نامزدها در صورت عدم اطمینان در برکلی فرآیندهای انتخاباتی برای انتخابات نوامبر

شروع مارس 29 نامزدها در حال اجرا برای دفتر محلی در Nov. 3 انتخابات قادر به شروع به جمع آوری امضا برای جبران هز

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

شروع مارس 29 نامزدها در حال اجرا برای دفتر محلی در Nov. 3 انتخابات قادر به شروع به جمع آوری امضا برای جبران هزینه پر کردن اما COVID-19 مختل کرده است بخش هایی از روند انتخابات.

به طور سنتی به اجرا برای دفتر داوطلبان می توانند از پرداخت هزینه تشکیل پرونده از $150 و یا جبران این هزینه با جمع آوری امضا از رای دهندگان ثبت شده. این impracticability در فرد توسعه, اما, ساخته شده است آن را دشوار برای مبارزات انتخاباتی جدید برای به دست آوردن کشش و امتیازهای به تمرکز بر روی انتخابات است.

لی Simon-Weisberg, معاون رئیس برکلی اجاره تثبیت هیئت مدیره گفت که او ترجیح می سنت در شخص امضا.

"این به شما می دهد یک وسیله نقلیه برای به اشتراک گذاشتن با جامعه خود را که شما در حال اجرا و آن را به یک راه برای مردم برای نشان دادن آنها از شما حمایت" سیمون-Weisberg گفت. "این هم یک برابری طلب در راه انجام آن است. آنچه مهم است این است که مردم حمایت شما به جای چقدر پول دارید."

این COVID-19 پناهگاه در محل سفارش ساخت این توسعه دشوار است اما. Alejandro صوت-Vigil اجاره عضو هیئت مدیره که نامیده می شوند در ماه دسامبر گفت که او انتظار دارد که مردم را به سادگی به پرداخت هزینه تشکیل پرونده این چرخه. برکلی Unified School District یا BUSD رئیس جودی Appel که در حال اجرا است برای انتخاب مجدد نیز گفت: او نمی خواهد جمع آوری امضا تا زمانی که اقامت در خانه سفارشات در محل هستند.

"ما هرگز در این وضعیت قبل برای اجرای یک کمپین و قادر به شرکت در احزاب خانه درب-به-درب و یا انجمن هایی که قرار داده شده توسط سازمان های مختلف و سازمان ها و مناظره" گفت: سوزان Wengraf یک برکلی عضو شورای شهر که در حال اجرا است برای انتخاب مجدد.

با توجه به فراخوان های برکلی فدراسیون معلمان است که BUSD معلمان' اتحادیه در حال حاضر حمایت از نامزدهای اما او نمی داند که اگر, و یا چگونه گروه های دیگر در حال رفتن به را انتخاب کنید که به پشتیبانی اگر حمایت جلسات برگزار نمی گردد.

به طور مشابه برکلی مستاجر کنوانسیون است که به طور سنتی به میزبانی هر چرخه انتخابات مترقی است که در آن گروه ها و اعضای جامعه جمع آوری به منظور رای نامزدها که اجرا خواهد شد برای اجاره هیئت مدیره در کنوانسیون انتخاب تخته سنگ. در این سال یک سنتی کنوانسیون نمی تواند برگزار می شود که صوت-شب زنده داری گفت: او را می بیند به عنوان یک نقطه ضعف برای pro-مستاجر نامزدها.

"صاحبخانه بهترین شانس برنده شدن در حال حاضر. نرم افزار-مستاجر تخته مردمی لازم نیست مقدار زیادی از پول به طوری که آنها مقدار زیادی از راه رفتن و صحبت کردن و کاغذ و توزیع" صوت افروزی گفت. "ما می دانیم که نام ID مسائل و اگر هیچ مستاجر کنوانسیون وجود دارد می تواند برخی از سردرگمی با رای دهندگان است."

Councilmember بن Bartlett که در حال اجرا است برای انتخاب مجدد گفت: او بوده است نه فکر کردن در مورد مبارزات انتخاباتی خود و متمرکز شده است در این بیماری همه گیر.

"فاز دوم کار من شده است با تمرکز بر اقتصادی همه گیر پیدا کردن راه هایی برای جمع آوری پول برای کسب و کارهای کوچک و مستاجران و مردم اورژانس امداد" بارتلت گفت. "من بالاتر وظیفه است برای محافظت از ساکنان."

این بیماری همه گیر است و افزایش استرس اقتصادی, اما آن را نیز بر اهمیت دولت های محلی. Simon-Weisberg گفت: اجاره مدیره اخراج توقف یک تاثیر مثبت در برکلی مستاجران.

فراخوان و خروجی عضو هیئت مدیره مدرسه Beatriz Leyva-کاتلر تاکید بر نیاز به یک هیئت مدیره مدرسه است که می تواند به افزایش حقوق صاحبان سهام به اهداف و بهبود کیفیت آموزش از راه دور به عنوان برکلی آموزش و پرورش چهره های کاهش بودجه بیش از 7 میلیون دلار بود.

به دنبال به جلو, Aidan هیل معاون رئیس برکلی بی خانمان کمیسیون و شهرداری نامزد گفت: آنها فکر می کنم وجود دارد بالقوه برای دخالت در این انتخابات و نامزدها باید مایل به اجرای باز و شفاف مبارزات.

مردم برکلی "سزاوار به خود می دانند انتخابات در دست های خوب شهر کارمند دفتر" هیل گفت. "این مهم است زیرا حتی اگر ما هیچ چیز تغییر در سطح ریاست جمهوری, ما می توانیم انتخاب نوع رهبران ما را در آینده در سطح محلی."

صندلی برای انتخابات در ماه نوامبر در حال شهردار چهار اجاره مدیره صندلی دو کرسی هیئت مدیره مدرسه و شورای شهر برای صندلی های منطقه 2, 3, 5 و 6.

تماس با کاترین هسو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب