آیا شما آماده برای اصلی ؟ دیدار با نامزدهای دموکرات در مبارزه برای سرنگون پری

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 7:09 PM EDT مه 27 سال 2020آن را فقط به چند ماه پیش است که در سال 2020 ان

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

آن را فقط به چند ماه پیش است که در سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری بود و داستان به طور مداوم مسلط سرفصل. اما به عنوان coronavirus به سرعت به شتاب, هشدار تقریبا در هر جنبه ای از زندگی عادی انتخابات تحت فشار قرار دادند به سوز کشور را بحران بهداشتی در زمان اولویت است.

پنسیلوانیا اولیه در اصل میله میله برای 28 آوریل به تعویق افتاد — نه بر خلاف کشورهای دیگر — 2 ژوئن دادن county انتخابات انعطاف پذیری بیشتری در تحکیم حوزه های رأی گیری در این سال است. با توجه به نگرانی بیش از coronavirus شهرستان ها از دست داده اند چندین حوزه های رأی گیری و نظرسنجی کارگران است.

دولت و سیاستگذاران آمده اند در زیر میکروسکوپ به عنوان میلیون ها نفر از آمریکایی ها دست و پنجه نرم کردن با واقعیت مانند مرور بیکاری یا تقاضا برای کسب و کار کوچک کمک های اولیه — برجسته در حال حاضر شاید بیش از همیشه قدرت دولت های محلی و مقامات منتخب. بنابراین اگر وجود دارد هر زمان به خارج و رای آن را در حال حاضر.

بیشتر: پست الکترونیکی-در رای گیری: بیش از یک میلیون اعمال

برای اولین بار در پنسیلوانیا همه رأی دهندگان ثبت نام شده قادر خواهد بود برای رای دادن از خانه به دلیل بیماری همه گیر. شما هنوز هم می توانید با رفتن به پای صندوق های رای در روز انتخابات, اما نه همه حوزه های رأی گیری باز خواهد شد. انتخابات مدیران هنوز در حال کار است که در آن حوزه های رأی گیری باز خواهد شد و که نمی خواهد.

اما همه گیر شده مبارزه تقریبا غیر ممکن است چند ماه گذشته است. نامزدها قادر به نگه داشتن سالن های شهر و یا بحث در مقابل ترکیبات درب-ضربه زدن ارائه شد نا امن رای دهندگان ممکن است احساس به خصوص آمادگی رفتن به پای صندوق های رای و ریخته گری و یا ایمیل خود را-در رای گیری این زمان در اطراف.

به همین دلیل York Daily Record است که در اینجا برای کمک به با این نگاه سریع در نامزدها رقابت به نمایندگی پنسیلوانیا 10 کنگره منطقه که شامل شهر نیویورک و از شمال نیویورک شهرستان, همه Dauphin County و بخشی از کامبرلند کانتی است و جمعیت 694,398, با توجه به U. s. اداره آمار.

که در حال اجرا ؟

نیویورک شهرستان شده است توسط یک جمهوری خواه از سال 1966 اما دو دموکرات ها امیدوارند که برای تغییر آمده است که در ماه نوامبر. دولت حسابرس کل یوجین DePasquale و هرشی-مطرح وکیل تام نوعی درخت خلنگ یا خاربن در حال رقابت برای نام خود را به حزب دموکرات بلیط.

وقت اسکات پری یک جنگ عراق کهنه در حال اجرا است unopposed در اصلی. او شده است در خانه در ایالات متحده از سال 2012 و صاحب محافظه کار ترین رکورد رای گیری در میان پنسیلوانیا 18-عضو U. s. House هیئت با توجه به محافظه کار آمریکا و اتحادیه اعتبار.

اما رقابت بین دو حزب دموکرات شدید است. DePasquale ممکن است به رسمیت شناختن نام اما نوعی درخت خلنگ یا خاربن است اجرای یک کمپین مشخص شده توسط تعداد زیادی از آگهی های تلویزیونی.

نوعی درخت خلنگ یا خاربن نیز در زمینه انتخابات شکایت علیه DePasquale متهم حسابرس کل نقض فدرال مالی مبارزات انتخاباتی ، شکایت مدعی است که DePasquale کمپینگ استفاده می شود پول از انتخابات قبلی اگر چه او ادعا می کند که او هیچ کار اشتباهی انجام داده.

یوجین DePasquale

سه سال پیش هواداران امیدوار بودند DePasquale خواهد اجرا در برابر Perry در آن 4th کنگره منطقه اما حسابرس کل متعهد شد به اتمام دومین دوره به عنوان دولت رسمی دیده بان.

بنابراین در حال حاضر به عنوان تصدی خود را به پایان می آید — و او است که قانون اساسی محروم از خدمت دوره سوم — زمان او گفت درست بود. و به عنوان کشور معاملات با عدم قطعیت ناشی از همه گیر DePasquale گفت: هیچ یک از دیگری بهتر است برای این کار مناسب.

"من می دانم که چگونه همه چیز کار می کنند — من می دانم که چگونه به مسئولیت رسیدگی به دولت نقصان," DePasquale گفت. "ما نیاز به مطمئن شوید که ما در حال آماده بهتر اگر هر چیزی شبیه به این اتفاق می افتد دوباره. ما نمی توانیم فقط تعطیل کشور به مدت دو ماه هر بار که چیزی شبیه به این اتفاق می افتد."

حسابرس کل برنامه به چالش مناظره با تمرکز بر مسائل مانند هزینه های بهداشت و درمان و بیمه و مسائل اقتصادی است که تاثیر منفی طبقه متوسط جامعه است.

"مردمی که در اینجا در خانه در حال گرفتن پاره پاره کردن مردم در واشنگتن — اقتصاد کار نمی کند برای همه" DePasquale گفت. "کنگره ساخته شده است و از آن بدتر با عبور از کاهش مالیات است که به نفع ثروتمندان در حالی که برای کمک به افراد طبقه متوسط و سالمندان ما."

DePasquale نیز گفت که در صورت انتخاب, او, اول منظور از کسب و کار خواهد بود برای معرفی یک لایحه به ایجاد بودجه به پایان دادن به پرونده تجاوز به عنف کیت در سراسر کشور. این چیزی است که او برای حمایت از تحقیقات خود را در سال 2016 نشان داد که دولت تا به حال یک تعداد از 3200 تست نشده تجاوز کیت قدمت 20 سال است.

جایی که او ایستاده در مسائل عمده:

  • بهداشت و درمان: DePasquale معتقد است که دسترسی به مراقبت های بهداشتی اساسی حقوق بشر است و می خواهد به گسترش قانون مراقبت مقرون به صرفه. به طور خاص او امیدوار است به پایین کردن از جیب هزینه های محافظت از افراد با شرایط از پیش موجود و کاهش هزینه داروهای تجویزی.
  • اقتصاد: او از تاکید بیشتر بر مشاغل در معاملات ماهر و دفاع از $15 حداقل دستمزد.
  • محیط زیست: DePasquale گفت که او می خواهد به تمرکز بر سرمایه گذاری در انرژی های جایگزین و پشتیبانی از اعتبار مالیاتی برای تشویق استفاده از انرژی خورشیدی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید وب سایت خود را در http://eugeneforcongress.com/.

تام نوعی درخت خلنگ یا خاربن

نوعی درخت خلنگ یا خاربن است یک وکیل و نویسنده از دری Township رقابت است و در اولین اجرا خود را به صورت انتخابی ،

"پس از سال 2016 انتخابات متوجه شدم که تا چه حد آهنگ تا کشور ما رفته بود و من دیدم آینده من واقعا تغییر یک شبه و آینده کشور تغییر در راه من نمی بینم آینده" نوعی درخت خلنگ یا خاربن گفت. "بنابراین من به حفر آنچه که ما نیاز به انجام به رفع آن و من فکر کردم خوب اگر ما ندارد و کسی که در انجام آنچه که ما به آنها نیاز به انجام این ممکن است زمان به این یک شات."

این تمرین وکیل متخصص در فن آوری و امنیت سایبر قانون و چاپ کتاب در قانون اساسی است.

او برای اولین بار علاقه مند به دنبال دولتی زمانی که او زندانی برای سناتور باب کیسی اما او اخیر الهام از کار خود را به عنوان یک کارمند قانون در آمریکا به دادگاه تجدید نظر.

28 سال است که در حال اجرا بر روی یک پیشرفته تر پلت فرم — یکی که در آن او است اولویت تغییر آب و هوا و حمایت از خانه دموکراتها سبز معامله جدید و یک جایی که او امیدوار است به ارائه نوع جدیدی از اقتصاد برای کار آمریکایی است.

"من نمی خواهم به فقط یک سیاستمدار — من می خواهم مردم به اعتماد من" نوعی درخت خلنگ یا خاربن گفت و اشاره کرد که او امیدوار است برای نگه داشتن سالن های شهر هر سه ماهه در صورت انتخاب شدن. "من می خواهم مردم را به احساس به عنوان اگر آنها یک حس مشارکت در روند سیاسی است."

جایی که او ایستاده در عمده مسائل ؟

  • بهداشت و درمان: نوعی درخت خلنگ یا خاربن گفت: او را در مخالفت با هر گونه تلاش برای عقب برای حمایت از افراد با شرایط موجود از قبل و می خواهد به اطمینان حاصل شود که کسب و کارهای کوچک و خانواده ها به ویژه در دسترسی به بهداشت و درمان مقرون به صرفه.
  • اقتصاد: نوعی درخت خلنگ یا خاربن همچنین می خواهد به حداقل دستمزد افزایش به $15. او معتقد است در اجرای کار آموزش و کارآموزی برنامه به خصوص برای کسانی که بدون مدرک دانشگاهی اما برای کسانی که به دنبال آموزش عالی او می خواهد به اولویت بندی بدهی آموزش و پرورش رایگان برای همه آمریکایی ها است.
  • محیط زیست: او از سبز معامله جدید و معتقد است پرداختن به بحران آب و هوا آغاز می شود با برش آلودگی کربن تقریبا در نیمی از سال 2030.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید وب سایت خود را در http://www.brierforcongress.com.

داستان زیر را ادامه می دهد تصویری.

باید اسکات پری نگران شود ؟

پری خواه از کارول شهرستان های امن خود گشتند کمتر از سه درصد در سال 2018 در یک مسابقه در برابر نامزد جورج اسکات.

آن را نزدیک ترین مسابقه پری شده بود بخشی از هنوز رتبهدهی نشده است. او برنده بزرگ در قبلی انتخابات به کنگره: 25 درصد در سال 2012; 49 امتیاز در سال 2014; و 32 امتیاز در سال 2016.

پس از یک پنسیلوانیا تصمیم دیوان عالی کشور به redraw دولت نقشه وجود دارد یک فرصت 10 کنگره منطقه خواهد تلنگر.

این منطقه تبدیل به یکی از پنسیلوانیا رقابتی ترین کنگره سرزمین و در روزهای منتهی به انتخابات, نظر سنجی حاکی از آن بود که یکی از ونرخ نژاد در دولت است. با 95 درصد از نیویورک شهرستان, حوزه, گزارش, Perry در زمان رای 56 درصد به 44 درصد بوده است.

آمده ماه نوامبر نژاد اعتقاد بر این است که دوباره به یکی از مهمترین بحث در دولت است.

اما حتی پس از پری گفت: مبارزه دورترین چیز از ذهن خود را در حال حاضر -- او در حال حاضر است که در مکالمه مداوم با موکلان هر روز, فیلدینگ تماس در مورد چک حفاظت از جبران خسارت بیکاری و یا وام SBA.

"در حال حاضر ما در اولویت است و برای مقابله با این بیماری همه گیر و اثرات تعطیلی دولت ملی و پیامدهای آن — آن است که آیا از نظر بهداشت و درمان و یا یک نقطه نظر اقتصادی" پری گفت. "در حال حاضر ما بر روی آن متمرکز و من فکر می کنم من بهترین پسر برای کار در این نقطه یا من نمی خواهد در حال اجرا است."

همچنین از علاقه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب