CAC ارشد تغذیه برنامه غذایی سالم برای زندگی سالم

ما شنیده ام زیادی در مورد آسیب پذیر ارشد جمعیت در طول COVID-19 بیماری همه گیر. اما حتی قبل از آن یک مطالعه توس

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

ما شنیده ام زیادی در مورد آسیب پذیر ارشد جمعیت در طول COVID-19 بیماری همه گیر. اما حتی قبل از آن یک مطالعه توسط UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت در بر داشت که در کالیفرنیا یک پنجم بزرگسالان بیش از سن 65 زندگی در "اقتصادی سرزمین بدون مرد قادر به پرداخت هزینه نیازهای اساسی اما اغلب فاقد شرایط لازم برای کمک به دولت است."

سانتا باربارا در جامعه اقدام کمیسیون در حال حمله به این چالش است.

"CAC ارشد تغذیه برنامه فراهم می کند روزانه یک وعده غذایی مغذی برای این جمعیت آسیب پذیر در شهرستان سانتا باربارا, که در آن نیاز است مرکب این منطقه هزینه های بالای زندگی در درجه اول با توجه به کمبود مسکن مقرون به صرفه" گفت: مدیر عامل پاتریشیا Keelean. او توضیح داد که این "نامرئی فقیر" دریافت ناکافی تامین اجتماعی برای پوشش نیازهای اساسی خود و در عین حال نمی واجد شرایط برای دولت ایمنی-net برنامه های مانند SSI و ضربه محکم و ناگهانی.

"به سالمندان کم درآمد که ما در خدمت هستند که تحت فشار مالی مجبور به انتخاب بین مسکن, دارو و مواد غذایی," او توضیح داد. "از آنجا که آنها نمی توانیم هر سه وعده غذایی سالم معمولا می شود خود را در کمترین اولویت است. این وضعیت را برای چند سال گذشته و پس از آن همراه می آید COVID-19 و پناهگاه در محل بخشنامه! وجود دارد مقدار زیادی از کار را به انجام در حال حاضر است."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


این countywide برنامه رایگان است و بدون هیچ مدارک و یا اثبات سن و درآمد و یا شهروندی مورد نیاز است. شرکت کنندگان به سادگی ثبت نام برای هر خانه-گزینه تحویل و یا به غذا خوردن با دیگران در جامعه مراکز هر چند کسانی که در حال حاضر به رفتن وعده های غذایی به دلیل COVID-19.

"بسیاری از مهمانان به طور منظم به سایت های جامعه تغییر صفحه اصلی تحویل پس از این مستند رخ داده است" گفت: Keelean. "اما هنوز هم وجود دارد نیاز به تغذیه به افراد بدون خانه و یا با یک متناقض آدرس و یا دیگر مسائل مربوط به تحویل به طوری که این توزیع هنوز هم می رود و تقاضا در اینجا نیز افزایش یافته است." درخواست های رشد کرده در طول همه گیر بیش از 50 درصد تا CAC در حال حاضر فراهم می کند وعده های غذایی به بیش از 700 سالمندان به صورت روزانه.

زمانی که CAC قرار دادن یک تماس به صورت داوطلب برای کمک به افزایش تقاضا در ماه آوریل در حدود دو دوجین تماس کمیسیون و اکثر آنها بیش از سن 55 گفت: مدیر توسعه لیندا روسو. اولین پروژه سازماندهی شخصی-مراقبت از بسته هایی که تحویل داده شد به خانه نشین سالمندان با یکی از وعده های غذایی روزانه.

"با یک برنامه قوی از داوطلبان آموزش دیده ارشد تغذیه می تواند پاسخگویی به نیازهای رو به رشد ما لیست ثبت نام بدون تحمیل هزینه های اضافی از پرداخت تحویل رانندگان و در سایت وعده غذایی میزبان گفت:" روسو که همیشه می تواند با استفاده از کمک بیشتر. "با استفاده از داوطلبان به عنوان رانندگان و سایت میزبان ما می توانید با قرار دادن دلار ذخیره شده بر روی پرداخت کارکنان را به خرید مواد غذایی." که به معنی CAC تغذیه می تواند حتی بیشتر سالمندان.

"با گسترش تعداد رانندگان و سایت میزبان از طریق فعالیت های داوطلبانه" اضافه شده روسو "ما همچنین می توانید زمان بیشتری را به فردی از سالمندان حمایت اجتماعی و ایمنی چک."

CAC ارشد تغذیه برنامه: cacsb.org/low-income-assistance/senior-nutrition. به داوطلب تماس (805) 964-8857 x1105 یا ایمیل lrosso@cacsb.com.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

   

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن