جدید UC آزمون خواهد شکست به عنوان SAT, ACT باید

آموزش عالی آمریکا با یک تست خوب. از AP امتحانات و آزمون SAT برای متقاضیان به GRE MCAT یا آخر برای آینده نگر, د

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

آموزش عالی آمریکا با یک تست خوب.

از AP امتحانات و آزمون SAT برای متقاضیان به GRE MCAT یا آخر برای آینده نگر, دانشجویان تحصیلات تکمیلی, آزمون مشخصه پذیرش فرآیندهای تقریبا در هر دانشگاه آمریکا. در عین حال برخی از مدارس در حال حاضر قرار دادن آزمون به آزمون: پس از یک رشد تعداد دانشگاه ها در سراسر کشور, UC سیستم به تازگی انتخاب شده به مرحله خارج SAT و ACT نمرات در پذیرش آن تصمیم گیری.

برای بیش از یک دهه تحقیقات دریافتند که دبیرستان GPAs بهتر است پيش بينی کننده از نتایج از نمرات آزمون و پذیرش تصمیمات بر اساس دبیرستان نمرات نیز بهتر نشان دهنده کم درآمد و Latinx دانش آموزان است. در مقابل SAT نمره بستگی به شدت با فراوانی نشان می دهد آنها منعکس کننده دانش آموزان امتیازات بیشتر از توانایی های خود را.

در آن بحث UC Board of Regents نگرانی در مورد آزمون' تعصب نژادی و اقتصادی موانع. داده آزمون' classist, عقب, اثرات, اما, regents اشتباه با هم دفاع UC سیستم جایگزین SAT و ACT با یک آزمون خاص خود را دارد. در حالی که یک UC آزمون می تواند در تلاش برای جلوگیری از موجود آزمون,' معایب ادامه استفاده از تست های استاندارد را جایگزین یکی از داده های معیوب نقطه با یکی دیگر از -- همه بدون حل ضروری عدالتی.

کالج مدیره تلاش کرده و شکست خورده — به عنوان سمبل یک "سختی نمره" در آن نتایج تست که به دنبال کمیت مشکلات دانش آموزان مواجه شده است. در حالی که شکست آن نشان دهنده چالش ارزیابی سختی آن اقدام مقدمه نشان می دهد به رسمیت شناختن آزمون محدودیت ها: شماره های فردی را به دانش آموزان توانایی های خارج از چهار چوب.

در ربع قرن پس از کالیفرنیا تصویب پیشنهاد 209 محرومیت مسابقه آگاه پذیرش, سیستم UC موفق به بهبود اقليت ها در آن دانشگاه. تبدیل شدن به آزمون-نابینا کمک خواهد کرد UC سیستم رها پذیرش معیار است که بیشتر مانع از تنوع است. و در حالی که در حال تست-اختیاری ممکن است کمک به دانش آموزان با بهترین نمرات رد آزمون در دسترس نباشد را بیشتر به سطح زمین بازی.

در محل UC خاص آزمون رجنت باید مدافع معیارهای دیگر و یا منحرف کردن منابع مالی بیشتر در جهت تنوع و حفظ جوامع محروم. اگر آموزش و پرورش این است که به "بزرگ اکولایزر" سپس UC سیستم نباید در کسب و کار از نخبه گرایی; در عوض, UC سیستم باید نهایت استفاده از ابزار علاقه دانش آموزان است که می تواند پس گرفتن امتحانات و یا استخدام پرهزینه آموزگار. باید آن را یک بیماری همه گیر دانشگاهها به رسمیت شناختن است که بسیاری از دانش آموزان در صورت فرصت های نابرابر در تلاش خود را برای کسب پذیرش.

تا زمانی که سیستم UC reimagines آن پذیرش معیارهای نیز باید آن را از دست نمی امتیازات و مزایای به کسانی که در حال حاضر از آنها لذت ببرید. حذف یک آزمون تنها به تدبیر یکی دیگر از پسماندهای زمان و منابع را نشان می دهد و سیستم UC نه واقعا درس آموخته از تست. در یک لحظه نقطه عطفی سیستم UC باید نه سرد ،

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط تابستانی 2020 نظر سردبیر, Aidan باست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب