سانتا باربارا بیمارستان ها در حال حاضر در 50 درصد ظرفیت

بیشتر و بیشتر COVID-19 بيمار همچنان قطره ای به سانتا باربارا بیمارستان منطقه مقامات بهداشتی جمعه اعلام کرد. ا

توسط NEWSWORLDS در 21 تیر 1399

بیشتر و بیشتر COVID-19 بيمار همچنان قطره ای به سانتا باربارا بیمارستان منطقه مقامات بهداشتی جمعه اعلام کرد.

از شهرستان 720 تخت بیمارستان در سراسر پنج تسهیلات 50 درصد در حال حاضر اشغال شده توسط هر دو COVID و غیر COVID بیماران. واحد مراقبت های ویژه هستند و در 56 درصد ظرفیت است. "این است که بسیار مورد گفت:" استاد راهنما گرگ هارت "از آنجا که در بیمارستان بستری COVID بیماران اغلب به سرعت بیشتر نیاز به درمان فشرده با کمی پیشرفته هشدار دهنده است."

مقامات همچنین اعلام کرد دو مرگ و میر بیشتر ― هر دو در ارتباط با یک آسایشگاه در سانتا ماریا ― که به ارمغان می آورد این شهرستان در مجموع به 31. به طور کلی موارد تایید شده که با افزایش 42 درصد بیش از دو هفته گذشته.

در یک نکته مثبت بهداشت عمومی مدیر گروه دکتر ون فراموش-Reynoso گزارش فعال موارد در واقع رفته اند پایین 4 درصد در آن زمان و بیمارستان ها هنوز 75 درصد از هواکش در دسترس است.

انجام Reynoso گفت اپیدیولوژی مشخص شد که 57 درصد از موارد اخیر آمد از فرد به فرد تماس در حالی که 42 درصد شد به ترسیم جامعه گسترش یافته است. نمونه هایی از فرد به فرد تماس بين فرزندان و پدر و مادر و دوستان نزدیک و همکاران و هم اتاقی, آیا Reynoso گفت. جامعه گسترش آمد و از جمع های خانوادگی روز پدر, احزاب, تشییع جنازه, کلیسا, خدمات, میله های زندان و زندان شهرستان است.

به تخت اضافی بیمارستان را انتخاب کنید ممکن است به کاهش تعداد اعمال جراحی الکتیو آنها در حال انجام, انجام-Reynoso گفت. سانتا باربارا بیمارستان کلبه پنج شنبه اعلام کرد آن را برش آن اعمال جراحی الکتیو در نیم. مجموع COVID بستری شدن در بیمارستان به اوج خود رسید و در 80 روز که بیشترین تعداد از زمان شروع این بیماری همه گیر.

هارت گفت: افزایش آمار و ارقام اثبات "ویروس بسیار فعال در جامعه ما در حال حاضر است." هر یک از ما باید همچنان به محافظت از خودمان عزیزان ما و همسایگان ما است. این بدان معناست که گرفتن راضی در مورد شستن دست با پوشیدن ماسک و به طور مرتب ضد عفونی سطوح. "این ما بهترین و رک و پوست کنده ما تنها دفاع" او گفت:.

هارت اذعان کسانی که همچنان به دست انداختن سلامت سفارشات. "من می دانم که خسته کننده است که باید سخت کوش و محترم و مربوطه و سپس به دیدن مردم دیگر نادیده گرفتن درخواست ساده به سایش پوشش صورت" او گفت:. "این احساس فوق العاده ناعادلانه است. من خودم درخواست, 'چگونه می توان آنها را به طوری غیر مسئولانه?'"

اما هارت در ادامه گفت: "این نه مفید به مصرف می شود توسط چه افراد دیگر در حال انجام است. ... من به شدت معتقدم که ما همه در حال رفتن را از طریق این همراه با مدلسازی رفتار مناسب و تنظیم ممکن است بهترین مثال است."

خبرنگاران خواسته هارت اگر بخش در نظر گرفته شده بود اجرای ایالت ماسک سفارش. دیگر جنوب کالیفرنیا جوامع از جمله سانتا مونیکا و غرب هالیوود, آغاز صدور جریمه برای متخلفان. "ما در نهایت رفتن به اجرای ما راه برون رفت از این مشکل است." "ما همچنان به پیام, توضیح, اصرار و خواهش کنم با ساکنان و بازدید کنندگان به طور یکسان به پوشیدن ماسک."

مقامات بهداشتی هستند اما در روند ارسال بس و دست برداشتن نامه به یک تعداد انگشت شماری از کسب و کار است که عامل هدایت عمدتا رستوران ها که همچنان به خدمت به مواد غذایی داخل خانه هارت گفت. در اکثریت قریب به اتفاق موارد او توضیح داد که یک هشدار است به اندازه کافی گول زدن انطباق. "اما اگر وجود دارد فاحش نمونه از یک uncooperative کسب و کار وجود خواهد داشت عواقب قانونی," او گفت:.

"این به طور فزاینده ای روشن COVID است و نه دور در هر زمان به زودی" هارت گفت: در مجموع. "این است که با حداکثر سرعت دویدن آن را یک مسابقه دو ماراتون و حتی شاید فوق العاده-مسابقه دو ماراتون."

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن