسخه کولر گازی توشیبا تمام ویژگی های یاد شده را دارا می باشد و بهترین انتخا برای کسانی است که با حداق بودجه یه کولرگازی کامل می خواند.پس با توجه به توضیحات یاد شده این تهویه مطبوع بهترین نسخه ساخته شده در زمینه اسپلیت است.

آخرین مطالب