بایدن در مورد مذاکرات مغلوب ساختن پیشی جستن 'دوقلو میراث' به عنوان حامیان داد 'Black Lives Matter' خارج

آب نبات Woodall و کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 6:52 PM EDT Jun 25, 2020در لنکستر حیاط که در آن جو بایدن

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

در لنکستر حیاط که در آن جو بایدن در دیدار با خانواده های کسانی که می گویند آنها بهره مند از قانون مراقبت مقرون به صرفه با صدای بلند مخالفت با شعارهای شنیده میشد در فاصله.

"چهار سال دیگر" و "ایالات متحده آمریکا" بودند که فریاد زد: توسط حامیان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. با صدای تلفن از حامیان Black Lives Matter جنبش: "بدون عدالت بدون صلح هیچ نژادپرستانه پلیس."

این گروه خارج شد و کمتر از 100 متری از presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد. آنها خارج از دید, اما پیام خود را شنیده بود.

بایدن که در southcentral پنسیلوانیا شنبه به صحبت کردن با Lancaster County خانواده در مورد بهداشت و درمان نیست بحث در مورد آنچه که در خارج است. او با تمرکز بر مراقبت های بهداشتی سیاست و وقت او را در حال اجرا در برابر در ماه نوامبر.

معاون سابق رئیس جمهور گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن "دوقلو میراث" هستند "عدم محافظت از مردم آمریکا از coronavirus" و "بی عاطفه جنگهای صلیبی" برای لغو قانون مراقبت مقرون به صرفه.

"رئیس جمهور می خواهد ما را به این باور وجود دارد یک انتخاب بین اقتصاد و بهداشت عمومی. شگفت آور, او هنوز هم نیست درک اساسی ترین واقعیت از این بحران است. برای رفع اقتصاد ما باید برای به دست آوردن کنترل بیش از این ویروس می شود."

بایدن در دیدار با سه پنسیلوانیا خانواده:

  • استیسی Ritter یک لنکستر resident که 22 ساله دوقلو بودند مبتلا به سرطان در سن 4.
  • ویکتوریا Salerno یک چستر resident که 4 ساله پسر میتوکندری بیماری است.
  • امی Raslevich یک پیتسبورگ ساکن بود که مبتلا به سرطان پستان در سال 2017. او مادر دو فرزند و سام که هر یک به بیماری سلیاک است.

همه آنها توصیف حالات که در آن آنها را فراهم درمان آنها نیاز بدون رئیس جمهور باراک اوباما بهداشت و درمان تعمیرات اساسی در سال 2010.

"ما می تواند بسیار راحتی است که یک خانواده بود که ورشکسته" Raslevich گفت.

سالرنو گفت: او پسر کول نیاز به یک لوله مخصوص در قلب خود را برای زنده ماندن میتوکندری بیماری است. هزینه آن 80.000 دلار در هر ماه. قانون مراقبت مقرون به صرفه فعال خانواده اش به واجد شرایط برای مدیکید برای پرداخت هزینه های درمان صرفه جویی در زندگی. بدون آن خانواده بود به دنبال در ورشکستگی, او گفت:.

Ritter گفت که او نیز ورشکسته تا زمانی که قانون مراقبت مقرون به صرفه ساخته شده این امکان را به استفاده از مزایای پزشکی به پرداخت برای او دوقلوها' درمان سرطان.

"یکی از دلایل من رای برای شما و رئیس جمهور اوباما در سال 2007 بود که او می دانست آنچه در آن بود. مادر من سرطان درگذشت در 52 سال سن," او گفت:. "او قرار خواهید برای مراقبت از آنجا که او نمی تواند به استطاعت آن را. در زمان او رفت و آن را خیلی دیر شده بود. من می دانستم که پس از خواندن طرح پرزیدنت اوباما او را به خاطر مادر خود را."

بایدن خم به جلو به عنوان او گوش چهارم خود را در طول سفر به پنسیلوانیا در این ماه.

حیاط گفتگو آمد در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن مورد برای پایان دادن به اوباما-دوران بهداشت و درمان طرح قبل از دیوان عالی ایالات متحده.

"من فکر نمی کنم مردم واقعا به طور کامل درک کنند که وجود دارد 100 میلیون نفر با شرایط موجود از قبل می شود." "اگر رئیس جمهور برنده این مورد او را نگه می دارد گفت: او را پوشش می دهد از قبل موجود شرایط, اما او نمی نمیفهمد هر راه ممکن آن را به انجام این کار وجود ندارد و آنچه که ما انجام داده ایم."

Ritter گفت که او را درک نمی کنند چرا تهمت می خواستم به لغو قانون مراقبت مقرون به صرفه.

"من آن را دریافت نمی کند یا می شود." "واقعیت این است.. دلیل این همه نیمه فراموش می کند که چرا ما اجازه مردم می گویند پدر و مادر خود را طرح تا سن 26 بود که به دلیل بحران مالی است. یک نسل کامل از دست داده و دسترسی به مشاغل مناسب و دسترسی به بیمه. آن ساخته شده است یک تفاوت عظیم برای مردم است."

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ارائه یک عمل متقابل:

"ساکنان نیوکاسل فراموش نکرده اند که حق بیمه بهداشت و درمان سر به فلک کشید 120 درصد با توجه به Obamacare و در حال حاضر جو بایدن پشتیبانی از یک گزینه است که بسیاری استدلال می کنند خواهد هموار کردن راه برای یک دولت تصاحب مراقبت های بهداشتی است که ضربه میلیون ها نفر را بیمه خصوصی برنامه" مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین سخنگوی Melissa Reed گفت. "در همین حال رئیس جمهور تهمت است کاهش هزینه داروهای تجویزی و گسترش گزینه های مقرون به صرفه برای همه است. کنتراست نمی تواند روشن تر است."

بایدن همچنین در مورد بهداشت و درمان تجربه با پسر خود از, کمال, که در اثر سرطان مغز در مارس 2015.

"من استفاده می شود به نشستن وجود دارد و تعجب این است که حقیقت خدا – چه اتفاقی می افتاد اگر او تا به حال ساخته شده آن را برای تقریبا 17 ماه در درد واقعی, اگر گفتند رنج می برند در صلح در حال حاضر شما احترام خود را پوشش. من نمی دانم چه جهنم او انجام داده اند می شود."

شخصی قطعه می توانید از دست داد در بحث بهداشت و درمان, اما واقعا مسائل را به مردم گفت.

بایدن صحبت در مورد تقویت قانون مراقبت مقرون به صرفه و پس از عبور از یک گزینه برای گسترش پوشش.

"بسیاری از ما می تواند انجام دهد و من فکر می کنم حاضر به انجام آن است."

بایدن اذعان کرد او نگران بود که دیوان عالی کشور خواهد اعتصاب کردن قانون مراقبت مقرون به صرفه بود اما او خوش پیشنهادات خود را می تواند تبدیل به قانون اگر او انتخاب شود.

پیام خارج

Black Lives Matter معترضان برگزار زمین خود را در خیابان در مقابل لنکستر مرکز تفریح و سرگرمی به عنوان حدود ده افسر پلیس به انتظارنشسته بودند تا در مقابل ساختمان که در آن بایدن ملاقات با خانواده.

معترضان خواستار بایدن بیرون می آیند و صحبت می کنند به آنها به طور متناوب در شعار "نه عدالت بدون صلح است."

یک Lancaster County, زن و شوهر پوشیدن تهمت MAGA کلاه بحث چند از پل معترضان که از آنها خواست تا خود را توضیح دهد.

"چه هدف خود را به صورت ایستاده در مقابل یک مدرسه برای کودکان گفت: شما پشتیبانی تهمت?" یکی از آنها پرسیدم.

"او را به انجام کارهای خوب" رابرت رید لنکستر resident گفت.

"دیکسی دین پرچم برابر است با پرچم نازی" زن دیگری گفت.

نی نمی بینم ارتباط بین تهمت و نژادپرستی و دفاع از رئیس جمهور موفقیت با اشتغال و کاهش مالیات است.

"آنچه اتفاق افتاده است با (جورج) فلوید اشتباه است مرده, اشتباه" نی گفت: یک پل می گوید که تا به حال فکر می کردم که حضور پلیس در این شهرستان شد و تلاش برای حفاظت از سفید مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان. او گفت که او نمی دانست که بایدن در این شهرستان است.

قبل از آنها به سمت چپ برای خانه نی و همسر او را تکان داد چند دست.

پل اعتراض رفت. در یک نقطه آنها گذاشته شده روی زمین را با دست خود پشت سر خود را به موقعیت فلوید شده بود در زمانی که او درگذشت.

میخکوب کردن محکم کردن Rettew-صلیب زندگی جریان صحنه از حیاط فقط نیم بلوک از مرکز قیمت. او زندگی می کردند وجود دارد برای 20 سال است.

"من فکر می کنم این فوق العاده است ... آنها می تواند بیان احساسات خود را در راه آنها می خواهند به" او گفت:. "هر و همه زندگی مهم است. من فقط مطمئن خوشحالم که بایدن در اینجا است چرا که او به آنها گوش فرا دهید."

بیشتر: چرا جو بایدن در جمهوری دژ Lancaster County, Pa. صحبت کردن در مورد بهداشت و درمان?

بیشتر: واقعیت را بررسی کنید: جو بایدن می خواهد برای از بین بردن fracking جدید اجازه همه fracking

بیشتر: Coronavirus: بایدن تهمت دوباره تعریف Pa. سیاست در همه گیر

چرا لنکستر?

در حالی که بایدن در پنسیلوانیا تهمت بود در ویسکانسین. بسیاری از تضاد می تواند کشیده شده بین presumptive 2020 نامزد ریاست جمهوری اما بایدن و مغلوب ساختن پیشی جستن هر دو را انتخاب کرده اند تا خود را در شخص کمپین تلاش در ایالات متحده است که می تواند کمک به آنها را به نفع خود در ماه نوامبر.

"این میدان نبرد دولت وقت گفت:" تری مدونا یک ناظر انتخابات و تحلیلگر سیاسی در فرانکلین & مارشال, دانشگاه, در, Lancaster.

بایدن از دیدن مادری خود پنسیلوانیا بیش از آسان نزدیکی به خانه اش در ایالت دلاور مدونا گفت.

معاون سابق رئیس جمهور در ژوئن 2 سخنرانی در فیلادلفیا در ژوئن 11 با حضور در یک میزگرد در فیلادلفیا و در تاریخ 17 ژوئن در سخنرانی در داربی.

"او شده است در اینجا سه بار در ماه ژوئن. نشان می دهد که اهمیت پنسیلوانیا است. این یکی از کشورهای است که تعیین رئیس جمهور بعدی" مدونا گفت.

دیگر میدان نبرد متحده میشیگان و ویسکانسین و فلوریدا, با توجه به بسیاری از تحلیلگران سیاسی. آریزونا و کارولینای شمالی نیز در نظر گرفته میدان نبرد متحده در این سال بسیاری از تحلیلگران.

مغلوب ساختن پیشی جستن برنده پنسیلوانیا توسط 44,000 آرا در سال 2016 شد و اولین انتخابات ریاست جمهوری نامزد به نفع دولت پس از جورج دبلیو بوش در سال 1988.

زمانی که دموکرات نامزد ریاست جمهوری و سناتور هیلاری کلینتون از دست پنسیلوانیا در سال 2016 او برای انتقاد از تمرکز بیش از حد در فیلادلفیا و پیتسبورگ. او ساخته شده یک چند کمپین توقف در هریسبورگ اما کلینتون تا حد زیادی متمرکز در بسیار پر جمعیت bookends از دولت است.

"کلینتون را به خوبی به اندازه کافی در مترو فیلادلفیا و پیتسبورگ را به نفع خود اما او clobbered آنقدر در خارج بزرگ مناطق شهری که او به دقت از دست دولت به مغلوب ساختن پیشی جستن" گفت: Kyle Kondik مدیریت سردبیر Sabato را توپ کریستال در دانشگاه ویرجینیا مرکز سیاست است.

دموکرات ها به نظر می رسید که آموخته درس از گذشته با بایدن سفر به Lancaster County, مدونا گفت.

"لنکستر است که هنوز هم یک جمهوریخواه شهرستان برای مطمئن شود, اما به طور کلی دموکرات ها بهتر انجام داده اند وجود دارد و در southcentral پنسیلوانیا در سال های اخیر," او گفت:.

بایدن 6-نقطه سرب در پنسیلوانیا با توجه به RealClearPolitics متوسط از نظر سنجی.

"بایدن سرب رشد کرده در میدان نبرد متحده اما خود رهبری است و نه غیر قابل عبور" مدونا گفت.

هر چه تاخت و تاز بایدن می تواند در به طور سنتی قرمز استان ها مانند لنکستر کمک خواهد کرد که او در ماه نوامبر او گفت:.

"دموکرات امید به کاهش جمهوری خواه لبه" مدونا گفت.

یک ماه پیش بایدن را منجر شد 3 امتیاز جلوتر از مغلوب ساختن پیشی جستن در پنسیلوانیا است. مغلوب ساختن پیشی جستن از دست داده و جای پای به دلیل "واکنش خود را به پلیس اصلاحات و جورج فلوید پرونده قتل" مدونا گفت.

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن