اطلس لیگ بیس بال فصل لغو نیویورک انقلاب به دنبال دیگر ballpark را با استفاده از

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 12:44 PM EDT Jun 19, 2020وجود خواهد داشت هیچ نیویورک انقلاب نجومی در سا

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

وجود خواهد داشت هیچ نیویورک انقلاب نجومی در سال 2020 است.

اطلس لیگ حرفه ای بیس بال امروز اعلام کرد که در سال 2020 قهرمانی فصل برگزار خواهد شد با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. نه همه از هشت تیم لیگ اعضای "به دست آورده تصویب لازم از سازمان های دولتی و مقامات بهداشتی برای باز کردن خود ballparks به ظرفیت سطح کافی برای مشارکت" با توجه به آزادی مطبوعات از لیگ و نیویورک انقلاب است.

برخی از این لیگ تیم ها — بالا نقطه راک لانگ آیلند اردک و جنوب مریلند خرچنگ آبی — در حال کار با دیگر بیس بال حرفه ای سازمان در 70 بازی فصل است که اجرا خواهد شد از ماه جولای تا سپتامبر است.

"اطلس لیگ برتر و لیگ های دیگر در موقعیت مشابه" گفت: اطلس لیگ جمهور ریک سفید در بیانیه ای گفت. "وجود دارد تیم های متعدد در هر لیگ در مراحل مختلف از بازگشایی; از این رو برخی که قادر به شروع بازی و در برخی از که.

بیشتر: نیویورک انقلاب به سالمندان یک شانس برای بازی در PeoplesBank پارک

بیشتر: نیویورک انقلاب میزبان درایو-از طریق خدمات در ازای 2020 خانه, درب بازکن, در PeoplesBank پارک

در حالی که انقلاب های ذکر شده در این طرح این امکان وجود دارد که برخی مربوط به بیس بال تیم برگزار خواهد شد در این تابستان.

انقلاب در حال کار با آن اطلس لیگ رقیب لنکستر Barnstormers در یک "جنگ رزها" سری و توسعه جامعه ابتکار عمل است که می تواند جای گاهی در تابستان امسال با توجه به بیانیه ای از انقلاب است.

"مدیران ارشد از هر باشگاه در حال حاضر شروع به بحث در مورد گزینه های به عنوان به خوبی به عنوان جدید تغییرات دیرینه 'جنگ' است که خوش آمدید جدید فعالیت ها و رویدادها در هر شهر با هر که صلیب-ترویج و میزبانی مشترک توسط دو باشگاه" باشگاه در بیانیه ای گفت.

انقلاب نیز به دنبال استفاده از PeoplesBank پارک برای دیگر رویدادهای اجتماعی در این تابستان.

کسانی که حوادث بالقوه شامل ناهار خوری در شب, فیلم, ویدیو های هیئت مدیره و دیگر احزاب خصوصی. در پایان ماه مه انقلاب اعلام آزمایشی طرح به میزبان های محلی دبیرستان ارشد بیس بال و سافتبال بازیکنان در invitationals در ورزشگاه مدتی در تابستان امسال با توجه به کاهش محدودیت های ورزشی است.

نیویورک انقلاب رئیس جمهور اریک Menzer در بیانیه ای گفت: این تیم به طور کامل در نظر دارد به بازی در یک فصل در سال 2021 در حالی که اذعان اقتصادی مبارزه همه گیر باعث شده برای این سازمان است.

"پذیرش واقعیت که نمی توانند با خیال راحت و از لحاظ اقتصادی بازی ما در فصل به طور منظم است دردناک و دلخراش – و ما از این اقدام از آنجا که روشن شده است که بازیکن ایمنی و ملاحظات اقتصادی را از آنچه ما به طور معمول انجام infeasible," Menzer در بیانیه ای گفت:. "ما هرگز نمی خواهند به انجام هر کاری که imperils سلامت ما طرفداران بازیکنان, و یا کارکنان."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب