Troye Sivan's EP 'In a Dream' ushers in futuristic synthpop era

درجه: 4.5 / 5.0 تروی سیوان با اولین آلبوم خود در سال ۲۰۱۵ Blue Neighbourhood محله آبی بر روی صخره نوجوانی دچا

توسط NEWSWORLDS در 4 شهریور 1399

درجه: 4.5 / 5.0

تروی سیوان با اولین آلبوم خود در سال ۲۰۱۵ Blue Neighbourhood محله آبی بر روی صخره نوجوانی دچار مشکل شد و با بلوم ۲۰۱۸ Bloomبه بزرگسالی شرجی غواصیکرد. امروز، او در میان تکه های قلب شکسته شنا می کند و در نفسانیت با آخرین EP خود، در یک رویا غرق می شود..

سیوان سرمایه In a Dreamگذاری بیشتر به قلمرو الکتروپاپ با در یک رویا، melding بازدید آتشین با synths احترام و کرم گوشلغزنده. او در شور شرم آور رخنه می کند و از طریق دلتنگی در درایوهای نیمه شب، در شهرهای مهتاب الک می کند. alloy In a Dream فوق العاده از هر دو عناصر نوستالژیک و اینده، در رویا برگ پشت effervescence Bloom عسل از شکوفه برای احشایی، منظره رویاهای تیره تر است.

تک آهنگ سرب EP "خودتان را به خانه" سیال معرفی این سوررئالیسم شوم، edgy. احاطه شده توسط پژواک سرد و شعارهای غیر قابل فهم، صدای شیرین و آرامی سیوان تقریبا خالی از سکنه به نظر می رسد. آهنگ پر سر و صدا طول می کشد در معنای جدید در طول همه گیر، خدمت به عنوان ارزیابی مجدد شخصی سیوان در مورد صداقت، جاه طلبی و زندگی در حال حاضر است.

در عین حال سیوان در مورد گذشته اش نیز تأمل می کند: در «راجر نوجوان!» او خلاقانه با خود جوان ترش گفتگو می کند. اشعار ، هر چند نسبتا ساده ، گرفتن دلتنگی مست کننده است که باعث می شود آهنگ عاقبت بالغ به پاپ خود را آمار "جوانان" است. باز کردن با یادداشت های صفحه کلید mellow که هموار به نبض الکترونیکی بالا می رود، آهنگ در بر می گیرد احساس مایل به از دست داده در جمعیت، از مایل به عمل آزادانه و بی پروا.

در حالی که EP در لحظات سبکی خالص و روح می درخشد، آن را نیز ویژگی های غم نرم، زمینه ای است. در پایان هر کر در "آسان"، سیوان التماس می کند، "به من بگویید ما آن را از طریق" و یا "لطفا، من را ترک نکنید، من را ترک کنید" -- imploring injunctions که taint بالاد با عزاداری. نبض پرفراز و نشیب آهنگ با هجوم های پشیمانی در تضاد است؛ همانطور که او به طور اتفاقی مقایسه یک رابطه شکسته به یک خانه در حال سوختن, سیوان توسعه شدت قانع کننده است که رله درد دل وزین. بسیاری از آهنگ های EP با این تناقضات هنری رونق دارند و سیوان از عناصر محتاطانه ای برای اضافه کردن بافت مؤثر به موسیقی اش استفاده می کند.

سیوان صداقت آرام آثار قبلی خود را برای جسارت غیرقابل انکار معامله می کند و «میخ» به عنوان ادغامی واقعاً عجیب و غریب و الکتریکی از سبک های موسیقایی اش سلطنت می کند. این آهنگ که شبیه به آهنگسازی های بی قید و بند شارلی ایکس سی ایکس است، یک رولر کوستر از شیفت های سرگیجه آور و شدید از پیانوی سبک به ضرب و شتم جارینگ است. این آهنگ شدت شدیدی را منبعث می کند و با میل خام می چکد، اما سیوان نیز هیجان عفونی خود را با ناامنی توری می کند: به امید جذاب و مطلوب بودن، سیوان آگاهانه خود را با «هونک» سحابی که با آن ملاقات می کند مقایسه می کند. در قلب در یک رویا، در زیر لایه های سینت وزوز و هارمونی ، نهفته استصمیمیت سلب شده است.

در یک رویا کاتارتیک تر از آثار قبلی سیوان به نظر می رسد که به شدت به داستان های درد دل تکیه می کند تا سرخوشی. سیوان کمتر بر بهبودی و بیشتر بر خودآگاهی، درک و پذیرش تمرکز می کند. interlude "می تواند گریه فقط فکر کردن در مورد شما" جریان placid از آگاهی است, mumble لجن از 52 ثانیه. در حالی که کلمات تحریف شده سیوان در زیر کوبه ای آرام محو می شود، او هر بخش از زندگی اش را به یک عاشق گذشته متصل می کند، اما به خط «نمی دانم چه کسی هستم، با یا بدون تو/ اما حدس می زنم «می خواهم بفهمم» با امیدی محو شده به پایان می رسد.

این امید در هم تنیده با آسیب پذیری قابل لمس همچنان به مسیر تیتولار و نهایی سیوان ادامه دارد. مظهر کمال پاپ راک، "در یک رویا" یک اعتراف پران انرژی و پرده است. سیوان با عجله از طریق اشعار تند و زننده به عنوان اگر برای جلوگیری از مواجه شدن با گرانش خود را، اما او در نهایت اذعان به درستی خود را در پل سلب شده آهنگ: "من به شما اجازه نمی دهد در دوباره/ این سخت ترین چیزی است که من تا کنون گفته ام." این احساسات ماهویت EP اوست: به جای تلاش برای حرکت درد گذشته، او در عوض تلاش می کند تا با آن کنار بیاید.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب