شورای شهر به وزن در ظرف باز مشروب مجوز برای Hamir را آزادی BBQ

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 12:24 PM EDT Jun 3, 2020مشروبات الکلی و تعداد زیادی از آن در دستور کار

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

مشروبات الکلی و تعداد زیادی از آن در دستور کار امشب York شورای شهر در دستور کار است.

در 6 p. m. اعضای شورا را برگزاری یک جلسه در تایید بالقوه برای مشروب مجوز برای دو مرکز شهر نیویورک رستوران و وزن در اصلاح این شهرستان در ظرف باز قوانین.

Hamir هند Fusion, 24 S. George St. و آزادی BBQ, 251 N. جورج سنت هستند هر دو تقاضا برای توسعه اقتصادی مجوز.

اگر مورد تایید هر دو رستوران ها نیاز به برگزاری یک جلسه با, پنسیلوانیا, مشروب و کنترل هیئت مدیره برای تصویب نهایی به گفته وکیل لری هایم جو اسنایدر همکاران.

"شورای به نظر می رسد بسیار مطلوب به آن" Heim گفت. "این PLCB ممکن است به یک دیگر نگاه اعطای این است."

هایم که متخصص در مشروب کد و PLCB مسائل کار کرده است با Hamir پاتل برای به دست آوردن مشروب مجوز از سال گذشته خواهد بود و به نمایندگی رستوران در امشب را شنیدن.

"Hamir ثابت شده است او می تواند آن را, اما از آن است که چنین مبارزه ای بدون مشروب" Heim گفت.

رستوران مشروب مجوز تبدیل شده اند به طور فزاینده ای داغ کالا از PLCB باز کردن فروش الکل به فروشگاه رفاه. Hamir شده است در یکی از رستوران های متعدد در این منطقه شده اند که بیشتر توپ زدن توسط شرکت های بزرگتر مانند Sheetz و غول پیکر برای رستوران مشروب مجوز.

مرتبط: رستوران های مورد علاقه می توانید یک مشروب مجوز ؟ غول Sheetz ممکن است به سرزنش

"آنها به یک منبع قابل توجه برای کسب و کارهای کوچک" نیویورک شهرستان, اقتصادی, داد, رئیس جمهور کوین شرایبر گفت. "این (مجوز) هستند به ندرت استفاده می شود در سراسر کشورهای مشترک المنافع."

شرایبر و YCEA کمک کرده تا با ارائه منابع برای کسب و کارهای کوچک و رستوران ها علاقه مند در به دست آوردن یک توسعه اقتصادی مجوز از جمله مک آلیستر در نیویورک است که بخشی از مک آلیستر پروژه هتل در هانوفر.

تحت دستورالعمل های جاری این PLCB تنها تصویب دو جمله مشروب مجوز سالانه در هر شهرستان است. توسعه اقتصادی مجوز در دسترس برای کسب و کار که خسته از همه دیگر به معنی دستیابی به یک مجوز در بازار آزاد گفت: هایم.

زیر یک شهرداری را تصویب رستوران ها به دنبال EDL نیاز به اثبات انواع دستورالعمل در طول یک PLCB شنوایی از جمله:

  • متقاضیان باید تماس موجود دارندگان مجوز و نپرسید که به در دسترس بودن برای خرید مجوز.
  • متقاضیان باید حداقل 50% از موجود مجوز در شهرستان و یا حداقل 75 ٪ از موجود مجوز در شهرستان (با توجه به جمعیت طبقه بندی).
  • متقاضی اقدام به خرید مجوز برگزار شد در امانت در نرم افزار ثبت شده از جمله ارائه و درخواست مقدار.
  • ارائه یک توضیح که چرا از آن است که نه از لحاظ اقتصادی امکان پذیر برای متقاضی کسب و کار به خرید یک مجوز در بازار آزاد. توضیح باید شامل عوامل زیر است: متقاضی سرمایه منابع پروژه درآمد و هزینه های همراه با آن زمان جریان درآمد.
  • نوشته شده برآورد می رود مزایای اقتصادی برای شهرداری.

با زمان کارکنان محدودیت ها و جمع شدن به دلیل coronavirus همه گیر هایم نامشخص است چه مدت آن ممکن است به PLCB برای برنامه ریزی یک جلسه و یا چه مدت آن ممکن است یا مرکز شهر نیویورک رستوران برای به دست آوردن آن EDL.

مسدود شدن خیابان ها و باز کردن ظروف در قاره مربع ؟

در علاوه بر این به EDL جلسه شورای وزن در بر امکان اصلاح نیویورک ظرف باز قوانین.

در هفته گذشته در این شهرستان اعلام مقررات جدید برای فضای باز ناهار خوری. به عنوان بخشی از این اقدام اقتصادی و توسعه جامعه مدیر فیلیپ داده شده است خواستار طرح از مرکز شهر نیویورک رستوران در مورد بهترین راه برای بهبود فروش و ناهار خوری در میان coronavirus محدودیت.

آغاز چهار شنبه, ژوئن 5 رستوران ها قادر خواهد بود برای باز کردن فضای ناهار خوری.

باز ظروف اجازه داده می شود به طور خاص در مناطق تعیین شده مانند بالقوه بسته شدن خیابان اجازه می دهد تا صندلی اضافی و گزینه های ناهار خوری.

شورای ملاقات در 6 p. m. اشخاص علاقه مند می تواند لحن خود را در زندگی از طریق شهر نیویورک Facebook صفحه.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن