برکلی پدر و مادر برای حمایت از فرستادن کودکان به مدرسه این سقوط

برکلی Unified School District یا BUSD پدر و مادر دوریس Schioberg است و با توجه به گرفتن کودکان از مدرسه برای س

توسط NEWSWORLDS در 10 مرداد 1399

برکلی Unified School District یا BUSD پدر و مادر دوریس Schioberg است و با توجه به گرفتن کودکان از مدرسه برای سال تحصیلی آینده به عنوان او تلاش می کرد در بهار گذشته با تعادل کامل خود را در زمان کار و مراقبت از کودک و متوجه شد که زوم یادگیری نیست او را ملاقات کودکان' نیاز دارد.

Schioberg است که نه تنها یکی است. اگر چه برکلی هیئت مدیره مدرسه به تازگی رای به ادامه آموزش از راه دور در سقوط یک جولای 8 بررسی نشان داد که 75 درصد از والدین ترجیح هیبرید مدل آموزش به یک است که به طور کامل آنلاین.

Schioberg نگرانی نیست خیلی علمی به آنها احساسی است. فرزندان او تلاش در زوم — او گفت: آن را خشک و آنها را به دیدن دوستان خود را تنها به صورت آنلاین و به ماندن هنوز هم برای مدت طولانی از زمان. همچنین وقت گیر برای Schioberg به راه اندازی این فن آوری است.

در آینده مدرسه در سال Schioberg گفت: او می خواهم BUSD به ارائه برخی از, هوای آزاد, آموزش و پرورش, گزینه, یا حداقل زوم حضور اختیاری و نه اجباری.

اگر هیچ کدام از اینها ممکن است Schioberg به احتمال زیاد فرزندان او از BUSD و خانه-مدرسه آنها احتمالا در یک گروه, او گفت:.

"برخی (خانواده) را ترک خواهد کرد چرا که آنها می ترسند از دانشگاهیان و آنها را به مدارس خصوصی. ما می توانیم جلوگیری از آنها را از انجام این کار" Schioberg گفت. "اما وجود دارد بسیاری از پدر و مادر مانند ما که می خواهید به ماندن با منطقه مدرسه اما ما احساس می کنیم رانده شده بود و ما مجبور کردن."

کار بر روی یک دیگر جدول زمانی COVID-19, هوای آزاد, یادگیری ابتکار پدر و مادر-رهبری گروه در BUSD کار با این منطقه برای کشف گزینه برای آموزش و پرورش است.

به عنوان اولین گام این طرح سازماندهی بازدیدکننده داشته است به گلستان مدرسه محلی در یک مدرسه خصوصی در حال حاضر خلبانی یک برنامه یادگیری برای BUSD ذینفعان از جمله اعضای هیئت مدیره مدرسه مدیران و نمایندگان انجمن اولیا و مربیان.

با توجه به جنی Mulholland-Beahrs co-رهبر ابتکار و مدیر کالیفرنیا, هوای آزاد, نامزدی ائتلاف این گروه پس از آن امید به شناسایی یک سایت برای یادگیری برنامه آزمایشی به احتمال زیاد با یک معلم و حدود 10 خانواده. این گروه همچنین کار با شارون Danks مدیر عامل شرکت سبز Schoolyards امریکا است.

یکی دیگر از برکلی پدر و مادر که می خواهد فرزندان خود را برای بازگشت به مدرسه است جفری Rieger, اما او می بیند وضعیت متفاوت از Schioberg.

"جامعه را از خطرات اطراف آن در همه زمان ها و COVID یکی خطر ابتلا به بسیاری از" Rieger گفت. "ما در حال انجام بیش از آسیب خوب با نگه داشتن مدارس به طور کامل بسته شده است."

Rieger گفت که او فکر می کند به طور کامل بسته شدن مدارس بالاتر از واقعیت خطر COVID-19 برای افرادی که در معرض خطر بالای عفونت, اما که هر کس را باید انتخاب های خود را. او افزود که این بیماری در حال گسترش است بدون توجه به آنچه تا دانش آموزان حداقل باید یادگیری است.

BUSD برگزار خواهد شد تاون هال نشست دوشنبه آینده به بحث در مورد آن آموزش از راه دور برنامه ریزی کنید.

تماس با کلارا Brownstein در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @clarabrownstein.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن