بالای یک نقطه اوج در مسابقه

من احساس می کنم در این وظیفه من به عنوان شهردار به آدرس فعلی ما ملی چشم انداز ، طی هفته گذشته ضبط دستگیری و م

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

من احساس می کنم در این وظیفه من به عنوان شهردار به آدرس فعلی ما ملی چشم انداز ،

طی هفته گذشته ضبط دستگیری و مرگ به ظاهر منفعل میانسال میانه مرد سیاه پوست با زور از یک مامور اجرای قانون و همسالان خود — تبدیل به یک نقطه اوج است که دارای سوخت جامد و جمعی از صدای خوبی به دست آورده صالح خشم.

در یک لحظه ما بهداشت عمومی در گفتگو گرفته شده از یک مکث برای مقابله با گفت و گو در مسابقه. قلب من لطمه می زند و برای شرایطی که در آن ما خودمان را پیدا کنید.

بسیاری از ما هرگز نمی توانیم فرض کنیم به دانستن آنچه در آن می خواهم به راه رفتن در کفش از امریکا — اعضای حاشیه رانده شده جامعه هستند و حق ترسیده و عصبانی با طیف وسیعی از احساسات است. به عنوان یک لاتینا, سهم من یک نگاه اجمالی از محرومیت معمولا تجربه شده توسط مردم از رنگ.

من بیان عمیق ترین تسلیت من به Floyd خانواده و همه آمریکایی های سیاه و سفید. هر یک از ما غمگین مرگ او در راه خود ما.

بیش از آخر هفته شهرستانها در سراسر کشور ما تبدیل شده اند flashpoints از ناآرامی های مدنی. ما دولت های محلی می ایستد در همبستگی با کسانی که انتخاب می کنید از قبل مقدر حق اعتراض مسالمت آمیز. به ترمیم زخم و خشم و در نهایت باید کانال را به درون گرایی و آموزش و پرورش و عمل به حق در اینجا در خانه.

من با شما موافقم به شدت با بیانیه منتشر شده توسط منطقه NAACP — به عنوان یک کشور ما باید جلوگیری از آنچه اتفاق افتاده است به جورج فلوید و شماری دیگر سیاه روح که از دست داده اند زندگی خود را در موقعیت هایی که غرق در یک سیستم سازمانی تعصب که فراگیر است. FBI مدیر کریستوفر Wray گفت این بهترین زمانی که او اشاره کرد که در رویدادهای پس از فلوید مرگ به وضوح نشان می دهد که چگونه به سرعت اعتماد عمومی را می توان از دست داد.

من این را تحسین سانتا باربارا رئیس پلیس لری Luhnow برای او شجاع رهبری به اطمینان حاصل شود همزمان با گفت و گو و عمل به آدرس نژاد در پلیس. من را دیده اند دست اول چگونه ما ماموران پلیس درگیر در مهربان پلیس. به صورت روزانه آنها را به کمک یک جامعه معتبر ارتباط است که جامد اعتماد عمومی را. آژانس فراهم می کند ویژگی های پیشرفته آموزشی در موضوعات مهم از جمله اصولی پلیس و ضمنی و تعصب. آنها در تعامل با جامعه محلی اعضا به شرکت در آن آموزش است.

من می خواهم برای تشکر از سانتا باربارا کتابخانه های عمومی برای کتابداران' کمک به ترویج موقع ادبی اندیشی در مسابقه و عدالت برای همه است. آن است که از طریق آن خود گفت و گو که ما کمك تغییر دیدگاه و یادگیری برای همدردی با مردم متفاوت از ما. کتابخانه سرپرستی یک لیست از بیش از 100 کتاب های موجود در تاریخ نژادپرستی و ضد نژادپرستانه و کار و چگونه به صحبت با فرزند خود در مورد مسابقه.

این لیست شامل نیویورک تایمز بهترین فروشنده چگونه به یک ضد نژادپرستانه توسط Ibram X. Kendi. این کتاب به صورت هدفمند مقابله با نقاط ما به سمت رهایی بخش راه های جدید تفکر درباره خودمان و هر یک از دیگر. هر کار ادبی را می توان از طریق سانتا باربارا وب سایت کتابخانه از طریق Overdrive فروشگاه های الکترونیکی.

گذشته از آن خیلی دیر است — از جوان به پیر به بپرسید: چگونه می توانم عمل شخصی? چگونه می توانم سوال من engrained اعتقاد به سیستم ؟ کسانی که بنیادی سوالات می تواند به درستی درگیر راه آموزش و پرورش رسمی.

به عنوان کسی که اختصاص داده شده او در کار زندگی به جوانان امروز من تماس بگیرید در منطقه ای مربیان به تایید ابتدایی از طریق مدرسه بالا قومی مطالعات برنامه درسی. مطالعات قومی ارائه پیچیده و راستگو در تاریخ کشور ما و افرادی که در آن جامعه است. ما دانش آموزان می توانند خود را افتخار هویت فرهنگی و تعامل در حل گرا راه به ملاحظه آدرس نژاد به عنوان یک موضوع مهم است.

ناعادلانه شرایطی اتفاق می افتد — و حتی حق در اینجا در سانتا باربارا. ما آن را مدیون به خودمان را به حساب فرد خود ما مجرمیت. ما باید همیشه برای رسیدن به یک استاندارد بالاتر از نژادی و حقوق صاحبان سهام.

این کلمات به معنای پایان — اما آغاز خوبی سزاوار dialogue برای پیشبرد عدالت اجتماعی در سانتا باربارا. ما آن را مدیون به آینده فردا برای شکستن چرخه امروز تعصب.

کتی Murillo است شهردار شهر سانتا باربارا.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب