استخدام سالانه برای گروه های مشورتی شهر سانتا باربارا

سانتا باربارا، کالیفرنیا - 08-17-2020 شهر سانتا باربارا به دنبال افراد برای خدمت در گروه های مختلف مشاوره شهر

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

سانتا باربارا، کالیفرنیا - 08-17-2020

شهر سانتا باربارا به دنبال افراد برای خدمت در گروه های مختلف مشاوره شهر است. در حال حاضر، شهر دارای ۳۲ گروه مشورتی است و اعضای این گروه ها نقش مهمی در شکل دادن به جامعه ما ایفا می کنند.  شهر یک کارفرمای فرصت برابر است و شیوه هایی را اتخاذ می کند که ارزش دارد و شامل تنوع در تمام سطوح سازمان به عنوان یک گام ضروری برای توسعه استراتژی هایی است که نیازهای یک جامعه متنوع را برطرف می کند.  اگر فردی هستید که علاقه مند به ایجاد تفاوت در جامعه خود هستید، ایده های کمک کننده، و بخشی از تیم شهر هستید، به شدت تشویق می کنید که درخواست کنید.

در حال حاضر، این شهر ۷۹ جا در گروه های مشورتی شهر دارد.  اگر شما علاقه مند به خدمت در یکی از گروه های مشورتی شهرستان، لطفا با دفتر دفتر شهرستان در (805) 564-5309 تماس بگیرید.  اطلاعات اضافی، از جمله فهرستی از جاهای خالي موجود و درخواست روي خط، ممکن است از طريق وب سايت شهر در آدرس: www.SantaBarbaraCa.gov (صفحه هيئت ها و کميسيون ها) به دست بيايد.  مهلت ارسال درخواست های مربوط به استخدام سالانه جمعه ۹ اکتبر ۲۰۲۰ ساعت ۵ بعد از ظهر است.

شورای شهر مصاحبه متقاضیان استخدام را در روز سه شنبه ۲۷ اکتبر ۲۰۲۰ ساعت ۴ بعد از ظهر (زمان تخمینی)، سه شنبه ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۴ بعد از ظهر (زمان تخمینی)، و در روز سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۶ بعد از ظهر انجام خواهد داد.  همه متقاضیان باید در یکی از تاریخ های مصاحبه حضور داشته باشد تا واجد شرایط برای انتصاب به یک گروه مشورتی شهر.  سانتا باربارا جوانان شورای (SBYC) متقاضیان نیز لازم است برای حضور در مصاحبه قبل از SBYC.  اطلاعات مربوط به زمانی که SBYC مصاحبه های خود را انجام خواهد داد در صفحه وب هیئت ها و کمیسیون ها در دسترس در www.SantaBarbaraCA.gov. شورای شهر را به گروه های مشورتی شهرستان در تاریخ سه شنبه، 8 دسامبر 2020.

تماس با ما: دفتر دفتر دفتر شهر سانتا باربارا

تلفن: (805) 564-5309

ایمیل: Clerk@SantaBarbaraCA.gov

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن