به عنوان coronavirus حاشیه کارکنان خانه سالمندان نیاز به غیر پزشکی کارکنان برای کمک به پرستاران

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 7:05 PM EDT Jun 24, 2020در میان شیوع رمان coronavirus که آلوده 26 کارکنا

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

در میان شیوع رمان coronavirus که آلوده 26 کارکنان و 30 ساکنان کارکنان در سرو هیون خانه سالمندان در لبنان با قبلی آموزش پزشکی هستند که به طور موقت reassigned به مراقبت از بیمار نقش.

یک سخنگوی سرو پناهگاه شرکت مادر گفت: کارکنان که قبلا مسئول تعمیر و نگهداری ساختمان, رانندگی, اعتراض به قرار ملاقات و یا درمانی تفریح و سرگرمی در حال حاضر خواسته برای کمک به اقامت مراقبت.

مگ فررینگتن مدیر بازاریابی و ارتباطات برای سنگ مدیریت انبار گفت: آنها تا به حال به reallocate کارکنان به نقش ضروری برای مقابله با فشار ناشی از شیوع بیماری است. فررینگتن گفت: حدود 8 درصد از 357 نفر کارکنان قرنطینه و یا جدا شده با توجه به COVID-19.

گرفتن خلاق با مراقبت ارشد: "آنها که نیاز به تماس با خانواده'

لبنان زندان شهرستان: تمام زندانیان با coronavirus را بهبود

کارکنان که کار غیر پزشکی نقش خواسته شده را به 8 ساعت البته آنلاین پس از سه روز از آموزش قبل از مصرف در وظایف به عنوان یک "مهمان نوازی aide" که شامل تغذیه ساکنان, پاسخ به تماس با زنگ ها و کمک به یک در یک برای مراقبت از برخی از ساکنان.

فررینگتن گفت: مجددا اخذ کارکنان در حال ارائه آموزش بیشتر از مهمان نوازی دستیاران به طور معمول دریافت کنید.

یک سخنگوی وزارت بهداشت گفت: یک پتو چشم پوشی صادر شده توسط مراکز مدیکر و مدیکید خدمات اجازه می دهد تا مردم را به استخدام پرستاران به عنوان دستیاران پس از اتمام 8 ساعت دوره ارائه شده توسط انجمن بهداشت آمریکا و یا قابل مقایسه با برنامه.

دو نفر از کارکنان - هر دو که در نقش هایی که به طور معمول شامل نمی شود مراقبت از بیمار - گفت: لبنان اخبار روزانه به آنها داده می شود توجه کنید که اگر آنها موافق نیست به وظایف جدید آنها شغل خود را از دست. هر خواسته بود به نام از ترس از دست دادن شغل خود.

"من خواسته بودن من مجبور گفت:" یک کارمند. "من نه راحت انجام هر یک از این."

کارمند گفت: آنها با یک وکیل مشاوره, اما در حال حاضر آماده برای شروع یک جستجوی کار. دوم, کارکنان گفت: کارکنان خواست برای تصمیم گیری بلافاصله پس از مطلع شدن از این انتقال. زمانی که کارمند آماده نیست برای ارتکاب به وظایف کارکنان به فقط دو روز برای کارکنان برای تصمیم گیری است.

فررینگتن تایید reassignments اختیاری نیست. کارکنان خواهد شد به احتمال زیاد قادر به رزومه کاری خود را عادی نقش در آینده, او گفت:.

"دلیل ما در حال انجام همه این است برای کمک به ساکنان و برای حمایت از تیم پرستاری ...این بود یک هفته تست برای آنها بوده است در این ماه. آن را بسیار دشوار است برای حفظ این سطح از کنترل عفونت روش" فررینگتن گفت.

در یک نامه یک کارمند را دریافت اطلاع او از انتقال سدر, پناهگاه, مدیر اجرایی, Steven Zablocki گفت: آنها "تصمیم به از بین بردن تعدادی از مواضع و همچنین تمرکز تعداد قابل توجهی از کارکنان برای حمایت از ما بالينی تلاش است."

"در حالی که ما متوجه شما نیست و گواهی حرفه ای بهداشت و درمان ما پرستاری تیم شناسایی وظایف خاص است که شما می توانید مناسب با کمک به منظور کاهش فشارهای پرستاری تیم رو در این زمان" Zablocki نوشت.

این وظایف شامل ساخت تخت عبور منسوجات عبور یخ عبور سینی تمیز کردن تجهیزات, تغذیه, ساکنان, پاسخگویی تلفن, چیدن لباس, توزیع تنقلات/نوشیدنی و راه اندازی حمام, با توجه به نامه و فررینگتن.

در حالی که در این نامه همچنین شامل پانسمان ساکنان و پیرایش ناخن به عنوان مورد نیاز وظایف فررینگتن روشن برای کسانی که وظایف reassigned کارکنان خواسته شده را انجام دهد.

وظایف مشابه هستند به چه مهمان نوازی دستیاران در حال حاضر انجام در سرو پناهگاه فررینگتن گفت و به مقدار "مشغول کار" بر روی زمین است.

کارکنان نیز خواسته بودن به نشستن در یک در یک با بیمارانی که ممکن است نیاز به توجه. فررینگتن گفت: کسانی که نیاز به این مراقبت متفاوت است اما "به طور کلی با توجه به دلایل ایمنی از قبیل خطر سقوط به جای تشخیص زوال عقل یا آلزایمر است."

کارکنان نیز خواسته برای پاسخ به تماس زنگ که فررینگتن گفت: به طور معمول برای نیازهای جزئی در یک ماهر مراقبت. این reassigned کارکنان را نمی خواهد به تنهایی در طبقه فررینگتن روشن با RNs LPNs و مدیران خدمات پرستاری در این نزدیکی هست.

"ما نمی خواهد آن را انجام دهد اگر آن نبود بالینی مناسب" فررینگتن گفت.

بیشتر: سرو هیون خانه سالمندان مالک فایل برای ورشکستگی مدیون میلیون ها دلار

بیشتر: StoneRidge گزارش ده ها تن از coronavirus موارد در مرکز Towne تسهیلات در Myerstown

COVID-19 شیوع در سرو هیون

سرو پناهگاه یکی از چندین لبنان County مراقبت دراز مدت با امکانات گزارش COVID-19 شیوع است. در Myerstown, StoneRidge بازنشستگی زندگی جوامع باید دو امکانات با موارد: 65 ساکن موارد و 17 مقیم مرگ و میر در مرکز Towne تسهیلات و 19 مقیم موارد در صنوبر اجرای تاسیسات که در آن شده اند وجود دارد هیچ COVID-19 مربوط به مرگ و میر.

سرو پناهگاه گزارش شده در ژوئن 3 که یک کارمند آزمایش مثبت برای COVID-19 — مورد اول در ارتباط با تسهیلات که در حال حاضر اشغال شده توسط 260 ساکنان. این ظرفیت 324, فررینگتن گفت.

Coronavirus به روز رسانی: تست سفارش صادر شده برای خانه های پرستاری

مرتبط: دو خانه سالمندان در شهرستان نیویورک گزارش نزدیک به 100 مثبت coronavirus موارد در یک هفته

پنج روز بعد آنها گزارش دو ساکنان در همان طبقه آزمایش مثبت برای COVID-19. ژوئن 14, 30 ساکنان تا به حال آزمایش مثبت با هشت بیشتر موارد مشکوک. اما یکی از ساکنان با یک مثبت یا مشکوک می شد در همان واحد با توجه به سرو پناهگاه. برخی از ساکنان آلوده بدون علامت بودند.

روز یکشنبه سرو پناهگاه گزارش آنها تا به حال هیچ مورد جدید از COVID-19 در 10 روز اما که چهار نفر بودند به عنوان یک نتیجه از ویروس.

در مجموع 26 کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19. فررینگتن گفت: آنها با انجام گسترده تست از ساکنان و کارکنان و در ادامه به نظارت بر وضعیت.

سرو پناهگاه بسته یک طبقه فررینگتن گفت و آن را در دسترس به عنوان یک ایزولاسیون کف آن باید در آینده مورد نیاز. آنها همچنین باید یک قرنطینه بال که در آن بیماران گرفته شده برای 14 روز پس از بازگشت به تسهیلات از بیمارستان است.

"ما اجازه نمی گارد ما را برای یک دقیقه به دلیل این هنوز تمام نشده و ما در روشن نیست" فررینگتن گفت.

نورا صدفی را می توان در 717-454-7817 یا nshelly@ldnews.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن