یک چنگال در جاده: تجسم یک برکلی با امن در فضای باز ناهار خوری

با پناهگاه در محل سفارشات در حال حاضر محدود کردن گزینه های ما چرا نمی آورد برکلی محیط و فرهنگ به ما ؟ من صحبت

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

با پناهگاه در محل سفارشات در حال حاضر محدود کردن گزینه های ما چرا نمی آورد برکلی محیط و فرهنگ به ما ؟ من صحبت کردن در مورد پوشیدن هدست VR یا کوه در می رم از طریق عکس های قدیمی. منظورم باز کردن خیابان های شهرستان برای کافه صندلی — از جمله با امن در فضای باز ناهار خوری اندازه گیری گذشت برکلی شورای شهرستان waiving از اجازه هزینه در آلبانی و دولت تصویب آالمدا کانتی اجازه می دهد تا صندلی در فضای باز در طول های اخیر محدودیت های صادر شده توسط رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom.

این اقدامات فعال کردن رستوران ها با خیال راحت در خدمت مشتریان خارج در حالی که اطمینان از امن اجتماعی فاصله در طول بیماری همه گیر. برخی از رستوران ها شاهد افت درآمد تا آنجا که 90% با توجه به COVID-19. من می دانم که چقدر باریک حاشیه برای کسب و کارهای محلی. بزرگ پدر بزرگ من متعلق به یک رستوران او پس از مهاجرت از چین و پدر بزرگ من زد یک کسب و کار کوچک ارائه تازه جوانه لوبیا و توفو به رستوران محله از ضرب و شتم خود را به تخته سنگ خاکستری کامیون برای چند دهه.

من می دانم که آهسته در شب می تواند به معنای از دست رفته انتصاب دکتر یا اجاره پرداخت. این اندازه گیری خواهد شد ارائه کمک بسیار مهم برای رستوران به پرداخت صورتحساب خود را در حالی که همچنان با خیال راحت در خدمت جامعه ما است. نه تنها این, اما آن را نیز یک فرصت برای ساخت بنا و بهبود شهر ما.

راحتی و جامعه و نشاط را به ارمغان آورد به شرق خلیج امن در فضای باز ناهار خوری. برکلی است که در حال حاضر در مسیر درست با دو بلوک عابر پیاده-تنها تبدیل Shattuck خیابان و ادیسون و خیابان گسترش پیاده رو در اطراف مرکز شهر برکلی بارت ایستگاه و یکشنبه خیابان برکلی به مردم اجرا از خیابان برای یک روز.

اوکلند است نورد از آن خیابان های آرام برنامه به 10 درصد از آن جاده و برکلی است که با شروع آن سالم خیابان ابتکار اولویت برخی از خیابان ها به صورت پیاده و دوچرخه اجتماعی فاصله البته به طور موقت. اگر ما ترکیب مردم-محور خیابان با فضای باز ناهار خوری که نیاز به رم و یا پاریس ؟ فقط تصور کنید لذت پیدا کردن یک صندلی در پنیر هیئت مدیره پس از ایستادن در زیر آفتاب در بعد از ظهر شنبه. آن زمان برای جامعه ما به اصلاح خیابان برای مردم, کافه صندلی و خیابان های آرام.

به عنوان هیجان انگیز و بحرانی را به عنوان امن در فضای باز ناهار خوری طرح برای جامعه ما آن را نمی ممکن است اتفاق می افتد. اگر چه این اقدامات به دست آوردن کشش در سراسر شرق خلیج شهرستانها لازم نیست که بودجه برای پرداخت هزینه های عمومی و میز و صندلی و parklets. اجازه دهید در طراحی بهتر و شرق خلیج با آن مردم در مرکز آن و با امن در فضای باز ناهار خوری به عنوان گام اول است.

به عنوان یک برکلی برنامه ریزی کمیساریای من صرف شب های بی شماری صحبت کردن به ما متنوع جامعه در مورد چگونه به ایجاد بهتر فضاهای شهر ما مانند Adeline راهرو توسط اشبی بارت ایستگاه. طراحی یک عابر پیاده و دوچرخه-تنها پلازا که یکپارچه متصل با کسب و کارهای محلی مانند با کافه صندلی است یک ایده خوب به عنوان آن را حفظ فضا برای برکلی بازار برای زندگی و رشد به عنوان به خوبی به عنوان درایو ترافیک محلی و موسسات و فضاهای عمومی که به طور همزمان امن و سرگرم کننده و به طور مداوم مورد استفاده است.

یکی دیگر از توجه مهم است حفظ جامعه فضاهای هنری. وقتی که من مورد مطالعه در UC برکلی و یکی از مورد علاقه من دیدنی بود و دانش آموزان در مراحل Sproul سالن برای همه برای دیدن. نه تنها آن را سرگرم کننده و فرهنگی آموزندگی اما آن را نیز اضافه شده غیر منتظره پشت سر هم از زندگی و نشاط به من در غیر این صورت روال روزمره و در ارتباط با همسایگان است.

بیایید ساخت بر موفقیت موسیقی زنده در مرکز شهر برکلی بارت ایستگاه. هوای فضاهای هنری و حتی مهم تر در حال حاضر با توجه به COVID-19 و سیاه زندگی مهم جنبش — به عنوان فضاهای که در آن ما می آمد تا با و بیان راه حل های با هم. چرا ایجاد جامعه فضاهای هنری برای Adeline راهرو در ال سریتو بارت پارکینگ و در توسعه مجدد طرح برای مردم ، فکر می کنم هنر محلی تاسیسات در repurposed رسانه های و نقاشی های دیواری در parklets; امکانات بی پایان هستند. با ما هنر جامعه رنج می برند فقط به عنوان بسیار به عنوان رستوران ما در حال ایجاد به جلو فکر کردن فضاهای هنری کمک خواهد کرد به نشاط و جامعه از شرق خلیج.

علاوه بر این فعالیت در حال حاضر بالای ذهن و برکلی ویژه تاریخ غنی آن است. ما باید اولویت بندی ایجاد میدان بزرگ است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان هاب برای فعالیت گفت و گو و ایده های. فضاهای عمومی که ایجاد فضایی برای گفت و گو و برگزاری شفا ارائه پایه و اساس جامعه و مشارکت مدنی است که باعث می شود آمریکا دموکراسی قوی است.

جهان ما خواهد بود برای همیشه لطفا برای تغییر توسط COVID-19 و ما باید یک بار در طول عمر فرصت برای طراحی بهتر شهرستان در پی آن است. اگر چه امن در فضای باز ناهار خوری ابتکار است که در درجه اول در نظر گرفته شده برای کمک به رستوران های محلی پایان می رسد دیدار, آن را نیز یک گام به سوی ایجاد یک بیشتر به جلو فکر کردن شهر است. Reinvesting در فضاهای عمومی و حمل و نقل عمومی به معنی بهبود عمومی خوب است.

این ایده ها همه ممکن است اما فقط با کمک شما. ما باید پشتیبانی و حمایت از تلاش ها برای اطمینان از صندلی در فضای باز می تواند ادامه یابد و ما باید برای کمک به رستوران دریافت جداول و صندلی آنها نیاز دارید. رستوران ها در جامعه ما نمی توانیم به صبر طولانی قبل از آنها بسته به طور دائم.

که ضرورت است به همین دلیل من ایجاد یک چنگال در جاده, یک سازمان جمع آوری پول برای صندلی با همکاری Councilmembers سوفی هان و Rigel رابینسون دفاتر باشگاه سیرا و دیگر همکاران. یک چنگال در جاده ها را فراهم می کند, هوای آزاد, میز و صندلی برای رستوران های محلی با اولویت برای کسب و کارهای کوچک و اقلیت متعلق به کسب و کار. نگاهی که $100 شما تا به حال اختصاص داده شده برای تعطیلات تابستان خود را و اهدای آن امروز است. جامعه فضاهای شما کمک کند ایجاد خواهد شد جامعه ما بهتر از هر مقصد تعطیلات شما می خواهم برنامه ریزی برای بازدید از این تابستان.

بن Fong سابق برکلی برنامه ریزی کمیسر و دیپلمات های سابق رئیس جمهور باراک اوباما. او یک مدیر در micromobility شرکت چرخش و نامزد AC حمل و نقل مدیره بخش 1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب