چرا کوین دورنت نیست بزرگترین گلزن تاریخ NBA در

کوین دورنت است بسیاری از چیزها — به ثمر رساند قهرمان MVP یک finals MVP و آینده Hall of Famer. چه او که نه ؟ بز

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

کوین دورنت است بسیاری از چیزها — به ثمر رساند قهرمان MVP یک finals MVP و آینده Hall of Famer. چه او که نه ؟ بزرگترین گلزن تمام دوران است.

دورنت هیچ دلیلی را شامل می شود در "بزرگترین گلزن تمام دوران" گفتگو و در عین حال مردم (از جمله تیمی سابق خود کندریک پرکینز) در حفظ و آوردن او به آنها. در اینجا برخی از دلایل که چرا دورنت را به ثمر رساند توانایی مبالغه شده است.

امتیاز در هر بازی

اساسی ترین آمار مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل به ثمر رساند در بسکتبال امتیاز در هر بازی و یا ppg. در این دسته دورنت رتبه ششم در تمام دوران است. در پلی آف, او چهارم از همه زمان. این رتبه بندی صدا مانند آنها در برابر استدلال من اما یک چیز را به در نظر گرفتن این است که بسیاری از بازیکنان در رتبه بندی بازنشسته هستند — بنابراین آمار خود را کاهش یافته است به عنوان آنها پسرفت از اوج عملکرد. دورنت هنوز بازنشسته است و هنوز هم در حال پیشرفت است, بنابراین ما نیاز به نگاهی به بازیکنان نمره اعداد اول به منظور دقت آنها را مقایسه کنید.

اجازه دهید تعریف یک بازیکن را به ثمر رساند نخست به عنوان سال بین اولین و آخرین فصل به طور متوسط حداقل 27.02 ppg. من با استفاده از تعداد 27.02 چون کمترین حرفه ای به طور متوسط از شش بازیکن برتر قرار گرفت.

دورنت به طور متوسط 28.9 ppg در نخست خود را. که رتبه او پنجمین از این شش بازیکن فرود تنها جلوتر از LeBron James. Wilt Chamberlain حرفه ای نخست رتبه اول را در حیرت انگیز 39.6 ppg و پس از مایکل جردن و Elgin Baylor که هر top 31 ppg.

شما می خواهم فکر می کنم با چگونه اغلب از او به عنوان بهترین گلزن حال او حداقل در دو یا سه صفحه در این دسته بندی ها. به اندازه کافی جالب توجه او حتی نزدیک برای اولین بار در تمام زمان ppg, ppg در پلی آف یا ppg با توجه به مقیاس.

بهره وری

یکی از راه های KD طرفداران سعی خواهد کرد برای توجیه خود را پایین تر ppg رتبه بندی است با این ادعا که او کارآمد ترین حجم بالا گلزن همیشه.

با توجه به آنچه آمار بهره وری شما نگاه کنید این ممکن است درست باشد. از شش بازیکن برتر در حرفه ppg (اردن چمبرلین بیلور جیمز جری وست و دورنت), دورنت برای اولین بار در ميدان موثر هدف درصد کمتر از 0.02 درصد بیشتر از جیمز و حاجب. او همچنین برای اولین بار در, درست, درصد تیراندازی 2.7%. اما هنگامی که به دنبال در به طور کلی هدف زمینه درصد دورانت در رتبه چهارم. بله دورنت دارای بهره وری استدلال می کند که اندکی سرب در بهره وری را تا فاصله بین خود و حجم آن از چمبرلین و اردن است ؟ من فکر نمی کنم.

بالا بازی به ثمر رساند

راه دیگر برای اندازه گیری نمره است که چگونه بسیاری از بالا به ثمر رساند بازی یک بازیکن تا به حال. دورنت تا به حال 299 بازی های حرفه ای که در طی آن او به ثمر رساند بیش از 30 امتیاز. این برای تلفن های موبایل مانند بسیاری اما دورانت, بازی های برگزار شده است 12 فصل و تنها رتبه 12 در بالا-بازی به ثمر رساند.

چگونه در حدود 40 یا 50 نقطه بازی را از طریق 12 فصل? او در رتبه 13 در 40 نقطه بازی و 14 در 50 نقطه بازی. عجیب و غریب است که به اتهام "بزرگترین گلزن همیشه" است و نه حتی در 10 صفحه در این دسته بندی ها.

شما ممکن است تعجب که چرا من نمی ذکر 55 یا 60 نقطه بازی. که خواهد بود چرا که او هیچ است. کار خود را بالا 54 است. مرجع چمبرلین تمام وقت رهبر در اکثر نمره بندی شده 72 چنین مواردی. جیمز هاردن در سال 2020 فصل به تنهایی به ثمر رساند بیش از 55 امتیاز سه بار.

به ثمر رساند عناوین

دورانت موفق به کسب چهار امتیاز دهی عناوین در حرفه خود با چند بازیکن دیگر برای سوم از دور پشت — شما آن را حدس زده — اردن و حاجب. اما دورانت برنده است با برخی از پایین ترین ppg آمار در تاریخ NBA. دو نفر از خود را به ثمر رساند عنوان برنده شد در حالی که به طور متوسط کمتر از 28.1 ppgبا برخی از پایین ترین نمره آمار را به نفع خود یک عنوان در 60 سال گذشته.

تطبیق پذیری

بیشترین مصرف زیاد pro-دورنت استدلال این است که او همه کاره ترین گلزن زیرا او است که نخبگان از داخل رنگ میانی 3-نقطه محدوده و خط پرتاب آزاد. من موافق با KD طرفداران در این یکی. دورنت بدون شک متنوع ترین گلزن به بازی بازی بسکتبال. اما این بدان معنا او بهترین گلزن? هیچ. تطبیق پذیری است که یک بحث خوب است به استفاده از زمانی که این اعداد در تولید مشابه هستند مانند دورانت در مقابل LeBron. اما اردن و چمبرلین هستند که تا کنون پیش رو در هر رده که دورنت را تطبیق پذیری می شود یک مسئله.

با عرض پوزش منطقه خلیج طرفداران اما بر خلاف خود را باور دورانت است که قطعا بزرگترین گلزن در تاریخ NBA.

تام Aizenberg پوشش زنان شنا و شیرجه رفتن. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن