در حال سپر چهره قابل قبول جایگزین برای ماسک? Pa. CDC به مشاوره متضاد

ماریون کالاهان mcallahan@couriertimes.comمنتشر شده 1:59 PM EDT Jul 24, 2020جی Howard ناخالص هیچ مشکلی مطابق با

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

جی Howard ناخالص هیچ مشکلی مطابق با پنسیلوانیا صورت-پوشش سفارش. اما او نمی خواهد به پوشیدن ماسک.

مبتلا به آسم و آلرژی فصلی ناخالص تبدیل به یک فن بزرگ از چهره های پلاستیکی سپر.

هنوز هم گاهی اوقات هنگامی که او را به داخل فروشگاه و کارکنان اصرار دارند که او با پوشیدن ماسک.

"بسیاری از مردم نمی خواهد بیش از صلیب" گفت ناخالص که استقبال راهنمایی از پنسیلوانیا وزارت بهداشت است که در نظر چهره سپر یک جایگزین قابل قبول برای ماسک و دیگر پوشانده اند. "آنها هنوز هم ترس که آنها را لگد از یک فروشگاه است."

کارشناسان در حال تقسیم در اثر سپر چهره به عنوان یک تعویض گزینه است.

پنسیلوانیا وزارت بهداشت حکومت است که آنها را می توان به جای استفاده از ماسک است. دولت "جهانی پوشش صورت سفارش" فراهم می کند گزینه های که "شامل یک پلاستیک محافظ صورت را پوشش می دهد که بینی و دهان است."

در عین حال مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از راهنمایی نمی توصیه به استفاده از سپر چهره به عنوان یک جایگزین برای پارچه پوشش صورت با استناد به فقدان پژوهش. "معلوم نیست اگر سپر چهره ارائه هر گونه سود به عنوان منبع کنترل برای محافظت از دیگران از اسپری تنفسی ذرات" آژانس راهنمایی متحده است.

اگر چهره سپر استفاده می شود بدون ماسک CDC توصیه می کند کاربران باید یک سپر است که میپیچد در اطراف دو طرف از پوشنده و گسترش زیر چانه.

با وجود متضاد مشاوره به عنوان پوشش صورت تبدیل شدن به بیشتر ریشه دوانده در زندگی روزانه سپر چهره — که از کاربران می گویند در ارائه راحتی بیشتر و سهولت در برقراری ارتباط — در حال رشد در محبوبیت است.

دیلستون صاحب کسب و کار مایک ساله, کون گشاد, نمی داند که چرا.

خدمت در خانه فاج در 90-به علاوه درجه حرارت در نیو بریتین کشاورزان در بازار چهارشنبه, او گفت:, "آنها راحت تر تنفس و مردم می توانید ببینید صورت خود را بهترین است که برای ارتباطات است."

"من را دیده اند کارکنان در Wegmans و Costco پوشیدن چهره سپر" گفت: Galanti که فقط خواسته شده که در یک فروشگاه به پوشیدن ماسک در علاوه بر این به صورت خود را سپر.

در حالی که برخی از مشتریان شکایت کرده اند از سپر استفاده می شود به جای پارچه, ماسک, کوتاه, اروبیک معتقد است آموزش و پرورش در سپر منجر به پذیرش آنها.

این مورد به سوئیچ به صورت سپر کردم یک افزایش بزرگ به تازگی هنگامی که دیگران مقامات شهرستان اعلام کرد برنامه ای برای استفاده از فدرال مراقبت در قانون بودجه برای خرید 200,000 صورت سپر برای دانش آموزان و معلمان مدارس دولتی و خصوصی.

منطق آنها این است که بر اساس علم ایمنی و رفتار اجتماعی گفت: Bucks County, وزارت بهداشت, مدیر دکتر دیوید Damsker که معتقد است که دانش آموزانی که نیاز به پوشیدن پوشش صورت خواهد بود به احتمال زیاد به نگه داشتن یک سپر برای چند ساعت از ماسک های پارچه ای.

"ما تلاش به آمده تا با یک گزینه است که اجازه می دهد بچه ها به چیزی در چهره خود را که آنها نمی خواهد به طور مداوم با بازی و لمس" Damsker گفت. "این احساس کولر و آن را آسان برای پاکسازی ... ما می خواهیم مردم را به استفاده از آنها و یک ماسک که استفاده نمی شود و یا نه استفاده می شود به درستی نمی کند."

Damsker گفت: از دیگر مزایای این صورت سپر شامل ارائه حفاظت از چشم و کاربران را قادر به صحبت می کنند و شنیدن واضح تر و نفس بیشتر به راحتی.

"اگر شما سرفه یا صحبت کردن را متوقف می کند قطرات گسترش," او گفت:, و اشاره کرد که بر خلاف پارچه ماسک "این بلوک قطرات از ورود به چشم خود را."

"با این گزینه شما لازم نیست که به فریاد زدن از طریق ماسک یا کشیدن ماسک را به یک مکالمه" Damsker اضافه شده است. "هر بار که شما با لمس یک ماسک به ویژه در خارج وجود دارد احتمال آلودگی. ما در حال تلاش برای ارائه یک مکانیزم برای بچه ها به پوشیدن چیزی که راحت است که باعث می شود آموزش و پرورش آسان تر برای معلمان و بچه ها."

علم چهره سپر

تحقیقات کمی انجام شده است در صورت سپر اما یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی محیط و حرفه ای در سال 2014 نشان داد که در صورت سپر می تواند بسیار موثر حفاظت از مطالعه استفاده کنندگان از 96 درصد از قرار گرفتن در معرض استنشاق یک "آنفلوانزا-لادن سرفه می کنند."

هر چند بیمارستان کودکان فیلادلفیا (CHOP) همچنین توصیه می کند, ماسک, بررسی سیاست برای پنسیلوانیا مدرسه reopenings گزارش می دهد که در صورت سپر را ارائه جزئی مانع به قطرات تنفسی و می تواند مفید در کلاس درس محیط های که در آن پوشش ممکن است تداخل با معلم راهنما "و یا هنگامی که در فاصله 6 پا نمی تواند به اندازه کافی به دست آورد در یک محیط کلاس درس."

دکتر Ravina کوللر یک بیماری عفونی, متخصص اپیدمیولوژی و سخنگوی انجمن عفونی آمریکا گفت: در صورت سپر محافظت از چشم خود را که یک نقطه ورود برای این ویروس علاوه بر بینی و دهان. سپر نیز نه محدود کردن تنفس و راحت تر از ماسک به ویژه در طول تابستان در حالی که همچنین جلوگیری از چهره لمس کردن.

"همه مهمتر در محیط مدرسه سپر اجازه می دهد تا عبارات صورت قابل مشاهده است که بسیار مهم است برای اوایل دوران کودکی توسعه," او گفت:.

اما کوللر افزود: او آگاه است از هر که مطالعات انجام شده تا به امروز است که نشان داده اند از مزایای چهره سپر در حاوی یک عطسه یا سرفه زمانی که فرسوده بدون علامت یا علامتی افراد آلوده.

"تا زمانی که ما این مطالعات در چندین بیمار بود من پیشنهاد می کنم اگر شما به پوشیدن یک چهره سپر به هم می پوشند که ماسک به عنوان ماسک بارها و بارها نشان داده شده است برای جلوگیری از SARS-CoV-2 انتقال," او گفت:.

هیچ وقت برای مطالعه

انتظار برای مطالعات که در مقایسه اثربخشی هر دو نوع از پوشش صورت عملی است Damsker گفت.

"وجود دارد در حال رفتن به زمان برای انجام در عمق اثر بخشی مطالعه صورت سپر در مقابل پارچه ماسک," او گفت:. "سپر چهره به وضوح مجاز تحت فرماندار سفارش. آن را یک جایگزین قابل قبول و ما می دانیم که در صورت سپر انجام یک کار خیلی خوب از مسدود کردن قطرات گسترش — یک جزء از این است."

پارچه ماسک صورت بلوک قطره گسترش بیش از حد. اما دانش آموزان کمتر به احتمال زیاد به نگه داشتن آنها را برای مدت های طولانی از زمان, او گفت:.

"اگر یک بچه را در حال رفتن به پوشیدن لباس (پارچه) ماسک تمام طول روز و یا اگر او در حال رفتن به آن را به جلو و پایین کردن بینی خود را هر بار که یک معلم می خواهد به صحبت کردن با او, آن را موثر" Damsker گفت. "اگر یک بچه چیزی را لمس و با COVID و لمس ماسک که ماسک در حال حاضر آلوده."

در نیو بریتین کشاورزان در بازار چهارشنبه پدر و مادر و معلم لری Kesilman بود صحبت کردن به دوستان در مورد شهرستان خرید از چهره سپر.

"به عنوان یک معلم و پدر و مادر من نگران هستم" او گفت:. "من فکر می کنم در صورت سپر خوب هستند — در علاوه بر این به پوشیدن (پارچه) است."

Damsker گفت: این شهرستان خریداری سپر به عنوان خدمات عمومی و دانش آموزان لازم نیست به آنها را می پوشند. "برخی از والدین ممکن است می خواهید بچه خود را به آن را می پوشند و خوب است اما ما در حال رفتن به آن را به طوری که هر بچه ای که می خواهد یکی یکی است."

"به طور کلی مردم نیاز به پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار برای آنها" او گفت:. "هر آنچه که ماسک شما با پوشیدن آن تنها کمک می کند تا اگر شما با پوشیدن آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن