آمریکایی خجالت: زک Efron را به یادگیری در Netflix بکشد 'زمین'

درجه: 3.5/5 زک Efron رشد کرده است. از او پسرانه احساس وحشت و نگرانی را در "دبیرستان موزیکال" را به نوجوان خود

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

درجه: 3.5/5

زک Efron رشد کرده است. از او پسرانه احساس وحشت و نگرانی را در "دبیرستان موزیکال" را به نوجوان خود بت جذابیت در "اسپری مو" را به خود اطمینان خرد شکل در "خش" Efron فیزیکی تحولات اجرا به موازات بلوغ از طرفداران خود را. و در سال 2020 به 32 ساله بازیگر پذیرای یک نگاه جدید کامل با ناهموار و ریش خاکستری شبیه به لئوناردو دی کاپریو در "The Revenant." شباهت بین Efron و دی کاپریو نه توقف در زبر ریش. فقط به عنوان DiCaprio است با استفاده از نفوذ خود به منظور بالا بردن آگاهی در مورد تغییر آب و هوا Efron خود را طول می کشد به ضرب گلوله در بررسی آب و هوا-آگاهانه سیاست های مرسوم آشپزی و شیوه زندگی پایدار با سفر در سراسر جهان در Netflix بکشد سری جدید "زیر زمین با زک Efron."

آمیخته شدن این میراث از دیوید مستند و Anthony Bourdain, Efron ایجاد یک نمایش کاملا متفاوت از پیشینیان خود و به وضوح آگاه از تصویر خود را دارد. Efron میزبان "به زمین" در کنار دارین Olien یک کارشناس در سلامتی و نویسنده "سوپرلایف: 5 روش ساده رفع خواهد کرد که شما را سالم و مناسب و تا ابد بسیار جذاب است." به عنوان آنها سفر بین محل Efron و Olien کنایه و اذیت کردن هر یک از دیگر, خود, اهل تفریح و بازی دوستانه تفاهم ساخت "زیر زمین" سرگرم کننده است. در حالی که نشان می دهد به نظر می رسد پوچ — سابق heartthrob سفر جهان به بحث محیط زیست — "زمین" را حس می کند به دلیل آن را بر دوش دعا و یا از خط خارج توسط بیهودگی. نشان می دهد می یابد لنگر خود را در میزبان' به صورت جدی کنجکاوی برای یادگیری در مورد این سیاره است.

است که می گویند نشان می دهد نیست کمی مسخره است. "به زمین" reeks bro فرهنگ به عنوان اگر Efron و Olien باید, برای اولین بار پا خارج خیالی برادری و به محیط زیست فعالیت. در حالی که مصاحبه, فرانسوی, متخصص پوشیدن تیز کت و شلوار Efron ورزشی پیراهن هاوایی. در جای دیگر صادقانه هیبت در ایسلند چشم انداز طبیعی است فقط کمی رقیق زمانی که Efron ملاحظه اظهارات "Trippy."

هنوز هم وجود دارد چیزی سرگرم کننده و عاطفی مورد Efron bro-ish مهر تایید به عنوان او به تماشای توربین های بخار و یا می خورد از محلی پایدار منابع کسب و کار. در طول نمایش Efron تجزیه علمی پدیده با تصاویری و صدای اور برای توضیح آنچه بینندگان ممکن است فراموش کرده اند که از دبیرستان علوم کلاس.

"به زمین" تلاش برای آموزش در سطح جهان آگاه دیدگاه اما جاه طلبی گاهی اوقات misfires. برخی از قسمت های رقیق کارشناسان بینش به جای ضبط Efron و Olien را شگفت زده واکنش و یا ارائه برخی از شوخی که می افتد ، دیگر لحظات تلو تلو خوردن از یک امتیاز نقطه کور و به طور کامل از دست علامت. قسمت دوم آغاز می شود با افران Olien و بی مهمان Anna Kendrick نشستن در یک رستوران فرانسوی فانتزی در غرب هالیوود. آنها پیوست توسط مارتین Riese یک "آب sommelier" (شما بخوانید که حق) که آنها را نشان می دهد آب های مختلف با سطوح مختلف از محتوای مواد معدنی به عنوان او debunks فواید آب تصفیه شده.

تماشای ازدحام ممتاز سفید نفر در آزمون های مختلف آب تمیز برای "سرگرم کننده" احساس می کند در تن-ناشنوا به ویژه از امریکا ناتوانی در ارائه آب آشامیدنی شده است در درجه اول نهفته فقیر جوامع از رنگ. به همین ترتیب, این قسمت در مورد کاستاریکا احساس تلویزیونی گردشگری به عنوان Efron و Olien به طور کلی صحبت می کنند به سفید هیپی به جای بومی کاستاریکا Ricans.

نشان می دهد هدایت به سمت یک آمریکایی مخاطبان اغلب در کنار طرح های دیگر کشورها به کسانی که فاقد یا غایب در ایالات متحده است. "به زمین" ارائه می دهد خوش و آموزنده توضیحات در مورد دوستدار محیط زیست زیرساخت برای بیرون راندن آمریکا ناامیدی در مورد سیاره سرنوشت. این یک برنامه برای نسل بزرگ شده با Efron — نسل وارث یک سیاره در حال مرگ.

وجود دارد معتبر خط از سوال اینجا: آنچه واجد شرایط Zac Efron میزبان یک سفر نشان می دهد در مورد پایداری? به همین دلیل است که تغییر آب و هوا نزدیک تر زمانی که Zac Efron, مذاکرات در مورد آن ؟

اما در نهایت چه کسی مراقبت کنید ؟ بله استراتژیک به بازیگران یک ستاره است که شهرت ناشی از برنده شدن خود بینندگان قلب و بله Efron یک ابزار موثر برای اجبار. در پایان روز نشان می دهد الهام بخش مردم را به مراقبت در مورد مسئله ای است که اگر رها شود, تهدید به باز کردن پارچه از زندگی به عنوان ما آن را می دانم. آن را فراهم می های آموزشی و سرگرم کننده سفر همراه است که بینندگان در مورد یادگیری شیوه های پایدار با Efron و Olien. فرسایش بیش Efron مدارک مبهم مرکزی پیام "به زمین" — هر کسی می تواند و همه باید تلاش برای کمک به این سیاره است.

تماس با مایا تامپسون در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن