بابی سیمپسون یک رهبر در نیویورک '69 قیام ارائه مشاوره به جوان BLM معترضان

نظربابی سیمپسون منتشر شده 4:34 PM EDT Jun 9, 2020کلمات بسیار مهم است — آنچه به شما می گویند که چگونه شما آن را

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

نظر

کلمات بسیار مهم است — آنچه به شما می گویند که چگونه شما آن را می گویند — آنها تاثیر زندگی مردم. من فکر طولانی و سخت در مورد آنچه می گویند و حتی اگر من می خواستم به می گویند هر چیزی در همه در مورد آنچه در جریان است در شهر ما و در سراسر این کشور در اطراف غم انگیز و تاسف قتل آقای جورج فلوید. من احساس می کنم نیاز به صحبت کردن به ما جوان و آینده رهبران در جامعه ما است که من با افتخار از — Jamiel الکساندر, Abdul Jamison, Jonathan آنها ناشی, خوزه لوپز, Louis ریورا برادر Shareef Hamed — فقط به نام چند.

این تظاهرات مسالمتآمیز و بله شورش به من از آنچه که ما از طریق رفت و در شهر نیویورک باعث 1968 و 1969 شورش. این آغاز برای بسیاری از همان دلایلی است که ما در حال حاضر اتفاق می افتد در سراسر این کشور است.

من عذر خواهی برای نقش من در طول شورش های پس از آن, و من معذرت خواهی نیست در حال حاضر. من دیده ام محلی و دولت و پلیس و گارد ملی گشت سیاه و سفید جامعه در طول شورش. من دیده ام که شهردار راه رفتن در خیابان با یک پلیس آلمانی چوپان سگ. باید چیزهایی بدست بهتر است ؟ بله, البته, آنها, با توجه به آنچه منظور شما به عنوان بهتر است. اما هنوز هم وجود دارد خیلی افتضاح را انجام دهد.

بیشتر: "جهان در حال تماشای': جمعیت جمع آوری در پن پارک به عنوان پل ادامه اعتراضات در نیویورک

من می گویم ما به رهبران جوان که من می دانم آسیب است که غارت و شورش می توانید به محله های ما و شهر ما. نگاه کردن به تلویزیون به برخی از آن ممکن است نگاه مانند سرگرم کننده و هیجان اما حرف من به عنوان یکی از کسانی که شرکت کردند و زندگی می کردند از طریق آن نه.

زندگی از دست خواهد رفت اموال نابود خواهد شد و مردم را به زندان برود. این زخم های قدیمی از نیویورک را شفا داد, اما زخم باقی می ماند.

هنگامی که شما در اعتراض به این بی عدالتی است که در جامعه ما بسیار مراقب باشید که خود را در اعتراض نیست, ربوده شده توسط خارجی ها با یک دستور مختلف از شما. به اعتقاد من شهر نیویورک و نیویورک شهرستان خواهد بود بسیار دشوار مهره به کرک — ما و شما همیشه باید جان سخت نژادپرستان. نمی از دست دادن تمرکز خود را بر روی این مشکل که مشکل ما نیست. در اکثر موارد تنها چیزی که تغییر خواهد کرد آنها را زمانی که آنها در گورستان.

ما به عنوان مردم سیاه و سفید نمی تواند حل نژادپرستی. این کار متعهد و دلسوز مردم سفید برای مقابله با, و به لطف نسل جدیدی از سفید جوان, جوانان, امید وجود دارد و من می بینم که شروع به اتفاق می افتد. شما به عنوان جوان جامعه از رهبران و فعالان و کارآفرینان جوان سیاه نیاز به ماندن متمرکز بر مشکلات واقعی است که مقابله با محله های ما.

اقامت متمرکز در پلیس بهتر روابط است. اگر شما فکر می کنم رابطه بد است در حال حاضر چه چیزی شما فکر می کنم ما از طریق رفت و در طول دهه 1960 با پلیس بخش? شما حتی نمی توانید تصور کنید. درخواست برخی از مردم که زندگی می کردند از طریق آن شما می توانید پاسخ خود را.

بیشتر: نیویورک سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراض مسالمت آمیز شعر: "امریکا است که در آن روح خود را؟'

من می خواهم برای اضافه کردن که من شخصا می دانم که برخی بسیار خوب افسران پلیس; ما نیاز به مراقب باشید و نه به توده آنها را با آنهایی که بد. نیاز است که بهتر استخدام شیوه اجرا شود به طوری که هر کس احساس امنیت زمانی که آنها راه رفتن در خیابان.

تمرکز بر روابط با دفتر دادستان منطقه و اداره پلیس. این دفاتر را تعیین پارامترها و جهت است که این جامعه در جریان خواهد بود وقتی که می آید به انصاف در برخورد با پلیس و نژاد پرستی. ما همچنین نیاز به ثبت نام برای رای دادن.

تمرکز بر سیستم قضایی و برگزاری انتخاب های ما سیاستمداران پاسخگو باشد. آنها فقط می تواند سر صحبت و یا فقط می گویند آنچه آنها فکر می کنم ما می خواهیم به شنیدن اما هیچ چیز.

به نظر من این یکی از مهم ترین است. تمرکز خودمان را و شروع به در حال پاسخگو برای اقدامات است که در محله های ما. تمرکز بر بهبود شرایط زندگی در این شهر با ارائه امن و مقرون به صرفه مسکن. چگونه ما و جامعه ما یکدیگر را پاسخگو نگه دارید برای ایمنی و پاکیزگی و رفتارهای که در حال وقوع در جامعه خود ما و محله? ما باید برای جلوگیری از سرزنش دیگران — که در حال پير شدن است. اگر همه چیز در حال رفتن به بهبود آن است تا هر یک از ما.

زمانی که من به تماشای تمام پوشش رسانه ای نشان می دهد که تظاهرات و تجمع در مرکز شهر می بینم بسیاری از مردمی که در حال موضع گیری و تلاش برای شکست دادن هر یک از دیگر با شعارهای. این چیزی است که مهم است و طول می کشد دور از آنچه شما در حال تلاش برای به انجام رساندن. اگر شما می خواهید به طور جدی در این راه برای رفتن در مورد آن.

زمانی که تظاهرات هستند و پوشش تلویزیون به پایان می رسد ما نمی توانیم بازگشت به راه آن استفاده می شود. شما به عنوان رهبران جوان خواهد شد نیاز به یک برنامه عمل برای حرکت به جلو.

بیشتر: از طریق ضخیم و نازک: بهترین دوستان سازماندهی Black Lives Matter تظاهرات مسالمت آمیز در نیویورک

من فکر می کنم شهردار Helfrich در حال انجام یک کار خوب در طول این زمان به چالش کشیدن در شهر ما اما ما باید به یاد داشته باشید این است که شهر خود آن را از آن ماست و ما همه باید با هم کار کنند به آن را بهتر است.

من می شنوم بسیاری از مردم می گویند "ما باید یک new black رئیس پلیس." من می گویم نمی کنید بیش از حد هیجان زده در مورد آن — ما تا به حال سه نفر روسای پلیس در گذشته — تامی Chapman, راسل Clanahan و مایک هیل — و نه بسیار تغییر کرده است در طول رهبری خود را. ما باید همه از ما نمایندگان پاسخگو و این شامل ما رئیس پلیس. همه ما باید به مرحله تا پاسخگو باشد و به دنبال شخص دیگری برای حل این مشکل است.

اکنون زمانی است که ما می توانید شروع به کار با هم. اکنون زمان آن است که ما نیاز به بیشتر از خود ما و رهبران ما به ایجاد تغییرات واقعی. در حال حاضر زمان برای هر یک از ما به طوری که نسل های آینده لازم نیست برای ادامه زندگی از طریق آنچه در شهر و کشور ما شاهد در حال حاضر.

دوباره می گویم به جوان ما رهبران جدید, مواضع رهبری نیاز به شجاعت و تعهد و پشتکار است. همچنین انجام بسیاری از مسئولیت و توانایی مقاومت در برابر همه انتقاد که می خواهد راه خود را هنگامی که شما را به تصمیم گیری سخت. رهبر است نه در مورد عکس-ops و توجه رسانه ها اما در مورد انجام درست و تصمیم گیری های دشوار. و گاهی اوقات شما احساس می کنید مانند شما در حال هدف قرار دادن سر خود در برابر دیوار — باور کن من شده است وجود دارد. اما شما خودتان بکشید و نگه داشتن رفتن.

وقتی فکر می کنم به چه چیزهایی بودند که من در حال رشد بود تا به عنوان یک جوان سیاه من بسیار خوش شانس است که من تا به حال برخی از عالی مربیان که به من مشاوره خوب و راهنمایی شروع با عمه بتی Orr که در زمان من به عنوان یک نوجوان که بودم بی خانمان; دکتر فردریک Holliday, اولین آمریکایی آفریقایی تبار سرپرست York City School District; و برادر سیلوستر X که به من آموخت و بسیاری از ما در مورد ما درست تاریخ سیاه و نقش ما در ساختمان این کشور است.

بیشتر: نیویورک سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراض مسالمت آمیز بود درخشان لحظه ای از وحدت این شهرستان

بیشتر: چگونه ما می توانیم این شکاف به دست آوردن سهام و اطمینان از نیویورک حرکت رو به جلو

بیشتر: Rusk گزارش ارائه راه حل برای بسیاری از مسائل مطرح شده توسط معترضان. ما را به تغییر ؟

شما جوان سیاه رهبران نیاز به دنبال کردن خود و مربیان که به شما در آماده شدن برای مدت طولانی و دشوار وظایف است که شما را در مقابله با. همانطور که گفتم قبل, فقط بسیار مراقب باشید که شما هر دو را به همان دستور کار است.

یکی از درس های زیادی یاد گرفتم از شورش در نیویورک در سال 1968 و 1969 است که من ساخته شده یک تعهد است که Crispus Attucks خواهد شد یک مثال درخشان از چگونه انسان باید درمان هر یک از دیگر.

به منظور حرکت رو به جلو و نیویورک یک جامعه بزرگ همه ما باید متعهد به درمان هر یک از دیگر با عزت و احترام صرف نظر از نژاد و جنسیت و قومیت و یا گرایش های جنسی. من می دانم که من زندگی می کردند تا به من تعهد است.

و به ما جوان سیاه و سفید رهبران من می گویند: این است که وقت خود را; با استفاده از آن عاقلانه.

بابی سیمپسون مدیر عامل Crispus Attucks انجمن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب