بابکت لبنیاتی در منچستر به بازگشایی پس قبلا اعلام آن را خواهد دید

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:48 PM EDT 26 مه سال 2020یک هفته پس از آن اعلام کرد این امر می تواند ب

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

یک هفته پس از آن اعلام کرد این امر می تواند بسته شدن درهای خود را برای خوب بابکت لبنیاتی اعلام کرد که روز شنبه آن را به عقب باز در پایان این هفته است.

منچستر رستوران posted on Facebook که از آن خواهد شد بازگشایی جمعه با "مواد غذایی محدود و پر بستنی منو."

فروشگاه ساعت جدید خواهد بود 11 صبح تا 9 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه.

"این است که با شور و هیجان زیادی که ما باز خواهد گشت تا این جمعه" رستوران نوشت: در Facebook. "با تشکر از شما Beian و وندی به ما این فرصت را به نگه داشتن آن باز است. امید همه شما خواهد آمد و از ما حمایت در حال حاضر و در آینده است."

رستوران صاحبان نمی تواند نظر رسیده است.

در مه 18, رستوران posted on Facebook که این امر می تواند بسته شدن دائم به دلیل فشار اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"این است که با قلب سنگین ما اعلام بسته شدن بابکت لبنیاتی," the post on Facebook می گوید. "... این بار دشوار هستند با این ویروس و قادر به کار گیرند. این محدودیت های جدید در حال رفتن به آن را غیر ممکن به کار گیرند و سودآور باشد."

پست جلب صدها پاسخ از مشتریان که غمگین بودند برای دیدن ایجاد درهای خود را.

رستوران پست سهشنبه درباره بازگشایی جلب کرد نزدیک به 100 نظرات از مردم به استقرار دوباره در حال اجرا. بسیاری از اظهار نظر که آنها خواهد شد در حمایت از این رستوران به زودی.

این بابکت لبنیاتی نیز ارسال شده تصاویر سه شنبه, برخی از دانش آموزان در سن کارگران گرفتن رستوران آماده برای روز جمعه. دانش آموزان دبیرستان با کمک راه اندازی کسب و کار.

رستوران در پنسیلوانیا تنها مجاز به ارائه carryout یا تحویل تا تمام محدودیت ها برداشته می شوند.

تعدادی از شهرستان نیویورک رستوران ها بسته شده اند با توجه به اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر. طاس تپه رسومات در دوور منطقه قصد دارد تا نزدیک پایان ماه.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن