منطقه خلیج مورد علاقه سه دوقلوها بستنی متوقف عملیات

هنگامی که تولید کننده و دوست داشتنی خانواده اصلی سه دوقلوها بستنی بسته در اواخر ماه آوریل با توجه به تعداد فزا

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

هنگامی که تولید کننده و دوست داشتنی خانواده اصلی سه دوقلوها بستنی بسته در اواخر ماه آوریل با توجه به تعداد فزاینده ای از چالش های مالی اعلام شد وب سایت خود را.

علاوه بر آن برکلی فروشگاه واقع در خیابان چهارم سه دوقلوها نیز عمل در سراسر شمال کالیفرنیا و در سطح بین المللی. از سال 2005 سه قلو بوده است در خدمت طعم منحصر به فرد مانند لیمو کوکی, پرتقال شکلات, شیرینی و شکلات, با توجه به وب سایت خود را.

"سال گذشته ما در تلاش بودند به فروش کسب و کار" گفت: سه دوقلوها بنیانگذار نیل Gottlieb. "هنگامی که این بیماری همه گیر افتاد هر نوع تاریخ و زمان آخرین دقیقه فرصت از بین رفت."

گوتلیب اضافه شده است که کسب و کار را انتخاب کرد به زودی به اندازه کافی به طوری که همه کارکنان می تواند پرداخت.

مشتری سامانتا Gottlieb — است که هیچ ارتباطی با Gottlieb — که در یک صدای جیر جیر که سه دوقلوها بود که به طور منظم بستنی انتخاب در خانواده. او افزود که کوکی ها و کرم و عطر و طعم بود و فرزندان او را مورد علاقه.

"من احساس می کنم مثل (سه قلو) بود که به طور مداوم واقعا خوب بستنی — تا به حال مقدار زیادی از طعم تنوع و کیفیت واقعا خوب بود," سامانتا Gottlieb گفت. "این احساس نوع مانند از دست دادن."

این مسئله تکرار شد آناند گانش یک دیرین سه دوقلوها مشتری که مواجه نگردند سه دوقلوها بستنی زمانی که بسته شدن آن اعلام شد.

Ganesh اضافه شده است که خانواده اش تا به حال خاطره های بستنی در حالی که صرف وقت با هم.

"دختر ما که 2 1/2 عاشق طعم وانیل," گانش گفت. "ما بسیاری از خاطرات شاد و خوشی فقط لذت بردن از بستنی تماشای یک فیلم است."

در علاوه بر این به در حال اجرا خود را عرض و تهیه محلی فروشگاه های مواد غذایی, سه دوقلوها بود و ثابت در منطقه خلیج بازارهای کشاورزان در سال های اولیه آن با توجه به وب سایت خود را. گوتلیب اشاره کرد که سه دوقلوها شروع به توزیع آن بستنی در سراسر کشور پس از تمام مواد غذایی کشف آن در برکلی کشاورزان' بازار است.

وقتی پرسیده شد که در مورد خاطرات مورد علاقه خود را در حال اجرا سه, دوقلو, Gottlieb به یاد می آورد فروش بستنی پشت وانت خود را در مدت کوتاهی پس از شروع کسب و کار است. حتی پس از 15 سال او به خاطر دقیق مقدار بستنی کسب و کار به فروش می رسد در آن روز.

"با تشکر برای جامعه ما در نهایت قادر به خدمت ده ها میلیون نفر از آلی و واقعا خوشمزه شادی" گوتلیب گفت.

علاوه بر این از طریق آن بستنی هکتار زمین برای حفاظت از محیط زیست ابتکار عمل است که راه اندازی شده در سال 2011 Gottlieb گفت: سه دوقلوها بودجه خرید 12000 هکتار برای بازسازی زیستگاه و حفاظت.

با توجه به سه, دوقلو, وب سایت, با خرید هر یک پاینت بود که بستنی به صورت هکتار لوگو سه دوقلوها اهدا معادل 6 هکتار به جهانی حفاظت از حیات وحش Austin-غیر انتفاعی بر اساس ایجاد کرده است که بیش از 30 مناطق حفاظت شده در 17 کشور جهان است.

"چنین به ظاهر ناچیز انتخاب در مورد آنچه بستنی خرید اضافه شده تا تاثیر عمیقی," گوتلیب گفت. "من واقعا خدا را شکر برای این جامعه ای که ما خریداری بستنی برای 15 سال است."

تماس با زو چن و لی در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن