بتسی DeVos باعث کابوس برای DACA "خیال"

Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون ارائه شده از 14 میلیارد دلار در اقتصادی امداد ر

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون ارائه شده از 14 میلیارد دلار در اقتصادی امداد رسانی به دانشجویان در سراسر کشور اما با توجه به ایالات متحده آمریکا وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos مستند نشده دانش آموزان نمی بینم یک درصد.

DeVos نهایی تصمیم گیری از طریق حکومت اضطراری در ژوئن 11 که میله مستند نشده دانش آموزان از جمله IF و دانشجویان خارجی از دریافت هر نوع محرک اقتصادی از مراقبت عمل می کنند. با توجه به DeVos, "مراقبت عمل روشن می سازد که این مالیات دهندگان بودجه صندوق امداد باید هدفمند به شهروندان" اگر کنگره ساخته شده و هیچ گونه بیانیه ای.

این حکم مانع از 450.000 ثبت نشده دانش آموزان در نظام آموزش عالی از جمله تقریبا 2500 UC Santa Barbara و SBCC دانش آموزان است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


UCSB است مستند نشده خدمات دانشجویی (USS) که با این نسخهها کار به طور مستقیم با IF دانش آموزان ابراز حمایت از دانش آموزان در پاسخ به عدم قطعیت در اطراف این تصمیم است. "UC Santa Barbara ادامه خواهد داد به کار با دانشگاه و UC همکاران به ارائه پشتیبانی به UCSB ثبت نشده دانش آموزان بدون در نظر گرفتن نتیجه IF حکم" یو اس اس وب سایت اظهار داشت: در یک به روز رسانی. این حمایت شامل مالی, حقوقی و حمایت عاطفی و همچنین گنجاندن تلاش.

در ژوئن 11, مصاحبه, معاون ارشد رئیس جمهور در شورای آمریکایی در آموزش و پرورش تری Hartle گفت: وزارت آموزش و پرورش حاکم است ناشی از "سر خوراکی-عدم اطمینان در محیط های دانشگاهی" و ناشی از "پیچیده وقت است که کاملا مغایر با اورژانس کمک های مالی."

از 14 میلیارد دلار به آموزش عالی در مراقبت قانون تصویب شده توسط کنگره در مارس 27, رفت و به کالج ها و دانشگاه ها که مورد نیاز بود را به نیمی از پول را به دانش آموزان به عنوان اورژانس اعطای کمک و نصف دیگر می تواند توزیع شده در خود را انتخاب کنند. تحت مراقبت عمل زبان کمک به "پوشش هر گونه هزینه های مرتبط با تغییرات قابل توجهی به تحویل آموزش با توجه به کوروناویروس."

DeVos محدودیت اظهار داشت: دانش آموزان باید واجد شرایط برای کمک های مالی دانشجویی فدرال تحت عنوان چهارم به منظور واجد شرایط برای مراقبت در عمل بودجه. او تصمیم موقت نهایی حکومت با رسمی حکومت نهایی هنوز منتشر شود در دفتر ثبت فدرال پس از آن ممکن است تاریخ و زمان آخرین کلمه در مورد این موضوع.

کالیفرنیا کالج ها در زمینه کت و شلوار ماه گذشته علیه وزیر DeVos برای آنچه آنها می گویند که او را "خودسرانه و محرومیت از صدها نفر از هزاران نفر از کالیفرنیا جامعه دانشجویان از دسترسی به مراقبت در عمل کمک های اضطراری." ایالات متحده منطقه ایوان قاضی گونزالز راجرز ریاست مجازی شنیدن این هفته لعنتی DeVos و سازمان حفاظت محیط زیست برای "قرار دادن موانع" در راه سریع توزیع بودجه.

با توجه به سیاسییک تصمیم می تواند به عنوان اوایل هفته آینده.

علاوه بر این, کالیفرنیا, کالج ثبت یک دستور است که به یک تصمیم در ژوئن 17 حاکی از این است که بودجه از مستند نشده دانش آموزان را نمی توان مستثنی از بودجه ارائه شده توسط مراقبت عمل می کنند.

"نه تنها undocumented دانش آموزان فوق العاده و دارایی گفت: لوز ریس-مارتین مدیر اجرایی امور عمومی و ارتباطات در SBCC "بسیاری از آنها جانبازان و پدر و مادر و این بسیار مهم است که بودجه در دسترس ساخته شده به آنها است."

در ماه مه SBCC بنیاد اعلام کرد اضطراری گرانت که برنامه های ارائه شده به طور متوسط از $800 به دانش آموزانی که ملاقات ضوابط اعلام شده توسط وزارت آموزش و پرورش. این هفته SBCC اعلام کرده است دور دوم مدرسه اضطراری برنامه اعطا خواهد شد که در حال حاضر باز به همه دانش آموزان از جمله مستند نشده و DACA دانش آموزان است.

"SBCC بسیار خوش شانس" ریس-مارتین گفت. "هیچ جامعه کالج, قرار است با یک پایه است که می تواند کمک به سرعت."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب