خرس اضافه دوم گراد انتقال این offseason با Makale مباشر

استنی بروک گارد نقطه Makale مباشر اعلام کرده است که او را به عنوان یک فارغ التحصیل انتقال فصل آینده برای کال م

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

استنی بروک گارد نقطه Makale مباشر اعلام کرده است که او را به عنوان یک فارغ التحصیل انتقال فصل آینده برای کال مردان تیم بسکتبال. 6'1 گارد رهبری Seawolves در دقیقه و کمک در فصل گذشته در حالی که به طور متوسط 15.6 امتیاز در هر بازی.

نقطه از تنسی مباشر, بازی های برگزار شده به مدت دو سال در چاتانوگا و شروع هر بازی او دانشجوی سال دوم فصل در حالی که به طور متوسط 10.2 امتیاز. او پس از انتقال به استونی بروک و redshirted سال سوم خود را, اما بلافاصله واجد شرایط برای بازی با خرس پیوستن به همکار گراد انتقال گارد, رایان Betley از پن.

مباشر اضافه می کند بسیار مورد نیاز محیط تیراندازی به کال تیم و در حالی که او فقط شات 36.5% از میدان او فصل گذشته عالی بود سه نقطه تیرانداز و آمار آنها را در 36% کلیپ 289 تلاش است. افزایش دانشجوی سال دوم Joel قهوه ای مباشر خواهد بود و نکته دوم گارد برای خرس پس از Jarred Hyder, یک نگهبان که منتقل شده به کال او پس از سال اول در فرزنو امور خارجه است واجد شرایط برای بازی در فصل آینده.

پس از ژاکوبی گوردون و Juhwan هریس-Dyson اعلام کردند که انتقال از این تیم در اوایل این فصل کال مورد نیاز بازیکنان به دور از تیم ملی خود و به نظر می رسد آنها در بر داشت یک گروه با تجربه و انتقال به پر کردن این برنامه نیاز دارد. با فارغ التحصیلی از جانباز گارد پاریس Austin مباشر و Betley می تواند کمک به برخی از فشار مت بردلی و ایجاد مقدار زیادی از فرصت عکسبرداری در این فصل است.

Trilok ردی را پوشش می دهد بسکتبال مردان. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن