تغییر باید اجرا عمیق

می گویند که مرگ جورج فلوید و در نتیجه تظاهرات را تحت تاثیر جهان کتمان حقیقت است. قتل سیاه آمریکایی توسط یک نژا

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

می گویند که مرگ جورج فلوید و در نتیجه تظاهرات را تحت تاثیر جهان کتمان حقیقت است. قتل سیاه آمریکایی توسط یک نژادپرست سیستم عدالت کیفری منجر به گریه شنیده می شود در سراسر جهان و تظاهرات که به درستی تقاضا است که ما نمی توانیم به عنوان یک جامعه تحمل نژادپرستانه موسسات که وجود دارد; که ما به عنوان یک ملت باید اساسا و به طور کامل تغییر ما موسسات و خودمان را برای تحقق رویایی که از ایالات متحده به عنوان یک محل از آزادی و برابری و خوشبختی برای همه صرف نظر از نژاد و جنسیت و گرایش جنسی و یا هر نوع دیگر مظلوم هویت.

این ضروری است از طریق زندگی ما دست زدن به تمام گوشه و کنار جامعه است. و آن را جزر و مد است که باید همچنان به افزایش است و نیروی تغییر نه فقط امروز و یا فردا و یا هفته آینده, اما برای همیشه لطفا برای.

ورزش کوچک از این جارو را تغییر دهید. بسیاری از افراد و سازمان ها را منتشر کرده اند بیانیه در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند توجه و امیدوار کننده تغییر — NFL بود تا پس از فشار از آن بسیاری از بازیکنان سیاه. بسیاری از آنها شروع به ایجاد این تغییرات — New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees عذرخواهی برای حساس اظهارات و نسکار ممنوع مؤتلفه پرچم در آن حوادث است.

اما تغییرات باید بسیار فراتر از آن تلاش های اولیه. به عنوان کارکنان ارشد نویسنده و مقاله نویس Surina Khurana قرار داده و آن را اعمال صحبت می کنند بلندتر از کلمات است. اظهارات و تغییرات به فن رفتار خوب اولین گام اما بیشتر باید آمده است.

ورزش می تواند microcosms برای تغییر اجتماعی اما فقط به این دلیل آنها microcosms از نابرابری که در حال حاضر وجود دارد. در ایالات متحده ورزشی موسسه تا حد زیادی حفظ شده توسط مردم از رنگ. با توجه به سال 2016 داده ها از موسسه تنوع و اخلاق در ورزش و مردم از رنگ ساخته شده تا 67 درصد از کل جمعیت از بازیکنان حرفه ای در, MLB, NFL و NBA در مجموع.

پس چرا که اکثریت بودند و کنترل صاحبان franchises در آن لیگ 96% سفید در سال 2016 ؟ که در سال NFL بود 1,573 آفریقایی بازیکنان نزدیک به 70 درصد از همه بازیکنان است. شما می توانید از تعداد آمریکایی های آفریقایی تبار مربیان از همان سال در یک دست. کسانی هستند که الگوهای گسترش را در مقابل دفاتر و اتاق از شدت سفید مدیران اجرائی رئیس جمهور و مدیران عامل. تصمیم سازان — کسانی که تصمیم پیش نویس ثبت نام رایگان عوامل قراردادهای تجارت و تحریم quarterbacks در متنوع بازیکن جمعیت عمدتا سفید.

آمریکا ورزش ها کوچک از آمریکا نابرابری چرا که آنها یک موسسه ساخته شده و نگهداری شده توسط نیروی کار و تلاش و بازی از مردم از رنگ اما متعلق به رهبری و دیکته شده توسط صاحبان و رهبری است.

تغییر باید به ورزشی آمریکایی به طوری که رهبری بهتر منعکس بازیکنان که ایجاد آن ورزش است. که تغییر باید کامل و دقیق به عنوان آن را باید با ما پلیس و سیستم عدلی و در خصوصی و عمومی حوزه است. باشگاه ها و لیگ ها باید نه تنها خود را تغییر دهید پرسنل. کافی است به سادگی به استخدام یک مربی یا مدیر ایستاده پشت به برخی از تشویق برای نشانه تنوع و یک روز آن را. نه این که چنین hirings همیشه بی اهمیت — عادلانه استخدام و تنوع باید, اما که می تواند تنها آغاز است.

عدم تنوع سیستمیک است. آن مندرج است در سیستم مالکیت خصوصی است که به شدت متمرکز در دست ثروتمند سفید بازرگانان که داده می شود یک جانبه قدرت تصمیم گیری. پرسنل مشاوران و رهبران که استخدام می شوند به ناچار منعکس کلاس از افرادی که استخدام آنها.

هنگامی که یک سازمان به اجرا در دستور یک فرد آن است که موضوع را به نفع آن فرد است. صاحبان قدرت خود را دنبال کنند و منافع خود را در ورزش آنها گفته شود. شاهد جریان درگیری بین بازیکنان MLB انجمن و صاحبان: مواجهه با ضرر و زیان مالی صاحبان حاضر به بازیکنان اجازه بازگشت به میدان مگر اینکه آنها را قطع پرداخت.

آیا تعقیب به دست آوردن پولی و یا به سادگی به حفظ یک دیدگاه خاص صاحبان قرار داده و منافع خود و نمایش ها از آنجا که آنها می توانند چرا که تیم های ورزشی در ایالات متحده تا حد زیادی اجرا مانند کسب و کار و در نتیجه عمل با توجه به آنچه صاحب نظر مالی یا از نظر اخلاقی سودآور است. اما این منافع می تواند به شدت مخل به ورزش و جامعه است که در آن آنها را در محل.

این چهار سال پس از khezri شد blackballed توسط NFL به عنوان صاحبان حاضر به او یک قرارداد به دلیل تظاهرات. Kaepernick صحبت کردن در برابر خشونت پلیس و نژادپرستی و لیگ موفق به گوش دادن — هماهنگ مرحله در برابر برابری نژادی که گفته آمد از NFL رهبری است.

از جمله موارد غیر قابل قبول هستند. NFL پذیرفته شده به عنوان مقدار زمانی که کمیسر راجر Goodell با صدور بیانیه و پیوستن به میلیون ها نفر از آمریکایی ها بیان کرد که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. بازیکنان تیم ها و سازمان ها در مسابقات مختلف و مکان های ساخته شده خود شنیده ام در محکومیت نژاد پرستی. اما دوباره این اظهارات کافی نیست. به اطمینان حاصل شود که باشگاه ها و لیگ ها بهتر منعکس بازیکنان که دلیلی برای وجود آنها تغییر رخ می دهد باید در یک سطح سازمانی به طوری که ورزش bettered نه فقط امروز و یا فردا و یا هفته آینده, اما برای همیشه لطفا برای.

فرایند تصمیم گیری باید تغییر کند. تیم های دیگر می تواند سازمان یافته همراه فعلی خود را در ساختار قدرت به دلیل آن ساختارهای قدرت به ناچار منعکس کننده منافع کسانی که با قدرت که در بسیاری از موارد نه بازیکنان که با خون و عرق و تلاش را ما می دانیم و عشق است. بازیکنان باید نقش بیشتری در مدیریت تیم — آنها باید قدرت که چک اگر نه جایگزین که از یک مالک.

صاحبان واقعی سهام در حق رای دادن. آنها بازیکنان که خود را برای تیم خود و که کار ایجاد می کند این ورزش را در اختیار دارند. آنها طرفداران که عشق باعث می شود که ورزش سودآور و مرتبط است. پس چرا صاحبان مقام و قدرت نهایی در ورزش ؟ چرا کمیسیون برای آنها کار می کنند?

اگر آمریکایی ورزش به منعکس کننده تنوع آنها دارای بازیکنان باید بزرگتر سهمی در تصمیم گیری است. آن را سخت به این باور است که Kaepernick شده اند blackballed اگر هر تیم NFL تا به حال یک شورا از بازیکنان با توانایی به ثبت نام در نمایندگی رایگان. مقابل ادارات و مدیریت به احتمال زیاد تنوع و کار به مراتب بهتر با بازیکنان اگر همان کسانی که بازیکنان تا به حال در روند استخدام می گویند برای آن موقعیت. چنین بازیکن ورودی می تواند ایجاد یک خط لوله برای حرکت بازیکنان از زمین به آنها توانایی به ماندن درگیر و سرمایه گذاری در ورزش های طولانی پس از بازی روز گذشته است. هر گونه تغییر در سطح سازمانی — تغییر است که تغییر در ساختار قدرت و از این راه است که در آن لیگ ها و باشگاه های کار — خواهد بود که می تواند تایید مراتب به آینده است.

افزايش بازیکن قدرت است که فقط یکی از آن تغییرات بالقوه. در نهایت من فقط یک نویسنده که دیدگاه می افتد به مراتب از درک آنچه در آن به معنی یک بازیکن و یا هر گونه دیگر nonwhite یا nonheterosexual بازیکن — در آمریکا ، این صرفا یک پیشنهاد, یک, مشکل, مشاهده و, مشاهده, که شامل خطاهای بحرانی که به دلیل ناتوانی ذاتی به عنوان یک آمریکایی به درک. اگر شما تا به حال زمان برای خواندن این, شما هم به دنبال این دیدگاه از بازیکنان مانند Kaepernick اریک رید و مالکوم جنکینز که به دنبال تغییر و دانش و درک مشکلات آنها روبرو هستند. شما باید زمان به گام فراتر از جهان ورزش, بررسی کشور ما نهادهای گوش دادن به کسانی که تحت ستم توسط آنها و ایجاد تغییر به طوری که آن دسته از موسسات ستم دیگر.

جاسپر Kenzo Sundeen پوشش مردان فوتبال. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب