پس از دادخواست دوئلینگ، Susquehannock به بحث در مورد مدرسه منطقه بومی اندرآمریکا لوگوی

مات Allibone یورکروزانه رکورد منتشر شده در 8:07 صبح EDT یدلایمخیرات اوت 19, 2020About a month after diverging

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

About a month after diverging petitions were created on the topic, the Southern York County School District school board is expected to discuss the future of the district's Native American logo Thursday.

دستور کار برای هیئت مدیره فهرست جلسات "بحث از جنگجو فعلی نشان بومی آمریکا" تحت ارائه.

قرار است جلسه مجازی ساعت 7 شب آغاز شود. هر کسی که علاقه مند به حضور است باید با سوزان گرین در ساعت susan.green@sycsd.org تماس گرفته تا لینک جلسه ارسال شود.

این در حال change.org عنوان "خلاص شدن از شر Susquehannock دبیرستان بومی آمریکا mascot" توسط امبر بروز در تاریخ 24 ژوئیه آغاز شد. است که طومار 640 امضا دریافت کرده است.

چندی بعد، درخواست دیگری change.org عنوان "پشتیبانی از رزمندگان Susquehannock در حفظ نام و نشان ما" توسط Tricia Rawleigh آغاز شد. آن طومار بیش از ۳۶۴۰ امضا دریافت کرده است.

در این طومار بروز می گوید: «رئیس فعلی جامعه ما نباید تحت هیچ شرایطی نژاد مردم باشد» "بومیان آمریکا در طول تاریخ آمریکا اعمال بی شماری از بی احترامی و انسان زدایی را تحمل کرده اند، و ما با کاهش فرهنگ آنها به چیزی که می تواند در طول بازی های فوتبال تشویق شود، به این بی احترامی می افکنیم."

''شمارنده طومار راولي: "توجه شد كه شكايتي عليه آرم مدرسه ما صورت گرفته است آنطور كه به عنوان تداركه فرهنگي ديده شده است. susquehannock مدرسه عالی طلسم شده است در اطراف از سال 1950 است ... در سوسکی افتخار می کنیم که یک جنگجو می شود. در اینجا، ما آموخته است که جنگجو بودن به معنای این است که هرگز دست از کار نبریم و همیشه بدون توجه به آنچه که"

بیشتر: چه در یک نام: تاریخ از YAIAA نام مستعار مدرسه

بیشتر: از سالن پرینستون، مرد یورک شروع می کند به تیم مربی برای کمک به مسائل بی پایان

مناظره ملی

است بحث های ملی قابل توجهی در مورد استفاده از تصاویر بومیان آمریکا به عنوان آرم های ورزشی و monikers تیم در ماه های اخیر وجود دارد.

NFL حق امتیاز سابق به عنوان سرخ پوستان واشنگتن دوباره به عنوان تیم فوتبال واشنگتن شناخته شده و از آرم سابق خود را به تصویر می کشد یک آمریکایی بومی در 23 ژوئیه خلاص شد، پس از فشار مالی از حامیان مالی که پس از سال ها بحث و جدل در مورد اینکه آیا این نام نژادپرستانه بود. حق رای دادن در نهایت نهایی کردن نام و آرم جدید.

حق امتیاز بیسبال سرخ پوستان کلیولند اعلام کرد که در اوایل ماه ژوئیه آن را داشتن بحث های سازمانی برای "تعیین بهترین مسیر رو به جلو با توجه به نام تیم ما است." تیم بیسبال آتلانتا دلیورز و تیم هاکی شیکاگو بلک هاکس گفتند که نام شان را تغییر نمی دهد، هر چند حق رای دادن دومی اعلام کرد طرفداران از پوشیدن نشان بومیان آمریکا در بازی ها ممنوع خواهند شد.

در حالی که رزمندگان یک نام مشترک برای تیم های ورزشی است - از همه مهم تر حق رای دادن طلایی ایالتی رزمندگان NBA - بحث کمی در مورد استفاده از moniker ملی وجود دارد از آن است که به طور مستقیم به فرهنگ بومی ان بی گره خورده است. اند ان بی ای رزمندگان از لوگویی استفاده نکردند که تصاویر بومیان آمریکا را از دده ۱۹۶۰ به تصویر بکشد.

نام مستعار و نشان در سطح محلی

Susquehannock تنها مدرسه در لیگ یورک آدامز است که از یک بومی آمریکایی به عنوان لوگوی خود استفاده می کند. این یکی از دو مدرسه برای استفاده از جنگجو به عنوان یک لقب، همراه با گتیزبورگ است.

در حالی که لوگوی گتیزبورگ یک آمریکایی بومی را به تصویر نمی کشد، مدرسه از یک پیکان سر روی پوشاک ورزشی خود استفاده می کند. در طول روز رسانه های فوتبال YAIAA در 5 آگوست، سرمربی فوتبال گتیزبورگ، مت هایسر گفت که از هیچ مکالمه ای در مدرسه در مورد نام مستعار یا لوگو اطلاعی نداره.

هنگامی که در مورد موضوع در طول تیم خود YAIAA فوتبال رسانه ها جلسه روز پرسیده ، Susquehannock سرمربی استیو Wiles گفت که او "می تواند برخی از نگرانی" در مورد آرم را درک کند. او گفت که تیم ها گفته شده بود که "سر بومی آمریکایی بر روی هر یک از پیراهن های ما و یا هر چیزی شبیه به آن دیگر."

ویلز گفت: «آنچه ما می توانیم یا نمی توانیم استفاده کنیم یا نام آن را نتوانیم، این کار به کمیته ای در مدرسه خواهد بود تا تصمیم گیری کنیم» من خود جنگجوها رو به عنوان توهین آمیز نمی بینم جنگجو کسی است که سخت است و مبارزه می کند و جنگ. اما من فکر می کنم بیشتر در مورد لوگوهای بود که در سراسر منطقه استفاده می شد."

درخواست بروز خواستار تغییر طلسم مدرسه و "سر چهره" است، اما نه لقب. همچنین این طومار این عقیده را بیان می کند که بخش دانش آموزی مدرسه نباید خود را «قبیله» بپندارد.

مدرسه عالی سُسکهانوک که در سال ۱۹۵۲ تشکیل شد، برای قبیله بومی آمریکا که در امتداد رودخانه ٔ سُسکوئحنا زندگی می کردند، نام گرفته است. بر اساس داستان نیویورک دیلی رکورد در سال ۲۰۱۷ در مورد ماسکوت های محلی، حلقه های کلاس از اولین کلاس فارغ التحصیلی مدرسه، شبیه بودن یک رئیس بومی آمریکا را نشان می داد.

درخواست راولي در حمايت از آرم، اشاره به ارتباط مدرسه با قباي بومی آمريکا دارد. بنابر این طومار، "فارغ التحصیلان متعدد" معتقدند که ماسکوت اصلی یک رئیس با یک نشان دار بود، اما در نهایت با نام "رزمندگان" به احترام قبیله Susquehannock به آرم فعلی تغییر یافته است.

مت Allibone خبرنگار ورزشی برای GameTimePA است. او می تواند در 717-881-8221 رسیده است، mallibone@ydr.com یا در توییتر در @bad2theallibone.

لطفا ً با ثبت نام به ما کمک کنید تا این پوشش ورزشی محلی را در عمق خود فراهم کنیم. در اینجا پیشنهادات ویژه فعلی برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب